Szerző Téma: Autós magazinok, szaklapok  (Megtekintve 124169 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #255 Dátum: 2007.10.11 19:52:24 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Palaczk"


Egyetértek, egy képzett, rutinos autóversenyzõ nagyon is képes rá...


És hol van itt rutinos autóversenyzõ... :ordog:  :twisted:  :evil:  :mrgreen:
 :wink:

Na, félretéve a gonoszkodást, ma találkoztam egy nõcivel :nana:  aki MARHA jól vezetett, úgy csinált és akkor ahogy kellett!
Rutinos, kellõen sportos, körültekintõ, jó helyzetfelismerõ képesség stbstbstb... :rolleyes:  :10:


Rákérdezhetek?
Tide volt? :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :kacsint:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #256 Dátum: 2007.10.12 07:00:36 »
Újabb csõd.

Idézet
Kein ESP, kaum Sicherheitsausstattung. Demnach auch wenig Punkte.


Okostojások, ennek az autónak pont a lecsupaszítottsága a lényege.

20%-kal jobb a BMW, hogyne. Maaargit, nooormális?  :banging:

djibril

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 337
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #257 Dátum: 2007.10.12 07:32:38 »
Idézetet írta: "Satriani"
Újabb csõd.

Idézet
Kein ESP, kaum Sicherheitsausstattung. Demnach auch wenig Punkte.


Okostojások, ennek az autónak pont a lecsupaszítottsága a lényege.

20%-kal jobb a BMW, hogyne. Maaargit, nooormális?  :banging:


A BMW-ben nagyobb hátul a lábtér, hát nem érted :!:  :?:  :ordog:
djibril #238
Corolla Hatchback 2006 1.4 D-4D Luna

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #258 Dátum: 2007.10.12 08:52:44 »
Nem lehet, hogy ezt egy munkanélküli keletnémet szõke nõ írta? - nagyon nemértek németül, de ez elég gáz!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #259 Dátum: 2007.10.12 10:36:28 »
Idézetet írta: "Trotter66"


Rákérdezhetek?
Tide volt? :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :kacsint:


Neeeeeeem! :nyelv:
 :wink:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #260 Dátum: 2007.10.12 15:19:46 »
Idézetet írta: "Satriani"
Újabb csõd.

Idézet
Kein ESP, kaum Sicherheitsausstattung. Demnach auch wenig Punkte.


Okostojások, ennek az autónak pont a lecsupaszítottsága a lényege.

20%-kal jobb a BMW, hogyne. Maaargit, nooormális?  :banging:


Mondjuk úgy, hogy a párosítást én is megkérdõjelezhetõnek tartom. A két autó nem konkurrense egymásnak, fõleg mert a Porsche egy nagyon szûk, speciális vevõkörnek készült. Úgyhogy legfeljebb érdekességként csinálhatták volna meg ezt az összehasonlítást, de pontozni kár volt, mert így az a benyomás, mintha komolyan gondolták volna ezt az irreális párosítást.

(Az AB is szokott néha ilyen fura összevetéseket csinálni, de õk olyankor általában nem pontoznak, vagy ha mégis, akkor azt viccesen teszik, tehát pl. -csak mondok valamit- Mazda MX-5-nek jár négy vigyorgó szmájli a vezetési élményre, Toyota Corolla TS-nek meg kettõ. Ez nem egy megtörtént párosítás, én találtam most ki.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #261 Dátum: 2007.10.12 18:54:00 »
Idézetet írta: "Satriani"
Újabb csõd.

Idézet
Kein ESP, kaum Sicherheitsausstattung. Demnach auch wenig Punkte.


Okostojások, ennek az autónak pont a lecsupaszítottsága a lényege.

20%-kal jobb a BMW, hogyne. Maaargit, nooormális?  :banging:


És én ennek ellenére a Porkét vállalnám egy kanyarintás erejég. A Bömbit esetleg megsimítanám, de ha ott áll a vad Porke... Mirõl is beszélünk.
(Amúgy nekem a Bömbik inkább bejönnek, mint az Ódi, vagy a passzát. :ordog: )
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #262 Dátum: 2007.10.12 19:29:09 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "Satriani"
Újabb csõd.

Idézet
Kein ESP, kaum Sicherheitsausstattung. Demnach auch wenig Punkte.


Okostojások, ennek az autónak pont a lecsupaszítottsága a lényege.

20%-kal jobb a BMW, hogyne. Maaargit, nooormális?  :banging:


És én ennek ellenére a Porkét vállalnám egy kanyarintás erejég. A Bömbit esetleg megsimítanám, de ha ott áll a vad Porke... Mirõl is beszélünk.
(Amúgy nekem a Bömbik inkább bejönnek, mint az Ódi, vagy a passzát. :ordog: )


Jó, hát a teszt vmi olyasmit akar ugye mondani, hogy a BMW menetteljesítményekben kvázi ugyanazt tudja mint a Porsche, miközben sokkal szélesebb körben használható (sokoldalúbb) autó, ráadásul feleannyi pénzért. Hát OK, ez szép és jó és igaz is, dehát a Porsche gyakorlatilag egy bizonyos célra épült, nem volt szempont a tervezésénél a sokoldalúság, más a rendeltetése, szal ez alma-körte összehasonlítás volt.

