hali,
no, toltam vele egy gyors Hollandia oda visszat. (2800 km)
tok jo. nincs ezzel semmi gond. autopalyan is szamomra tokeletes.
mindenhol mentem a megengedett sebbel (140, ill. nemet autopalyan 160) es
6.5 l a fogyi.
teny, vegig tempomatoztam, mert en ezt az autot azert valasztottam, mert automata+tempomat.
minden kereskedesbe igy leptem be, hogy mutassak be az automata+tempomatos autoikat.
minden mas masodlagos szempont volt.(persze, mint az ufora neztek ream altalaban, mert ilyen
lenyt magyarorszagon ritkan latnak... mind1)
szoval en a tempomatrol nem mondok le, mert akkor faj a terdem, es akkor inkabb eladom
az autot, es nem megyek sehova...
visszaterve. az auto 160-nal is csendes, csak ha gyorsitgatas van, akkor hangos a motor. mint
minden autoban.
max 180-at megy, utana elektronika leszabalyoz. gondolom a valtot vedi... vagy nem tom miert.
de vegul is utalok gyorsan menni, bar ultem durva autokban is, 190-nel tobbel eletemben sosem mertem menni,
mert 160 felett nem erzem magam biztonsagban.
erzetre a priusban nincs kulonbseg a 120 es 160 kozott. ugyanolyan szepen jar,
nyomatekosan gyorsul, stabil. szoval sztem igen, ez az auto valo autopalyakra is, de
persze nem ez az erossege, mint pl. egy corvettenek.
NAVI rendszere nagyon jo, (eddig IGO-t hasznaltam EU-ban, es NaviGo-t hasznaltam USA-ban),
ezekkel osszehasonlitva teljesen rendben van. ami nagyon tetszett, hogy Maastrichtbe erve pentek
hajnali egykor para lett a hol alszunk kerdes. a kinezett szalloda fullos volt.
ekkor talaltam meg azt a featurest, hogy a POI-khoz (a terkep gyartoja altal megjelolt erdekes pontok)
legalabb is a hotelekhez van telefonszam is, es mivel bluetoothal ossze van a priusszal kotve a telefonom,
csak egy gombnyomas az 5km korzetben levo hotelek telefonszamaira, es 8 telefon utan mar meg is
volt a szallas. minden hotel tele volt, ugyhogy sokat segitett a telefon.
sem az IGO, sem a NaviGo nem tartalmaz telefonszamokat, nemhogy azonnal lehet hivni is
az osszekotott mobilrol.
(regebben parszor jartam ugy, hogy a kocsiban kellett aludnom, mert minden utkozben levo hotel foglalt volt
ejjel 2-kor, mikor epp elalmosodtam, es meg nem ertem pl. Parisba. masnap reggel pedig targyalas... szoval az nem
kafa 3ora ulve alvas furdes nelkul parkoloban a palya mellett oltonyben...
az volt a furi, hogy 5 nap alatt kint (A,D,NL) egyetlen 1 priust lattam kint....
azt gondoltam tobb lesz joval. USA-ban rengeteggel talalkoztam 2 het alatt a nyaron...
szoval tovabbra sincs ok panaszra, ez egy remek szerkezet, nagy a boldogsag.
Kari, irod, hogy itt kell venni a neten teligumit...
par orat bongesztem a teligumi.lap.hu linkjein, de en nem talaltam 25 k HUF alatt a gyari felnire valo teli gumit.
tudsz kuldeni linket?
masreszt azon gondolkozom, hogy inkabb veszek rea egy 7x15 5x100-as lemezfelnit, es arra teszek 185/65r15 teli gumikat.
igy az elteres 0.1% lesz, ami nem szamot tevo... viszont ballonosabb lesz a kerek (tobb komfort), keskenyebb lesz 1 centivel,
ami elonyos a hoban, ill. lemezfelni ocso arra, hogy telen osszekarcoljam a hoban bujo jardaszegellyel.
viszont ugy tudom, hogy a 2006-os modellek fel vannak szerelve kereknyomas ellenorzo rendszerrel.
ha cserelem a felnit, fog ez mukodni?
mit gondoltok?
van vmi modja annak, hogy a bizt ov figyelmeztetest kevesbe agresszivre lehessen allitani?
nagy hive vagyok az ovnek, de mikor vki 150 m-re beul az utas ulesbe, akkor zavaro. (pl. ki akar mar szallni,de aztan 2 lepcsohazzal
arrebb gurulunk pl...)
elore is koszi, tovabbi kellemest, udv
vmi