Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3346918 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

kari666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Beszélgessünk...
« Válasz #405 Dátum: 2006.08.14 00:56:44 »
Hetek óta nem mozdul a lap!
Ennél azért érdekesebb téma a PRIUS !
Mit tudni az új generációról !
dv : Kari666

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Beszélgessünk...
« Válasz #406 Dátum: 2006.08.15 07:23:54 »
Persze, hogy érdekes a gép, csak mivel te vagy az egyetlen user akinek ilyenje van, így nehezebben szólunk hozzá :\

kuf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
    • http://www.igeny.hu/corolla
Beszélgessünk...
« Válasz #407 Dátum: 2006.09.24 10:43:25 »
bocs, ha már volt téma,de tegnap az erzsébethídon mellettem ment sokáig egy prius sedan!! életbe nem láttam ilyen kasztnival, magyar rendszáma volt, valami 500 vagy 555 volt a vége.. Az eleje a lexus is200ra hasonlított, a hátulja meg talán a corolla sedanhoz.  :hmm:

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Beszélgessünk...
« Válasz #408 Dátum: 2006.09.24 12:28:21 »
Idézetet írta: "kuf"
bocs, ha már volt téma,de tegnap az erzsébethídon mellettem ment sokáig egy prius sedan!! életbe nem láttam ilyen kasztnival, magyar rendszáma volt, valami 500 vagy 555 volt a vége.. Az eleje a lexus is200ra hasonlított, a hátulja meg talán a corolla sedanhoz.  :hmm:

Az nem véletlenül egy Prius I volt? - mert az még sedan-kasztnis volt. :idea:
(És mintha abból lenne egy 555 végû rendszámú, ha minden igaz halvány világoskék színû)
music     

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Beszélgessünk...
« Válasz #409 Dátum: 2006.09.24 18:25:29 »
Idézetet írta: "kuf"
bocs, ha már volt téma,de tegnap az erzsébethídon mellettem ment sokáig egy prius sedan!! életbe nem láttam ilyen kasztnival, magyar rendszáma volt, valami 500 vagy 555 volt a vége..

Ahogy music mondja, az egy Prius I lehetett - és a mi ügyfelünk  :kacsint:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

vmi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
vettem egy priust
« Válasz #410 Dátum: 2006.09.28 22:06:03 »
Hellosztok,

ez egy hosszabb story lesz itt, talan titeket erdekel...
szoval vegulis, most hogy duborog a gazdasag, tudtam venni egy priust. es most nagy itt az orom,
ha minden igaz, holnap veszem at. Ugyhogy azert most irok, mert miutan atvettem, ugysem
fogok kiszallni belole egyhamar, most meg ugysem tudok aludni, mert hat holnap stb...

az uj kincs tulajdonkeppen fekete 2006-os IPA+NAVI boros (ugyhogy a gyolcsszoknyas biolany felesegem
a sikito megnyuzott tehenek utolso halalhorgeset fogja mindig hallgatni benne, viszont legalabb biologiailag lebomlo ez a boritas...)

Ott allt a sakuranal, es meg egy ezust nem boros volt raktaron belole a 2006-os modellbol az orszagban.
es szerintem pedig rovid ideig tart ez a megtestesulesem, igy inkabb nem vartam tovabb, megelegedtem a feketevel.

miert ezt vettem... mert szerintem ez egy jo auto, es ezzel a felszereltseggel egy racionalis valasztas.
mivel regebben 8 evig amerikaiautoztam (Cadillac, Lincoln, Chevy), igy megszoktam a jo dolgokat. szamomra fontos a tempomat (ez a legfontosabb extra! nem is ertem miert nem tesznek minden autoba, egyaltalan miert extra ez?) ill. az automata valto. kivaloan tudok gangolni, de miert kell ezt csinalnom eveken keresztul a 21. szazadban?
viszont a bologatos automata az nem automata valto, hanem automata kuplung. es az tok gaz. szoval az MMT nevu hulyesegek alapbol szoba sem johettek, akkor inkabb gangolok magam.