Más kérdés, hogy azt jogosnak tartom, hogy a biztonsági felszerelések hiányáért leszólták. Utcai autóba bittesõn beletenni a ma illõ, alapnak számító biztonsági dolgokat, akármilyen lecsupaszított puritán gép is akar az lenni a koncepció szerint. Utcai autóban nincs bukókeret, és a sofõr sem négypontos övvel a speckó ülésbe szíjazva ül benne sisakban meg tûzálló cuccban, és van szembeforgalom is, szal legyenek csak ott a légzsákok meg az ESP meg a többi.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #263 Dátum: 2007.10.12 22:30:38 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Utcai autóban nincs bukókeret, és a sofõr sem négypontos övvel a speckó ülésbe szíjazva ül benne sisakban meg tûzálló cuccban, és van szembeforgalom is, szal legyenek csak ott a légzsákok meg az ESP meg a többi.

Sisak, tûzálló cucc stimmel, de bukókeret és sokpontos õv többnyire van a GT3-asokban. Amúgy meg ha jobban belegondolok...még a sisak meg az overáll is stimmel, mert ezekkel a gépekkel gyakrabban találkozol pályán, mint autópályán.
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #264 Dátum: 2007.10.12 23:40:23 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Jó, hát a teszt vmi olyasmit akar ugye mondani, hogy a BMW menetteljesítményekben kvázi ugyanazt tudja mint a Porsche, miközben sokkal szélesebb körben használható (sokoldalúbb) autó, ráadásul feleannyi pénzért. Hát OK, ez szép és jó és igaz is, dehát a Porsche gyakorlatilag egy bizonyos célra épült, nem volt szempont a tervezésénél a sokoldalúság, más a rendeltetése, szal ez alma-körte összehasonlítás volt.

Elõzõ hozzászólásodban jól megfogtad a lényeget: eleve baromság volt összevetni a két kocsit, de ha már így esett, fölösleges volt pontozni. Ha valamihez hasonlítani akarják az M3-at, akkor legyen az a Carrera, vagy a Turbo, de ne ez a GT3. A GT3 utcai versenyautó, a másik kettõ sportkocsi. Más zsáner.

Kvázi ugyanazt meg nem is tudhatja az M3: rosszabb százra, és 250-nél úgy lemarad, mint a borravaló, ráadásul a fékjei is rosszabbak egy számmal. Autónak jobb, de sportautónak rosszabb - már csak azt kéne eldönteni, hogy a szakik autót vagy sportautót teszteltek-e.

Idézetet írta: "Palaczk"
Más kérdés, hogy azt jogosnak tartom, hogy a biztonsági felszerelések hiányáért leszólták. Utcai autóba bittesõn beletenni a ma illõ, alapnak számító biztonsági dolgokat, akármilyen lecsupaszított puritán gép is akar az lenni a koncepció szerint.

Wrong, wrong, wrong. Már megbocsáss, de rondán beszeretkezne, ha egy Lotus Elise-t vagy egy Ariel Atomot teletömnének elektronikai cuccokkal, amiket az autót élvezni vágyó ember az elsõ csapatáskor úgyis kikapcsolna. GT3 dettó. Ez az autó pont attól ilyen drága, hogy híján van a rookie üzemmódnak.

Ismétlem: szakértõ német barátaink hasonlítsák inkább a 911 Carrerát az M3-hoz, abban van elektronikai mankó dögivel. Aztán gyõzzön a jobbik: nézzék meg, melyiknek nagyobb a csomagtere, olcsóbb a biztosítása, kényelmesebb a hátsó üléssora.

----

Az új Top Geart ugye már megnézte mindenki? ;) A GT3 borostás verziója, a GT3 RS az egyik fõszereplõ, kötelezõ anyag. Kíváncsi vagyok, egy M3 hogyan teljesített volna a helyén abban a diszciplinában. :roll:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #265 Dátum: 2007.10.13 10:36:33 »
Jó-jó, ez alapvetõen stimmel mind. Kivéve a biztonságot, abban nem értek egyet. Legyen kikapcsolható a cucc, de tegyék bele. Nem hiszem, hogy kizárólag képzett versenyzõk vennének GT3-asokat. Tudom, hogy én itten mostan hülye vok :mrgreen: és nem akarom érteni a koncepció lényegét, de ebben a tárgykörben én így gondolkodom. Vagy akkor tényleg tegyék bele alapban a bukókeretet meg mindent, és írják elõ, hogy csak sisakban lehet vezetni.

