Az én kis ex autómat 226e km-el adtam el, az olajfogyasztásos mizériát leszámítva valóban nem sok gondom volt vele. Illetve nem mellékesen a T25-ös többet volt már be nem tervezett szervizlátogatáson, mint a 4 db T22-es összesen (2.0 Sol, 1.6 LSE, 2.0td Sol, 1.6 vvt-i), amit használtam (1999 Szept. - 2009 December).
A ráncfelvarrt Avensistől kezdve már lehetett beszélni "minőségibb" beltérről, amit az olyan apróságok, mint a fedélzeti számítógép, a kormányról is vezérelhető hifi, vagy éppen a krómozott ajtónyitó kilincsek dobtak fel.
Illetve az enyém esetében még a további ritkább extrák, mint a gyári sport-optikai csomag, első ülésfűtés, 6-os cd-tár a kesztyűtartóban vagy akár az első magasított / +tárolórekesszel ellátott kartámasz (ami eléggé ritka extra még a külföldről behozott példányokban is).
Illetve én még ide sorolnám az üléskárpitok esetében is a különböző színeket, az enyém pl zöld volt (szerintem nagyon jól állt neki a külső fekete színnel kombinálva), volt belőle lilás plüssös változat is, szóval azért nem volt olyan "unalmas" az a beltér, ahogy a sok tesztelő mindig leírta egy Toyota esetében. Igaz a belső színek tekintetében nem volt testre szabható a dolog, én is láttam már akár fekete külső színű T22-est szürke belsővel, szóval lehet amilyen színű belső éppen következett a szerelőszalagon Angliában, azt tették bele?