Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 778018 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3435 Dátum: 2018.01.05 07:40:04 »
Nem lenne jobb tartani még kicsit a Suzukit és egy -akár kombi- T25-re váltani ha kiöregedett?
Én már letettem a T25-ről. Szigorúan számomra úgy tűnik, minőségben azért több ponton is visszalépés történt a T22-höz képest. Mint autó, természetesen jobb, biztonságosabb, nagyobb, de a lemezek alatt van pár bántó és költséges hibája, ami nekem egy kicsit soknak tűnik. Ezért, ha cserélek is valaha, az T27 lesz, kihagyom a 25-öst.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9391
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3436 Dátum: 2018.01.05 09:44:30 »
Én már letettem a T25-ről. Szigorúan számomra úgy tűnik, minőségben azért több ponton is visszalépés történt a T22-höz képest. Mint autó, természetesen jobb, biztonságosabb, nagyobb, de a lemezek alatt van pár bántó és költséges hibája, ami nekem egy kicsit soknak tűnik. Ezért, ha cserélek is valaha, az T27 lesz, kihagyom a 25-öst.
Ezzel a visszalépéssel többen vitatkoznának.
Ugyanezt mondják T25-T27 viszonylatban is. Akkor eszerint a T27 nagyon sok ponton visszalépés a T22-höz képest. És még nem is beszéltünk az isteni Carináról! Mint tudjuk, az Avensis ahhoz képest visszalépés volt.
A Toyota eszerint minőségben 30 éve hátra felé halad. Értem.
 Akkor itt mindenki hülye??? [emoji3]

mod: Oké, értem, hogy csak egy-két konkrét dologra gondoltál, de azért így leírva elég gázos, hogy huszonX éve olvasom, hogy bezzeg a anno  és akkor még tudtak autót csinálni, meg benne volt az anyag, a ma már csak műanyagot gyártanak ...

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről

« Utoljára szerkesztve: 2018.01.05 10:23:00 írta Nagycitrom »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3437 Dátum: 2018.01.05 10:16:35 »
Igen. Szerintem nem 300000-rel van fölé lőve, de a futott km és a felszereltség figyelembevételével szerintem 700-750e lenne a reális ára úgy, hogy azért a két szett premium gumi felnivel azért valódi értéket képvisel.
Ha karbantartották, megbecsülték, hibamentes a kasztni és őszinte a kilométer, akkor a prémium gumikkal együtt, ezen az áron jobb vétel is lehet, mint egy 500-600k-s félmillióról 190.000km-es futásra visszatekert példány.


Én már letettem a T25-ről. Szigorúan számomra úgy tűnik, minőségben azért több ponton is visszalépés történt a T22-höz képest. Mint autó, természetesen jobb, biztonságosabb, nagyobb, de a lemezek alatt van pár bántó és költséges hibája, ami nekem egy kicsit soknak tűnik. Ezért, ha cserélek is valaha, az T27 lesz, kihagyom a 25-öst.
Milyen hibára gondolsz? Volt mindkettő újonnan sedan verzióban, egyikkel se volt különösebb gond. A mostani T25 kombit használtan vettük, rétegvastagságmérés alapján még sehol nem lakatolták korábban. Múlt nyáron a jobb hátsó kerékjárati ív előtt kellett megcsináltatni, mert az előző tulaj meghúzta és valami gitteléses maszatolás volt a javítás amit a szobrászkodás végén lefújtak. Ezen kívül nem volt semmi.
 T22 és T25 évekig állt a garázsban párhuzamosan, mindkettő Sol Elegant és a T25-öt minden tekintetben jobbnak éreztem.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3438 Dátum: 2018.01.05 10:27:00 »
Ezzel a visszalépéssel többen vitatkoznának.
Ugyanezt mondják T25-T27 viszonylatban is. Akkor eszerint a T27 nagyon sok ponton visszalépés a T22-höz képest. És még nem is beszéltünk az isteni Carináról! Mint tudjuk, az Avensis ahhoz képest visszalépés volt.
A Toyota eszerint minőségben 30 éve hátra felé halad. Értem.
 Akkor itt mindenki hülye??? [emoji3]