4 evvel ezelott csunyan tonkrementem (akkoriban(elotte) alltunk at az orszagban export vezerelt gazdasagrol fogyasztas vezereltre, nekem meg export cegem volt, igy kiszivtunk jol), szoval el kellett adni az usa autokat,
es 180k HUF-ert egy yarist tudtam venni. igy ez lett. az elso parizsi utam utan vettem bele egy tempomatot Los Angelesben(200 dolcsi volt), itthon par ora alatt beepitettem, ugyhogy a kis yarist ezek utan nagyon megszerettem. elegedett toyota vasarlo vagyok. 58 000 kilometert tettem bele 3 ev alatt (3x jartam meg franciaorszagot,
3x nemet o, es szamos cseh es osztrak ut, meg rengeteg budapest) szoval a 3 ev alatt 2 izzolampat is ki kellett cserelnem. viszont mas baja nem volt. de tenyleg. soha semmi. sefutomu, se motor, sekisbigyo, se karpit, semmi.
ez engem nagyon meggyozott, hogy toyota az egy remek szerkezet.

szoval most hogy megint felment az euro a tavasz utan, az uj exportcegem elkezdett szarnyalni. nagy boldogsag ez, versenykepesseg javult, es maris jobban elunk, mint 4 eve.
 (azert meg egy kis magyaros utcai zavargas-hoborges johetne, meg vele egyutt a 400 Ft-os EUR, es maris nem
kell romaniaba telepitenem a gyartast :) balkan rulez...:)

szoval eljott az uj auto vasarlas ideje. meg a tanakodase is, bar a prius prospektus  3 eve ott figyel az
irodam parafatablajan, mint elerendo cel.) es most ime.

azert jol korulneztem a piacon, megis 3-5 evre valasztok magamnak tarsat.
szempontok>
1. tempomat
2. nemet autopalyan is tudjak vele felelem nelkul menni - ertsd birja a 160-at ugy, hogy nem felek benne ->
azaz legyen a tomege legalabb 1200 kg.
3. fogyasszon-szennyezzen keveset, hogy csunya unokaimnak legyen szebb jovoje
4. automata valto
5. legyen a gyorsulas 11 alatt, mint az 1.3-as yarisnak, hogy tudjak elozni jol.
6. legyen rea sok garancia, es ne kelljen servicebe hordani, mint a francia horror torteneteket.

nyilvan a penztarca is limitalt volt, egyszeruen tul sokat nem akarok autora kolteni, van meg egy csomo mas hobbim. 7M volt a limit hitellel egyutt.


voltam:
Suzuki - nincs semmilyen autojukba tempomat
franciak - megbizhatatlanok
Seat Almeja- belul sanyargato nemetes
Opel Astra - detto, verunalom
Ford Mokus - na ezen sokat gondolkoztam, 5.2-ert ossze lehetett volna legozni egy CVT valtos autot tempomattal,
de nekem lelketlen volt. a kozepkonzol nyomta a terdemet. egyebkent egy nagyszeru valasztas, nem
hiaba lett megint az ev autoja.

BMW - csak egy 120d jott volna ki 8.1 M -bol, de mindent osszeszamolva dragabb a mutatvany, mint a
prius, es nem nyujt annyit (no navi, tolato camera, BT rendszer stb...). meg szukos is, es a formaja sem jon be. jo, a prius sem egy 72-es Lincoln Continental Mark IV cupe.

Hibrid Civic - a tesztutra kirangattak miattam a honda motors vezerigazgatojanak segge alol, masik tesztautoval
levittek budaorsre. balszerencsejukre, ugyanis itt van autopalya. nos gyorsan ott probaltam ki.
az auto aranyos, de a performance az autopalyan lehangolo volt. 110-nel padlot nyomva a motor
visitott 6000-en, de nagyon nem gyorsult. ezzel nem fogok megelozni senkit. a hibrid rendszere pedig
inkabb egy start-stop rendszer. szoval ez az auto egy katasztrofa, egy buntetes.

Volvo S40-V50. vannak jo ajanlatok, de ha diesel, akkor draga, ha nem diesel, akkor sokat fogyaszt.
egyebkent egy jo auto, szep auto. ha nem prius, akkor ezt vettem volna ennyi penzbol.

Audi A3 - kicsi, belul nem izgalmas, sztem kivul se. viszont draga.

