Az MMT váltó egy robotizált kéziváltó, nem automata. Ennek nem tesz jót a kúszás, olyan, mintha egyfolytában csúsztatnád a kuplungot (gyakorlatilag ez is történik).
Nekem is volt ilyen (Verso 1.8 MMT), tudom, hogy nem tesz neki jót...
Amikor megyek megtaníttatni, ráteszik a tesztert, azon beállítanak dolgokat, majd álló motornál elindítják a tínítást, ekkor hallani, hogy a motortérben dolgozok, kattog a rendszer.
Parkolásnál a legrosszabb a dolog, mert később reagál a gázadásra, és nagyon kell vigyázni, mert megugrik az autó egyszer már sikerült lekoccolnom egy vonóhoroggal a rendszámomat.
A kúszásra sohasem mondták, hogy nem szabad ebben tartani a kocsit, végül is nem is tartom, ha állok lámpánál vagy valahol, mindíg N-ben tartom, és állok a féken.
Nekem már nagyon sok automata váltós autóm volt, tudom, hogy ez nem olyan, nem is problémázok, szerintem jó is lenne, csak alapjáraton visszintes helyen mozognia kellene szerintem fokozatban. A garázsom bejárata egy kicsit visszafele lejt, ha ott leállítom az autót, sok esetben még visszafele gurul, pedig áll a motor és E1-ben van.
A javításokról munkalapom van, nem minden van nevén nevezve, csak kódok szerepelnek, összeszedem és legközelebb beírom majd ide, hogy mit csináltak.
Az egyik szerelő srác azt mondja, hogy Ő tudja, hogy mia baja, valami utánállítás nem műszik nálam, de a hivatalos hibafeltárás nem ezt hozza ki sohasem.