Ja, még valami, ezen majd lesz jó kis berágás. Én közúton betiltanám a biztonsági elektronikák kikapcsolását. Kéne valami jeladó az autókba, ami jelez a rendõröknek, hogy ottan az az idióta a 911-esével kikapcsolt ESP-vel megy éppen. Elkapni, és nagyon komoly büntetést sózni a nyakába. Kizárólag lezárt pályákon lenne szabad kikapcsolni ezeket az életmentõ eszközöket. Ez alól az egyetlen kivétel a laza talajon (hó stb.) történõ elindulás lenne, erre meg az lenne a megoldás, hogy teszem azt 20 kmh felett automatkusan visszaélesednének a rendszerek. Ha efölött a sofõr manuálisan újra kiiktatja :arrow: lásd elõbb.

Akinek ez büdös lenne, az vehetene olyan ócska autót mint az enyém, ha mindenáron extra veszélyeket akar vállalni, hisz gondolom, van még 3 élete, mint a játékokban :|
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #266 Dátum: 2007.10.13 10:43:13 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Akinek ez büdös lenne, az vehetene olyan ócska autót mint az enyém, ha mindenáron extra veszélyeket akar vállalni, hisz gondolom, van még 3 élete, mint a játékokban :|


Azért ezek az extrém sportkocsik megvannak építve, vigyázni kell a potenciális ügyfélkörre :wink:  csak nézd meg a Porke vs. Lambo párbajt, a Lambo csúnyábban tört, mégis tök sértetlen az utaskabin...

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #267 Dátum: 2007.10.13 10:53:44 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem hiszem, hogy kizárólag képzett versenyzõk vennének GT3-asokat. Tudom, hogy én itten mostan hülye vok :mrgreen: és nem akarom érteni a koncepció lényegét, de ebben a tárgykörben én így gondolkodom. Vagy akkor tényleg tegyék bele alapban a bukókeretet meg mindent, és írják elõ, hogy csak sisakban lehet vezetni. |


Ez a kocsi alapvetõen a trackday-ekre van kitalálva. A legtöbb tréleren érkezik, és úgy is megy el a versenypályáról. Vagy pedig átépítik igazi versenyautóvá, de a homologizáció, meg a különbözõ szabályok miatt kell, hogy legyen egy igazi forgalomba helyezhetõ verziója. A vásárlók ezt értik, de úgy tûnik az újságnál valamit összekevertek.

Biztos önbizalmat kellett növelni a BMW-nél, mert az elõzõ Evo-ban összehasonlították az összes M-es BMW, és nyert az elsõ M3-as (szorosan a nyomában az M1-el). Már csak a címlapfotóért, amin szépenn együttálnak ezek a kocsik, érdemes megszerezni az újságot.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #268 Dátum: 2007.10.13 15:43:34 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ja, még valami, ezen majd lesz jó kis berágás. Én közúton betiltanám a biztonsági elektronikák kikapcsolását.

Nincs berágás. Hülyeséget beszélsz, slussz.

 :nagymosoly:

Palaczk, biztonsági lóizék nélkül is léteztünk egy ideig. Csak a német autós újságok agymosó hatásának köszönhetõ, hogy lassan egy 60 lovas városi kisautót is leszarozunk, ha nincs benne ABS+ESP+EBD, távolságtartó tempomat, holttérfigyelõ rendszer, sávelhagyásra figyelmeztetõ fenékbizergetõ, éjjellátó monitor. Persze egy 911 vásárlónak nagyobb a felelõssége, mint egy Aygo sofõrjének, de az emberi hülyeség ellen a bekapcsolt elektronika sem véd, ez azt hiszem, világos. (Egy cimborám jut eszembe, aki 4 utassal a fedélzeten, hóban, 20-30 méteres látótávolságot engedõ ködben 130-cal közlekedett alsóbb rendû úton, mert a Mazda6-ban úgyis van menetstabilizátor. :roll: Mondhatom, mennyire féltünk.) Ha viszont valaki úgy érzi, hogy megtanulta kezelni az autóját, az nyugodtan kapcsolja ki az elektronikát. Már egy Corsa OPC-t is meg tud fogni a menetstabilizátor, képzeld el, mennyire kiherél egy 911-est...

Ha valamit kötelezõvé tennék, az a bizonyos lóerõ-tömeg arány fölötti autókat vásárlók részére szóló vezetéstechnikai tréning lenne.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #269 Dátum: 2007.10.13 15:48:51 »
Idézetet írta: "Peti500"
Azért ezek az extrém sportkocsik megvannak építve, vigyázni kell a potenciális ügyfélkörre :wink:  csak nézd meg a Porke vs. Lambo párbajt, a Lambo csúnyábban tört, mégis tök sértetlen az utaskabin...

A Porsche nagyon biztonságos autó, aktív és passzív értelemben is. Nyilván nem azonos terhelést kaptak, ha az jobban összetört, mint a Lambo.