Vizinyufi
Én csak blöfföltem , mert hogy Troska is a napokban adta el az övét. Egyébként az is jó autó és vétel volt a maga 7000 Km-rével. A 4,8 jó érték, de próbáld meg hogy szinte soha sem veszed le a lábad a gázról teljesen, csak puhítasz rajta. Sokkal tovább, és elõbb kezd el nyomni a gázt mint más autón tennéd. Ugyan akkor, nem kell agyonfinomkodni, mert a villanymotor akkor húz erõssebben ha bõvebb a nyál. A túl hosszú és finom fékezés sem jó ! Helyette némileg dinamikussabb tempot ajálanák. De a rövid erõs fékezés sem segít, mert hiába sok az áram ha nem hagy idõt a töltödésre. A gyorsításnál sem az a lényeg, hogy lassú legyen, hanem inkább egyenletes. A motor fordulatot ne hozd ki a 2000 bõl. (Ez az az állapot, mikor még nem halható, illetve alig. )Ha jól csinálod akkor városi forgalomban, klima nélkül, tudnia kell a 4,3 l/100 at.
Ha a klimát bekapcsolod; nyáron 0,5L- télen 1L pluszt eredményez. Persze ezen is lehet spórolni, ha a klimát 24-25 fokra illetve télen 21-20 fokra állítod. Az autó energia felhasználási tulajdonságai annyira kifinomultak, hogy bármely más érték beállitása meglátszik a fogyasztáson. Na most! Ezután a sok sporolgatás után még gyorsnak is kell lenned, mert rendre mindenki megkóstól! Ne hozz szégyent ránk ! Csapj a trafók közé, és mint a villám ! A fogyasztás ilyenkor meglepõ igazán, mert akárhogy taposod, nem megy 6,5L fölé ! De ilyen értéknél már A6-os dizel audikal vérremenõen kergetõzök.