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről
OFF: Kipróbáltam szalonban többször T27-et, hátha megjön a kedvem, de nem. A kombi csomagtartója meg a hátsó üléssor fergeteges. Az első sorral viszont nem tudtam kibékülni. Funkcionalitásban nyilván előrelépés. A műanyag felületek viszont pontosan ugyanazok voltak, mint a 30 éves kocsimban és ezzel tényleg nem túlzok, most ősszel adtam el, össze tudtam vetni. UX szempontból a kezelőfelületeket visszalépésnek éreztem még a T22-höz is, nekem sehogysem ergonomikus. A középső boxot meg nem lehetett lezárni, úgy kellett illesztgetni, olyan holtjátéka volt oldalirányban. A T22 állandóan letörő szemüvegtartója jutott róla eszembe elsőre. Másodszorra meg az, hogy véletlen a Dacia gyárból rendelték... A T25 finoman működő elegáns elemei után a T27 kemény műanyagsága finoman fogalmazva nem megnyerő. Ezen túl ahányszor T27 megy előttem, nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg, milyen randa lett mennyire nem az én stílusom szegény. Ha lenne T27 hátsó szekció T25 első sorral és T22/T25 külsővel, az lenne az igazi számomra. :D Vagy csak le kell tojni és venni egy friss Mazda6-ot. Az pont olyan amilyennek szerintem a T27-nek lennie kellett volna ha a Toyota hű akar maradni önmagához.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3439 Dátum: 2018.01.05 10:51:13 »
OFF: Kipróbáltam szalonban többször T27-et, hátha megjön a kedvem, de nem. A kombi csomagtartója meg a hátsó üléssor fergeteges. Az első sorral viszont nem tudtam kibékülni. Funkcionalitásban nyilván előrelépés. A műanyag felületek viszont pontosan ugyanazok voltak, mint a 30 éves kocsimban és ezzel tényleg nem túlzok, most ősszel adtam el, össze tudtam vetni. UX szempontból a kezelőfelületeket visszalépésnek éreztem még a T22-höz is, nekem sehogysem ergonomikus. A középső boxot meg nem lehetett lezárni, úgy kellett illesztgetni, olyan holtjátéka volt oldalirányban. A T22 állandóan letörő szemüvegtartója jutott róla eszembe elsőre. Másodszorra meg az, hogy véletlen a Dacia gyárból rendelték... A T25 finoman működő elegáns elemei után a T27 kemény műanyagsága finoman fogalmazva nem megnyerő. Ezen túl ahányszor T27 megy előttem, nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg, milyen randa lett mennyire nem az én stílusom szegény. Ha lenne T27 hátsó szekció T25 első sorral és T22/T25 külsővel, az lenne az igazi számomra. :D Vagy csak le kell tojni és venni egy friss Mazda6-ot. Az pont olyan amilyennek szerintem a T27-nek lennie kellett volna ha a Toyota hű akar maradni önmagához.
:yes:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9391
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3440 Dátum: 2018.01.05 11:04:13 »
OFF: Kipróbáltam szalonban többször T27-et, hátha megjön a kedvem, de nem. A kombi csomagtartója meg a hátsó üléssor fergeteges. Az első sorral viszont nem tudtam kibékülni. Funkcionalitásban nyilván előrelépés. A műanyag felületek viszont pontosan ugyanazok voltak, mint a 30 éves kocsimban és ezzel tényleg nem túlzok, most ősszel adtam el, össze tudtam vetni. UX szempontból a kezelőfelületeket visszalépésnek éreztem még a T22-höz is, nekem sehogysem ergonomikus. A középső boxot meg nem lehetett lezárni, úgy kellett illesztgetni, olyan holtjátéka volt oldalirányban. A T22 állandóan letörő szemüvegtartója jutott róla eszembe elsőre. Másodszorra meg az, hogy véletlen a Dacia gyárból rendelték... A T25 finoman működő elegáns elemei után a T27 kemény műanyagsága finoman fogalmazva nem megnyerő. Ezen túl ahányszor T27 megy előttem, nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg, milyen randa lett mennyire nem az én stílusom szegény. Ha lenne T27 hátsó szekció T25 első sorral és T22/T25 külsővel, az lenne az igazi számomra. :D Vagy csak le kell tojni és venni egy friss Mazda6-ot. Az pont olyan amilyennek szerintem a T27-nek lennie kellett volna ha a Toyota hű akar maradni önmagához.
A középső box egyedi hiba lehet, nekem egyáltalán nem lötyög.
Nekem az ergonómiával semmi bajom. Konkrétan mi nincs jó helyen? Kormány távirányító, bajuszkapcsolók, klíma vezérlő? A motoros rögzítő fék kapcsolóját szokták látványosan szidni az autós újságírók. Én kb egy hét alatt megtanultam hol van, nem kell "látni"ahhoz, hogy használd. A középső hatalmas szellőző a műszerfal tetején kimondottan jó helyen van, mint ahogy a többi szellőző is.
A belső műanyagok minősége (ha már egyszer műanyag) szerintem jó, nem látszik rajta a 300e km egyáltalán.
Amibe belekötnék, az az elektromos ablakok kapcsolója a bal első ajtón. A behúzó kar miatt kell egyfajta csuklótekerés a használatához. Viszont végre nem egy üreget adtak az ajtó csukására, ami mindig koszos és tisztíthatatlan. Gyűlölöm az ilyen megoldást! :)
A műszeregyüttes meg kimondottan tetszik a T27-ben. A T22-é azért nagyon semmilyen.

