Nyilván van logikus magyarázat, de éngem mint vevőt azért csak az autó érdekelne !
Ha a camry megkapná a 177 le dizelt, az a motor elbírna a kasznival, és már kész is vagyunk.
Ha a piacon üres szegmensek maradnak azt nyilván más gyártok fogják betölteni. Be nem látom mi jó van ebbe a toyotának. Mindent gyárt ami az európai piacnak kellene, de beledöglenének egy nagy dízel autómatás összerakásába !
Az aut váltó és a dízel motorok összepárosítása valóban már nagyooooon időszerű lenne a Toyotánál, pont erről beszélgettünk Szekével amikor náluk voltam. Szóval ezen a téren bizakodó vagyok.
Talán nagyautóba már elvárható lenne egy nem 4 hengeres dízel, de szerintem is el tudná kényelmesen mozgatni az autót minden további nélkül. De ugye Camryt is általában Aut váltóval vesznek, a D-Cat-hoz meg még szintén nincsen sajnos Aut váltó.
A Camry mindig is az Amcsi piacra szánt modell volt, ott pedig nem a dízel autók fogynak a legjobban.
Ez olyan, mintha most kihoznának pl a Swiftből egy V6-os verziót, hogy el tudják adni az amiknak. Szerinted lenne rá érdeklődő? Nem nagyon.
A Camry sokáig itt volt, sajnos nem sok embernek kellett. Pedig a kvalitása, minősége, felszereltsége, beltere, stb, mindig is pariban volt a nagy németekkel, szerintem. De nem kértek belőle.
Egyedi rendelést meg szerintem bármikor leadhatsz az autóra, de azért a pár vásárlóért sajnos valóban nem éri meg forgalmazni az autót. A tetejébe az alkatrész-ellátást is biztosítani kellene meg a sok szervizeléshez nélkülözhetetlen alkatrész (esetleg műszerek), szóval ez nem csak annyiból áll, hogy na akkor holnaptól x típust elkezdjük forgalmazni.
Ha lesz Aut váltó dízel motorokhoz, én már annak nagyon fogok örülni.