Szal a szervízeknél amik 15e-nként vannak, vannak fő ill közbenső szervízelések. Ami 15-el osztható, az a kisszervíz, ami 30-al, az a nagyszervíz, ott több mindent cserélnek. Ahogy öregszik az autó egyre több dolgot kell cserélni, pl: hűtőfolyadék, fékolaj, (váltóolaj), fékbetét, féktárcsa, lengéscsillapító, 1-es műanyag elemek, amiket megesz a nagy hőingadozás, stb... Szal a 120ezres szervíz mondjuk arányaiban kb 60ezer, a 30 ezres meg 30 ezer kb. De nehogy most valaki beírja, hogy nem ennyi, hanem 27867forint, mert akkor idegrohamot kapok, csak az arányokat akartam beírni.
Azért ez így szerintem túlzás. Nekem 32000 Ft volt a 90e-s szervizem - igaz Corolla. A 30e-snél szerintem nem sokkal több. A gyertya, hűtővíz ami késöbb jön nem egy nagy összeg - és ha ezeket ki akarod hagyni, akkor max 3 évre vehetsz autót. A féket van aki 60e alatt koptatja, van aki 180e alatt. Szóval van difi árban egy idősebb autó szervizénél, de szerintem inkább 150e km / 10 év felett. Már ha nem karambolos.
(Amúgy használtan érdemes T-Pluszost venni, mert ott cserélik az összes folyadékot, szűrőt - talán még a fékbetéteket is - eladás előtt. Mondjuk meg is dobja az árát.)