A külseje meg egyén függő, az tényleg vagy tetszik vagy nem. Az, hogy a hátulja hogyan néz ki, engem nem nagyon érdekel, nem én nézem, nézze aki mögöttem jön  :flowers:

Anno a Mazda is a listán volt. Drágábban, igaz nagyobb motorral (bár annak a teljesítménye alig haladta meg az 1,6 Valvematicét), így az egyébként is túllépett keretembe nem fért bele

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3441 Dátum: 2018.01.05 11:35:47 »
T25-ös esetében valóban több bosszantó hiba előfordulhat, mint a T22-es esetében. Ott csak az olajfogyasztás a mumus, illetve mivel a motorok nem EU IV-esek voltak, így a katalizátor/lambdaszonda hiba sem igazán valószínű, hogy elő fog jönni. Xenon se volt hozzá, ezért az a foncsoros "hibaforrás" sem jelentkezik majd.
A rozsda kezd megjelenni a 22-eseken, meglátjuk a 25-ös "meddig bírja".

5 évig párhuzamosan hajtottam mindkettőt, azért ég és föld volt a különbség a T25 javára. És ehhez nem kell feltétlenül az Exe felszereltség, már a Sol is messze túlszárnyalta a 22-est kényelem, minőség, komfort, biztonság, stb szempontjából. Illetve természetesen minél több elektronikai kütyü van egy autóban, annál inkább előfordulhatnak elektromos gondok. Én esetemben pl a T25-nél a terhelésérzékelő szenzor / aut fényszóró magasságállító is cserés volt, mert alulról víz érte, és meghibásodott (gariban cserélték).
A T22-es esetében én a facelift-et tartom ugrásnak, előtte valahogy méltatlan volt egy 5M Ft-os középkategóriás autónál 2000-ben a műanyag belső ajtókilincs, csak hogy egyetlen apróságot mondjak...  :hmmmm:
T27-est én is teszt vezettem, számomra az valóban nem volt előrelépés a 25-höz képest - ha jól rémlik apró kényelmi felszerelések, mint akár az elektromosan behajló tükrök ki is kerültek a 27-es kezdeti Sol verziójából (a 25-ös Sol-ja viszont valóban nagyon jól fel volt szerelve, a hasonló árú kategóriatársakhoz képest meg aztán pláne), Executive esetében pedig az elektromosan állítható bőrülésektől kezdve nagyon sok minden eltűnt (igaz volt felette egy Premium felszereltségi szint, de az meg csak a 2.2-es dízellel volt párosítható). Eltűntek az 1.8 feletti benzines motorok (náluk a 2 literes benzinest az elején nem forgalmazták), a hagyományos Aut váltó csak 1db dízelhez volt elérhető, és a LB karosszéria is már a múlté.