ChevroletDawu - van nekik epica nevu modelljuk, csak ebben van tempomat. viszont ez automataval
mar 6.8M. akkor mar inkabb prius.


hogyan szamoltam: kb. azt lehet mondani, hogy a prius alacsonyabb fogyasztassal, es alacsonyabb kotelezovel
tulkepp annak felel meg, mintha 1 millaval olcsobb lenne. amennyivel kevesebb a fentartasa, kb. ez olyan,
mintha plusz 1 milla hitellel olcsobb lenne.

igy a 8M -es fullos kocsi annyiban lesz szamomra, mint egy nem hibrid 7M-es auto.

mit ad ezert a prius:
10.8s gyorsulas
automata valto
tempomat
navigacio
mp3 hifi aux csatival
tolato camera (eddig 3 auto segget tortem ossze a 14 ev alatt a magyar akadalypalyakon) az IPA-rol
ne beszeljunk, sztem hasznalhatatlan, de majd kiprobalom)
varialhato csomagter
BT szett
alacsony fogyasztas
alacsony szennyezes
bormindenhol
toyota minoseg

szoval korbejarva a piacot, a prius ezert az arert ezzel a felszereltseggel nem draga auto. olcsobb, mint egy
ilyen volvo, bmw, audi. kb. 1 arban van az ilyen jellegu astra, skoda tipusokkal, es sztem jobban szeretheto,
mint egy ford mokus, vagy seat.

nyilvan, ha valakinek ez a felszereltseg nem szempont, nos, annak egy kompromisszum ez az auto.


no megyek aludni, holnap autoatadas, udv

vmi

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Re: vettem egy priust
« Válasz #411 Dátum: 2006.09.29 08:24:24 »
Idézetet írta: "vmi"
ez egy hosszabb story lesz itt, talan titeket erdekel...

Üdv a fórumon! :)

Köszönjük az igazán tartalmas hozzászólást, tanulságos volt  :kacsint:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Beszélgessünk...
« Válasz #412 Dátum: 2006.09.30 00:32:14 »
Ó, igen! Gratulálok! Még egy priuszos itt a fórumon. Ez jó! Várunk még sok hasonló hosszas beszámolót. Ja, és azért aludj is egy kicsit! (mondom én fél 1-kor...)
Gabe 254.

kari666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Beszélgessünk...
« Válasz #413 Dátum: 2006.09.30 19:26:10 »
Tényleg jó hogy nem vagyok egyedül, már nagyon untam hogy itt szólóba ömlengjek! Gratula az autóhoz gyönyörû lehet a fekete vas sárga bõrökkel! És még remek is lesz! Mindenképen kapcsold ki a rádiót az elsõ pár ezer kilométeren, mert meg kell tanulni az autóval menni. Mivel semmilyen mûszer nincs a mi más autón megszokott, (ford. mérõ, vízhõfok, feszmérõ, oil nyomás,) marad a füled.
Akkor tudsz vele autózni, ha városban 4,6 l alatt marad 500 Km-en., és országúton 4,4 körül kell rendszeresen alakulnia, nyáron, és benne kell lenni az átlagos forgalomsebességébe.  Ha ezeknél rendre magasabb értékeket produkálsz, persze az se dráma, de ennél az autónál ez a legszebb móka. Nincs olyan autó ahol ilyen finoman, lehetne adagolni a vonóerõt, és a fékerõt. A hangja, illetve annak hiánya minden bennülõt elképeszt. És ez a mi (Priuszosok) igazi dicsõségünk, a fantasztikumba illõ kulturált mûködés. Ezt pillanatnyilag semmilyen modell sem tudja überelni!
dv : Kari666

vmi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Beszélgessünk...
« Válasz #414 Dátum: 2006.10.01 15:32:28 »
Hali,

koszi a gratukat. No, penteken atvettem, es most vegre holt faradtan ki kellett szalnom a luxus dodgembol,
mert mar nagyon faradt vagyok. De a tankot nem sikerult kiautozni... :)


kb. 400 km-t mentem, ebben van 1 Szentendre, meg egy halom dimbesdombos buda, meg egy
kispest trip, meg ejszakaban mindenbe bele, szoval jo sok varos.
fogyi 5.2 l/100. viszont javulo tendencia, fokozatosan csokken. (gondolom 1reszt mert kezdek reaerezni, hogy
hogyan is kell vezetni, masreszt pedig a bejaratas is gyogyit rajta...)

