Lánc örökélet
Váltó megbízhatóság szempontjából jobb, mint az átlag, talán a diesel tudja kidobálni az ötödiket
Nem kanyarvételre van kihegyezve, de mivel széles és alacsony így rendben van, nem lehet egy Niva-hoz hasonlítani, ami ugye keskeny és magas tereprugózással és gumikkal A meg vvti forog rendesen, lehet fürgeséget csiholni.
Nem jár együtt az elektromos gázpedál, gondolom euro norma függő.
4 ajtós jóval komfortosabb, csak ha vinni kell egy méretesebb tárgyat akkor van gond, akár csak egy TV-t.
Most fejből nem tudom, hogy az 1.6 és 1.8 váltója egyforma-e, de családban volt garantált 160.000 km-esen váltófelújításon átesett 1.6-os már VVT-i T22-es. Sokat ment városban, nem lehetett rendesen 2-es kapcsolni, csak 1-es azután 2-es. Hölgy tulaj elhasználta a 2. fokozat szinkronját, amikor úgy használta az autót, hogy városi lekanyarodáskor index, kuplung, még 50 körül dugta a kettest, lassít, kuplung fel, kanyarodik
Szóval, aki akarja ezt is tönkre tudja vágni rövid úton.
Ezen kívül, ha jól emlékszem a benzineseknél is előjön váltócsapágyhang, amit illik gyorsan orvosolni, mert ha széthullik, akkor lehet bontott váltó után nézni.
A dízeleknél valóban az 5. fokozat kidobálása, ami gyakrabban előforduló és hozzányúlást igénylő probléma.