[
Már most létezik nem egy nem kettõ olyan dieseles, nagy számban, szériában gyárott kocsi melybõl részecskeszûrõ révén tisztább gázok jönnek ki, mint sok európai nagyváros levegõje. És eleve sokkal egyszerûbb tökéletes vagy a tökéleteshez közel álló katalizátorokat és szûrõberendezéseket léterhozni mint az elektromosáramot eltárolni.
Lehet, de nem ez a gyakorlat. Momentán oltári botrányok vannak, hogy milyen eltérés van a gyárilag bevalott és valós káosanyagkibocsátások között, a koromkibocsátás egyre nagyobb gond.
Másodszor egyik dízel sem hozza azt a vezetési élményt, amit a GS hibrid tud.
"Másodszor egyik dízel sem hozza azt a vezetési élményt, amit a GS hibrid tud" :nagymosoly: Szerinted ezt az Audi-t mennyivel lehet jobb vezetni minta GS-t ? :twisted: De azon is elgondolkoznék, hogy mit jobb vezetni: egy Mercedes CLS diesel vagy egy GS hibird. :kacsint: És ahhoz képest, hogy a Lexust még egy villany motor is hajtja hát nem ver rá annyira nagyon azért a szar, füstölgõ CLS olajkályhára. :nagymosoly: De igazándiból mondhatnék 535 d BMW 5-öst is, mert ez is kategóriatárs ezekben mindegyikben ugyanakkora motor van kb. hasonlóan is mennek és nem hinném, hogy egy Lexus vezetési élményben verne egy BMW, attól még azért messze vannak.
Egyébként meg a vezetési élmény azért nagyban összefügg a súllyal is ám.
"As always, there are tradeoffs. The GS 450h weighs 4,134 lbs., nearly 400 lbs. more than the GS 430, which no doubt makes it feel a bit more sluggish.
In addition to adding weight, the hybrid system cuts into the car's luggage capacity. The GS 450h has a small rectangular trunk with a mere 7.5 cubic feet of space in it, which is a lot less than the 12.7 cubic ft. in the GS 430. And, of course, hybrid technology is in its infancy, and unexpected problems could crop up, as they have with the batteries in laptop computers.
So if I were considering the GS 450h, I wouldn't just compare it to the GS 430. I'd also take a look at rival conventionally powered models, such as the BMW 5 Series, the Infiniti M45, and the Audi A8."
Kissé nehéz ez a Lexus a maga 1875 kg-jával (hála a sok akksinak), autópályán biztos nagy a vezetési élmény 250 km/h-val de ezt ma már nagyon sok ilyen kaliberû kocsi tudja, de egy szerpentinen valószinûleg már komoly halálfélelem lenne, mert ha egyszer megindul a a szakadék felé...