szoval csak azt akarom mondani, hogy ez k..va jo. annyira el van talalva ez a szerkezet, hogy
teljesen pozitiv. sokkal tobbet ad, mint vartam.
6 ev utan ugyan azt erzem, mint amikor a Cadillac-kel csapattam evekig. hogy miert?
Mert ez egy amerikas auto. ordit rola, hogy kimondottan az amerikai piacra
terveztek. A classzikus cadillac-kel osszehasonlitva, alig van kulonbseg.
Ime:
=belul ugyan olyan tagas
=ugyan ugy boruleses
=kb ugyan ott van az automata valto kezeloje (kormany mellett), igy nem kell vastag
kardanboxot kerulgetni a labbal a gaz mellett, hanem van ter rendesen.
=kb. ugyan olyan a menetdinamikaja. De tenyleg. full ugy megy.
=ugyan ott van a rogzitofek (labon)
=nem kell hasznalni a kulcsot, mivel a Caddyt sosem zartam be, mert ugyse viszi el senki.
a gyujtas kulcsot pedig a szonyeg alatt hagytam, mert ugy biztos nem hagyom el. es
tenyleg. nem vittek el sose. mondjuk egyszer diakszigeten hajnalba kierve tapasztaltam,
hogy a caddymben ul egy ficko total reszegen ruha nelkul!!! annyira keszen volt,
hogy mikor adtam neki egy bermudat a csomitartobol, azt is a fejere akarta huzni.
De kidumaltam a kocsibol, es maris cipelhettem haza a felszedett kiscsajt, aki total
beflash-selt eloszor a kocsitol, aztan a pucer fickotol, aztan az akciotol... stb...
=tok ugyanugy megnezik... megalltam dogos hambi elott, es korbejartak a jarokelok,
egy taxis kiszallt a mercijebol megnezni stb...

<> viszont feszesebb a futomuve (en szerettem a cady hintajat, ringasat.)

ami hianyzik:
- nincs V8 hang...
- nem motoros a szek allitas... mondjuk siman megvagyok nelkule, de ez kulonbseg.
- sentinel (ami automatan kapcsolgatja a fenyszorot, varosit stb.)



helyette van:
+ kussulos suhanas
+ EV gomb
+ nem csesztetes a fogyasztas-szennyezes miatt (kosd utana a benzinkutat tipusu
ekes beszeloasok (pedig 11-15-bol eljartam a caddyvel). engem meg kinzott a lelkiismeret jol, hogy temerdek oskori fossziliat tuzelek el pazarlo eletmodommal..)
+ szoval van onelegultseg jol. -> egyik regebbi munkatarsam mikozben nezte a birodalmi mentokapszulamat
kifejtette, hogy ertekeli, hogy nem bmw-t stb-t vettem ennyi penzert, es mivel furi eletem, devians egyenisegem
miatt sokan a kornyezetemben kovetni szoktak (uttoro tipus vagyok), igy milyen kafa, hogy jo peldaval
jarok elo...
Aztan talalkoztam a barati korommel, akik rogton megragadtak az alkalmat, hogy megmutassak nekem a
South Park azon reszet, ahol szetfikazzak a hybrides onelegult arcokat.
Nagyon tanulsagos!, meg vicces is, mint minden South Park.
Szoval kedves barataim szerencsere lerangattak a foldre. Es kulonben is, nem ez a vegso megoldas.
hanem: OFF http://www.teslamotors.com. ez nagyon sulyos. remelem ez lesz a kovetkezo gepem es remelem
nektek is. ON


+ (na jo, van meg: navi, tolatkamera, bt szett, touchscreen jatek, kormanyrol vezerlo, meg mp3 playeres CD)



A vezetes:
igen, az autot picit maskepp kell kezelni. valoban magatol motival arra, hogy a fogyasztasbol
jatekot csinalj. egyszeruen verzik a szivem, mikor az atlagfogyis 5perces statisztika 5l folotti fogyasztast mutat.

szoval szereti a tempomatos vezetest. 60-70-es temponal is, bekapcsolva a tempomatot, szepen sokaig
csinal olyan uzemmodot, hogy csak az elektromos motorral tartja a sebesseget, es suhan csendesen...

a masik lenyeges dolog az erontartas. ha elektromos uzemmodbol vagy gurulasbol stb.. szoval mikor mesz,
de nem jar a benzin motor, akkor a lepadlozas utani visszavaltas, benzin motor beinditas hosszu idot
vesz igenybe. azaz mikor akcio van, akkor erdemes eron tartani a benzin motort, es ha az jar, akkor
nagyon kellemes kirobbano gyorsulasokat produkal.