Az pedig lehet csak számomra fájó pont, hogy tudtommal a mai napig nincsenek hátsó szellőző levegőrostélyok az Avensisben, bár ahogy hallani lehet a pletykákat, hogy utód nélkül megszűnik a modell, erre már valószínűleg nem is fog sor kerülni.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.05 11:37:39 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3442 Dátum: 2018.01.05 12:00:10 »
Ha karbantartották, megbecsülték, hibamentes a kasztni és őszinte a kilométer, akkor a prémium gumikkal együtt, ezen az áron jobb vétel is lehet, mint egy 500-600k-s félmillióról 190.000km-es futásra visszatekert példány.

Milyen hibára gondolsz? Volt mindkettő újonnan sedan verzióban, egyikkel se volt különösebb gond. A mostani T25 kombit használtan vettük, rétegvastagságmérés alapján még sehol nem lakatolták korábban. Múlt nyáron a jobb hátsó kerékjárati ív előtt kellett megcsináltatni, mert az előző tulaj meghúzta és valami gitteléses maszatolás volt a javítás amit a szobrászkodás végén lefújtak. Ezen kívül nem volt semmi.
 T22 és T25 évekig állt a garázsban párhuzamosan, mindkettő Sol Elegant és a T25-öt minden tekintetben jobbnak éreztem.
Igen, újonnan hatalmas volt a különbség a két típus között, nagy lépcső volt a T25 minden, vagyis, méret, komfort és biztonság tekintetben.
De a xenonos búra hibája, a jellemző féltengely törés, a kopásra/szöszölődésre hajlamos szövet üléskárpit, a generátor hibák, a gyakori P0420 hibakódok a benzineseknél (persze, utóbbi filléres tételből orvosolható) kicsit olyanok nekem, mintha a fejlesztés oltárán beáldoztak volna némi műszaki körültekintést. Nem tartom rossz autónak a T25-öt, de műszakilag kicsivel hajlamosabb az ilyen-olyan hibákra. A T22 esetében inkább a korából adódó dolgok jöhetnek elő, mint a korrózió a 20 éves példányoknál. Ezek, ugye, a Carina E műszaki alapjaira épültek, emiatt tartósságban közelebb érzem a Carinákhoz, mint a T25 Avensishez. Mondom ezt úgy, hogy a 10 év feletti használtautókat hasonlítom össze.

Amennyiben mindenképpen 2003-2008 közötti autót kellene vegyek, nem gondolkodnék sokat, nyilván a T25-öt választanám!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3443 Dátum: 2018.01.05 12:17:02 »
Ezzel a visszalépéssel többen vitatkoznának.
Ugyanezt mondják T25-T27 viszonylatban is. Akkor eszerint a T27 nagyon sok ponton visszalépés a T22-höz képest. És még nem is beszéltünk az isteni Carináról! Mint tudjuk, az Avensis ahhoz képest visszalépés volt.
A Toyota eszerint minőségben 30 éve hátra felé halad. Értem.
 Akkor itt mindenki hülye??? [emoji3]

mod: Oké, értem, hogy csak egy-két konkrét dologra gondoltál, de azért így leírva elég gázos, hogy huszonX éve olvasom, hogy bezzeg a anno  és akkor még tudtak autót csinálni, meg benne volt az anyag, a ma már csak műanyagot gyártanak ...

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


Igen, igazad van, hiányosan fogalmaztam. Nem a modell maga volt visszalépés, épp az előbb írtam, hogy hatalmas lépcső volt a T22-höz képest. De a tartósságban és néhány megoldásában a modernebb-silányabb megoldást választották. És ez tényleg csak néhány dolog, de 10 év körüli/feletti korban általában kibuknak. Minden másban stimmel a pozitív értelmű fejlődés.

Van egy ismerősöm, volt egy szép barna metál T25-öse, sedan, 1,8. Valami érthetetlen okból kifolyólag a vezető előtti műszerfal éle(!) mentén, vízszintesen végighasadt egyik napról a másikra a műszerfal. Mutatta is. Az autónak előtte egy tulaja volt, nem volt törve, még szélvédőcsere sem volt. Garázsban tartott autó. Hogy a fenébe repedhetett az meg? Láttam, és kerekedett a szemem, mert nem értettem. A vezető ülésének ülőlapja szálasra volt kopva a combok alatt. Miért? Egyébiránt gyönyörű volt az autó. Ilyen apróságokra gondoltam...

