Köszönöm Mindenkinek a válaszokat!
Ha jól értem, akkor svájci frank alapú hitelt kell felvenni, mert az megbízhatóbb?
Mi van ezzel a 30as, meg 90es szervízzel? Én nőből vagyok, nem értek hozzá, szal mi is ez? Új autónál az első szervíz ugye 15000 km-nél van? Azt egy másik topicban olvastam, h az kb 25 E Ft Yaris esetében. Mellesleg az nem sok, mert pl Apukám a Skodájával (Felícia) kapcsolatban mindig 40ezret emlegetett szitkozódva... (de lehet h rosszul emlékszem).
Mondjátok meg őszintén, használt Yarisosok! Előfordul, h kell költeni a kocsira, mert szétmegy benne valami? Vagy igazolt a "legendás megbízhatóság"? Vagy ez is attól függ, ki használta korábban és hogyan...? :hmm:
Amúgy éppen az előbb írtam a Totalcaros cikk mintájára egy konkrét ajánlatkérést a Toyota-kereskedéseknek, remélem válaszolnak. :turelmetlen:
Sokan azt mondják a bank szektorból, hogy így, meg úgy nem jó a svájci frankos, mostanában 2szer emeltek kamatot ott, 1szer még tavaly valamikor tavasszal, azt hittük, hogy majd drágul 1-2 ezer ft-vel, erre olcsóbb lett :nagymosoly: Szal egyedül az utolsó részlet után kell nagyot fizetni, de addigra el kell adni, nincs mese. Nekem azt mondták, az utolsó után fizeted ki ezeket a kamatmozgásos dolgokat, szal várható, hogy olyankor 3-4 havi részlet árát kérik, de többet nem.
Szal a szervízeknél amik 15e-nként vannak, vannak fő ill közbenső szervízelések. Ami 15-el osztható, az a kisszervíz, ami 30-al, az a nagyszervíz, ott több mindent cserélnek. Ahogy öregszik az autó egyre több dolgot kell cserélni, pl: hűtőfolyadék, fékolaj, (váltóolaj), fékbetét, féktárcsa, lengéscsillapító, 1-es műanyag elemek, amiket megesz a nagy hőingadozás, stb... Szal a 120ezres szervíz mondjuk arányaiban kb 60ezer, a 30 ezres meg 30 ezer kb. De nehogy most valaki beírja, hogy nem ennyi, hanem 27867forint, mert akkor idegrohamot kapok, csak az arányokat akartam beírni.