Egyre jobban tetszik az auto (remelem nem csak a kognitiv disszonancia miatt mondom), sot mar tudom, hogy jo baratok leszunk hosszu evekig, mert mindent tud,
ami szamomra fontos.
Erdekes, hogy kozalkalmazott apamnak is tetszett a jargany (mindig csesztet a kocsijaim miatt, hogy
sokat fogyasztanak, dragak stb.. vegyek fiatot, mert szerinte az a cool. csaladom osszes autoja nem
kerult annyiba, mint ez a prius... igy megy ez) de ebbe mikor beult apam, 5 perc utan felkialltott,
hogy ha majd oda kerulok, el ne adjam ezt a kocsit, mert o ezt majd meg szeretne venni... :) kedves
tole.


Szoval igen, mindenkinek csak ajanlani tudom, vegyetek priust, akar hasznaltani is, mert ez nagyon readob.
Es nezzetek meg a South Park idevago reszet is, mert nincs annal jobb, mikor kigunyoljak a gyarlosagunk,
es tudunk ezen nevetni is:)

Uraim, tajekoztatom Onoket, hogy bekoszontott a foldi mennyorszag, (most akcios, 1-et fizet kettot kap.),
elvezzuk ki egyutt az apokalipszis elott. Imadom a 21. szazadot.

tovabbi kellemest, udv

vmi

ps: Sakura nagyon rendben van, jovore asszonynak is ott veszunk ujabb jarganyt. Csak ajanlani tudom mindenkinek.

kari666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Beszélgessünk...
« Válasz #415 Dátum: 2006.10.01 22:29:31 »
Ez a tesla autó túl szép, hogy igaz legyen. Bár ki tudja! Ha létezne ennek robbannia, kellene a nagyvilágba!
De nem ez a mutatvány, hanem a priusz! Valóban ez egy vérbeli amerikai autó, csak korszerû, és takarékos. Nem véletlen hogy odavannak érte odaát is.
A tempómat nem energiatakarékos készülék, úgy hogy felejtsd el dimbes- dombos terepen illetve városban!  Csak nagyon vízszintes autópályán szabad használni. Meg persze ahol akarod, csak ez kényelmi cucc, nem pedig takarékos !
Az energiatakarékos és gyors autózás titka az:

1 Hogy soha nem szabad teljesen visszaengedni a gázpedált. Mindig húzzon egy kicsit a villany.

2 Egyenletes gázadás, nem törõdve a terepviszonyokkal. Hagyd a számítógépet vezetni, jobban tud nálad mindent. Te csak „nagyvonalakban dirigálj” neki, a többit bízd rá. Persze sajnos minden kõkorszaki stiftes szar útba lesz, és a hegyekkel sem tudnak mit kezdeni a hátad mögött, mert nincs áttételük a te tempódra.

3 Gyorsíts úgy, hogy a benzin ne visítson, de mégis egyenletesen! Ne mozogjon a gázpedál.
Elõbb utóbb tudni fogod, hogy mekkora gáz kell az adott feladathoz.

4 Ha bejáratódott próbáld ki, hogy abszolút bunkó vagy hozzá és nem törõdsz a fogyasztással, minden rendõrlámpánál mutasd meg, mit tud a villanymoci, és száguldozz! Döbbenetes eredményt produkál így is! (5,8) Autópályán tartós 160 (6,1)
 

Az elektromos üllést ne sirasd, az a sznoboknak való, de az üllésfûtést hiányolom, meg a mélységben állítható kormányt.