Nekem a T27 bejön, igaz, annak is az első faceliftje lenne a cél. Engem nem zavar a beltéri burkolatok látványa, hiszen, épp az ilyen anyag lesz a legtartósabb, időtállóbb. Nem szeretem azokat a burkolatokat, amik mállanak, kopnak, fényesednek.
A T22 Avensis facelift ide, vagy oda, mai szemmel nézve ósdi kinézetű, de egy-egy modell megkímélt állapota miatt mégis meg-megnézik az utcán. Nekem az ESP/VSC és a tempomat hiányzik belőle és a tágabb határok között állítható kormány. Más nem. Méretre elég, az ülései nagyon kényelmesek és menet közben is nyugodt, csendes az utastér. Pici pénzből fenntartható, miután az ember megcsináltatja az olajfogyasztás miatt a motort. 6 légzsákkal még ma is hozza a minimális elvárható szintet aktív biztonság szempontjából. Bármikor, bárhova el merek indulni vele, mert tudom, hogy haza is hoz.
De nem fiatalodik, sajnos. Asszony már pedzegette a cserét, de megérttettem vele, hogy irreálisan sok pénzzel kellene pótolni az "újat". Úgyhogy, 2-3 műszaki vizsgát még marad nálam... aztán vagy T27 facelift, vagy PIII facelift.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

byd996

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3444 Dátum: 2018.01.05 14:53:53 »
Sziasztok!

Elmentem asszonnyal-gyerekkel, megnéztük együtt az esztergomi T22 liftbacket. Másodjára nézve  pár dolog ismét megütötte a szememet, a kedvencem a kivülről kettő darab facsavarral felfogatott bal első díszléc volt.  Az autót kitakarították,lemosták, az ára meg a hirdetett 549k hoz képest lett 590.
Nem is ezért hagytuk ott, hanem mert a nejem beült hátra, oda ahol szokott (kicsi még a kislányunk és jobban szeret a gyerekülés mellett utazni), és a feje elérte a tetőt. Így a sedan és a liftback kiesett.
Nejem tökéletesen kiakadt, elege van hogy két hónapja kereskedésről kereskedésre rángatom, pedig még nem is mondtam neki hogy ma megnéztem egy T22 kombit is.
Ebben kérnék tanácsot a közösségtől: 1999-es 2 literes benzines, Sol kivitel

https://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_linea_sol-11271819

Hibák amiket én észrevettem:
-eleje puffos volt, zárhíd épnek tűnik, gravírozott számokkal, de nem tudom matricának kell-e rajta lennie, a motorháztető kuka, az éle el van rohadva, a hűtőrács törött
- jobb hátsó sárvédőíven pici rohadás
- csomagtartó teleszkópok kukák
- a blokk tetején, a gyertyák mögött hátul olajfolt
- dohányoztak benne szerintem
- beltér kicsit lelakott de nem annyira mint az esztergomi liftbacké
- bal első sárvédő alja átrohadt, a küszöb végét nem tudtam megnézni
- szélvédő fölött középen kb 50 Ft nagyságú hólyagosodás, rozsda
-antenna letörve
- jobb első elektromos ablak nem működik
-akksi halott

Ami tetszett:
- kb 10 cm vastag papírköteg, számlákkal a javításokról kb 20 évre visszamenőleg
- a KEKKH nyilvántartása és a számlákon lévő km óra állások alapján a futásteljesítmény valósnak tűnik
- a kb (eladó állítása szerint) október óta nem indított autó bikáról pöccre indult
- klíma hideget fúj
- szélvédő kivételével az összes üvegben belegravírozott, megegyező rendszám
- kereskedő részéről pozitívum: vihetek szerelőt, vihetem szervízbe (nem általános sajnos)

Ki mit gondol?

