Na azért látjátok, meg lehet ezt úszni 100e körül is, korábban meg repkedtek itt a 200-300 ezres összegek Csak gondolkodni kell, és ésszel összeválogatni a cuccokat, meg azért Charlie-n kívül más is tud motort gyűrűzni ebben az országban Nem lekicsinyelni akarom persze, de egy motor gyűrűzés egy gyakorlott szerelőnek nem egy nagy művészet, és a vvti-ben sincs semmi különleges azon a részen. Csak fúrni kell egy lukat a dugóra
Jaja
Mondtam, nekem 80 körül volt az anyag gyűrűvel, felső tömítéskészlettel, pasztával, hengerfejcsavarokkal, vezérléssel, szíjakkal, LM olajjal, Eneos hűtőfolyadékkal, gyári injektorsor tömítéssel (csak ez volt 12000), féktisztítóval satöbbivel.
De azért nem árt figyelni rá, tényleg marad-e az olajszint, és ha olyan, akkor utánahúzni a szelepfedéltartó csavarokat, ékszíjak feszességét is ellenőrizni, lévén újak
Ha az elején kicsit fogy az olaj, míg bekopnak a gyűrűk, még az sem baj. De szerintem nem fog.
Mondjuk ilyenkor megéri belőni a szelephézagokat is, és akkor olyan 90.000 km-ig nem is kell ránézni. A hengerfejjel elszöszöltem még egy darabig, érdekes képek vannak róla
Megint eszembe jutott még valami. Döbbenetes volt, hogy az összerakás után beültem, és pöcc-röff indult a gép