Pár hónap múlva rá fogsz jönni, hogy neked ilyen simajárású, kultúrált autód még sohasem volt, bár a futómû lehetne lágyabb.
A zenét próbáld ki cd-vel és állítsd be. Van egy eqvalézer panel is. Az enyém egy JBL 9 hangszóróval, kifogástalan, és a hangerõ letépi a fejem.
Én magam, ha tehetem, soha TÖBBÉ NEM AKAROK MÁS AUTÓBA ÜLNI MINT HIBRYDBE, ILLETVE ELEKTROMOSBA. És az se baj ha ez Toyota !!!
South Park ba meg bekaphatják !!!
dv : Kari666

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Beszélgessünk...
« Válasz #416 Dátum: 2006.10.02 10:29:19 »
vmi:
A hozzászólásaidat elolvasva megint fellelkesültem a Prius iránt. Talán 3-4 év múlva olyan áron lesz a használtpiacon, hogy több fórumtárs is könnyebben hozzájuthat majd :\

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Beszélgessünk...
« Válasz #417 Dátum: 2006.10.02 17:17:16 »
vmi:
Mindenek elõtt GRAT az autóhoz, és sok-sok örömteli km-et kívánok!
Olvasván amit írtál, az jutott eszembe, hogy ismét jó helyre került egy AUTÓ :)

Remélem az egyik találkozón mi is megcsodálhatjuk
 :nagymosoly:

vmi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Beszélgessünk...
« Válasz #418 Dátum: 2006.10.08 20:26:43 »
Hali mindenkinek.

nincs okom panaszra. sikerult kiautoznom a tankot. a kompjuter jol mer, 5.2 az atlagfogyim.

tankolas ota megint mentem vele vagy 70km-t.
En 5.2 ala nem tudom vinni az atlagfogyit varosban. egyszeruen ennyi es kesz.
Igazabol a motivaciom is lanyhult ezugyben, nincs kedvem 4 dl benzinert gorcsolni.
100 forintert kinlodjak 100km-en keresztul - de persze, tudom, a kornyezet meg a minden....
szoval azert probalok takarekosan vezetni, sokat gurulni, villannyal menni stb ahogy kari tanacsolja.
Dimbesdombos utakon megyek, es az atlagos utjaim hossza kb. 10 perc. nyilvan ezek is
szerepet jatszanak.
Meg gondolom be kell ennek meg jaratodni.

Viszont igy a nagy elvezet kellos kozepen egyre egyszerubben meg tudom fogalmazni, hogy mi is
ez az egesz. Tulkepp tok ugyan azt erzem benne, mint a 25 eves cadillacban, csak mintha annak
levagtak volna a fel motorjat, es helyette fabrikaltak bele egy villanyt a hianyzo 4 henger helyett.
Ezzel sikerult elerni, hogy most mar a maradek benzinkazant is utalom benne, kovetelem a
 full elektromos autot :) nekem mar csak olyan kell. :)

addig is elvezem ezt a trolit.

talan egy kerdesem van... szerettem a yarisban a hatotavolsag merot (range) azaz, hogy adott
tank toltottseg mellett, meg kb. mennyit autozhatok. Ez azert volt fontos, mert kb. amikor mar
50 km alatt voltam, akkor atkapcsoltam a kompjutert erre, es ez mindig emlekeztetett, hogy lassan
lassak hozza a benzinbeszerzeshez.

van ezen a ketyeren ilyen? a kezikonyvben nem talaltam. elore is koszi a segitseget

udv

vmi

ps: nagyon szeretem, nagyon szeretem, nagyon szeretem.... :toy:

ps2: ti hol vesztek hozza teli gumit? ahogy latom nem trendi meretu a kereke

kari666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Beszélgessünk...
« Válasz #419 Dátum: 2006.10.09 00:06:57 »
Vmi nek !

Ilyen üzemanyag mérõ nincs, de 10 kis kockából áll a skála ! Egy kis kocka kb 100 km-er. Én legalább is így számítom, és müxik. Ha már az utolsó kocka villog elég nagy a baj,mert az már csak 3l körül van ! Ha ki fogy a benzin el nem tudom képzelni hogy mit kellene csinálni ! (gondold végig: Se öninditó, se tolni, ráadásul ha egyszer nem indulna be a benzines, kritikus leállás követi.)
A sûrû hidegindítás nem tesz jót a fogyasztásnak, de valóban nem ezen múlik a világszmog!
dv : Kari666