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3445 Dátum: 2018.01.05 19:04:02 »
Nekem gyanúsan olcsónak tűnik ez a 390.000.- Ft.  :otlet: ::)
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

byd996

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3446 Dátum: 2018.01.05 19:17:59 »
 Hát ez az, nekem is...
Mondjuk december elején még 490 volt, és állítólag bizományban van az autó

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3447 Dátum: 2018.01.05 20:18:08 »
Igen, újonnan hatalmas volt a különbség a két típus között, nagy lépcső volt a T25 minden, vagyis, méret, komfort és biztonság tekintetben.
De a xenonos búra hibája, a jellemző féltengely törés, a kopásra/szöszölődésre hajlamos szövet üléskárpit, a generátor hibák, a gyakori P0420 hibakódok a benzineseknél (persze, utóbbi filléres tételből orvosolható) kicsit olyanok nekem, mintha a fejlesztés oltárán beáldoztak volna némi műszaki körültekintést. Nem tartom rossz autónak a T25-öt, de műszakilag kicsivel hajlamosabb az ilyen-olyan hibákra. A T22 esetében inkább a korából adódó dolgok jöhetnek elő, mint a korrózió a 20 éves példányoknál. Ezek, ugye, a Carina E műszaki alapjaira épültek, emiatt tartósságban közelebb érzem a Carinákhoz, mint a T25 Avensishez. Mondom ezt úgy, hogy a 10 év feletti használtautókat hasonlítom össze.

Amennyiben mindenképpen 2003-2008 közötti autót kellene vegyek, nem gondolkodnék sokat, nyilván a T25-öt választanám!
Abban igazad van, hogy T22-höz képest több a probléma a T25 esetében, de Xtermhez hasonlóan nálunk is párhuzamosan volt meg mindkettő 6-7 évig. Annak ellenére, hogy "problémásabbnak" számított, annyival jobb is volt minden téren, úgymint biztonság és beltéri ergónómia. Viszont ennek ellenére, ha most meg kéne venni valami olcsó cirkálóautót, valószínűleg T22 kombi lenne a választott.

....
Én el nem repültem volna rá arra az egomi lelakottra. Sajnos az igénytelen gazda mindent lelak a kocsin, azt is amit nem látsz. Sedan verzió hátsó ülésén én nem értem el a plafont, pedig 180 vagyok, hatchbackben viszont sose ültem.
A linkelt kocsinál a friss műszaki amit írnak, szkepticizmusra ad okot. Minden szerelőnek és neppernek van vizsgaállomás kontaktja , ahol mindent áttolnak ami gurul. Friss műszaki vizsga akkor jelent bármit, ha te viszed el a kocsit és úgy is átmegy. Szerintem ne az asszonyt hurcold kocsit nézni, hanem egy szerelőt aki átnézi vétel előtt. Havernak a megfizetett szerelő eleve kiszűrte a romokat a képek/adatlapok/lekérdezések alapján, így amire nem is volt érdemes elmenni azt nem mentek ki felmérni se. De ez szigorúan szvsz.

byd996

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3448 Dátum: 2018.01.05 21:28:43 »
Az esztergomi autó ránézésre rozsdamentessége vonzott, de az ehhez képest gondozatlanabb volt szerintem.
A nejem azért cipelem, mert ő ül hátul a gyerekkel rengeteget, ráadásul van némi gerincproblémája, így ha egy kicsit sem érzi jól magát, nem foglalkozom tovább az adott autóval.
Ha ő azt mondja hogy neki jó ott hátul, akkor jön a szerelő vagy viszem szervízbe az autót (így nem kell feleslegesen fizetnem átvizsgálási díjat).
Ez a kocsi neki megfelel, de addig még ajánlatot sem tennék rá, míg nem voltam hosszabb próbaúton, nem láttam a papírjait, nem az autó aknán vagy csápos emelőn, lehetőleg olyan helyen ahol értenek az adott márkához, esetleg nem tolták végig egy általam kiválasztott helyen egy próba műszaki vizsgán.

Tudom hogy ennyi pénzért csodára nem számíthatok, ez kb a 25-ik és egyben az utolsó amit megnézek, ha ez sem jön be, akkor rendbe rakatom a Carinát

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3449 Dátum: 2018.01.05 21:39:34 »
Az pedig lehet csak számomra fájó pont, hogy tudtommal a mai napig nincsenek hátsó szellőző levegőrostélyok az Avensisben, bár ahogy hallani lehet a pletykákat, hogy utód nélkül megszűnik a modell, erre már valószínűleg nem is fog sor kerülni.
1-1 típus eladása 90 %-ban attól függ, szebb-e mint a versenytársaké. A műszaki tartalom majdnem mindegy...
A toyotánál az ave designe-tervezőgárdát kellene elzavarni a  :censored:-ba, nem a típust megszüntetni. Szvsz...