Szerző Téma: Autós magazinok, szaklapok  (Megtekintve 125287 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #240 Dátum: 2007.09.24 23:06:40 »
Ugyanmár! :kacag: Ez a motor még a jó 200 kilóval könnyebb Cordobát is elég vérszegényen mozgatja. Sztem csak fényezni akarják a nyereményautójukat.
Gabe 254.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26339
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #241 Dátum: 2007.09.25 08:41:59 »
Azért csak elszólják magukat: "olykor ötödikbe".
Hátha olyan fene nagy dinamikája van, akkor nem olykor teszi az ember ötödikbe, hanem az elején, aztán ki sem veszi onnan...
A számokról pedig azt lehet mondani, hogy a malacorrú Corollám volt hasonló teljesítményû (85 vs. 86LE), csak az 1020 kg volt. Az a kocsi egy személlyel pazarul, kettõvel elég jól, hárommal normálisan, 4-5-tel pedig nehézkesen ment. No, és nem 7,8-at fogyasztott átlagban.

A cikkben félreérthetõen fogalmaznak a sorsolásról: most azt a konkrét autót fogják kisorsolni, amit a t. szerkesztõség hónapokon át használ, vagy egy ugyanilyen ámde újat?
music     

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #242 Dátum: 2007.09.25 11:21:44 »
Idézetet írta: "music"
...azt a konkrét autót fogják kisorsolni, amit a t. szerkesztõség hónapokon át használ...

Igen. Amikor meghirdették az akciót, nekem legalábbis ez derült ki.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #243 Dátum: 2007.10.01 15:41:43 »
Idézetet írta: "music"
Azért csak elszólják magukat: "olykor ötödikbe".
Hátha olyan fene nagy dinamikája van, akkor nem olykor teszi az ember ötödikbe, hanem az elején, aztán ki sem veszi onnan...
A számokról pedig azt lehet mondani, hogy a malacorrú Corollám volt hasonló teljesítményû (85 vs. 86LE), csak az 1020 kg volt. Az a kocsi egy személlyel pazarul, kettõvel elég jól, hárommal normálisan, 4-5-tel pedig nehézkesen ment. No, és nem 7,8-at fogyasztott átlagban.


A béka Coriba az a motor igazából alapesetben tényleg elég volt. Én vezettem ilyet (HB-t), megfelelõen ment. Mondjuk, egyedül ültem benne.

Ezt a VW-féle 1.4-es 16 szelepest még a 75 lovas változatban, Golf IV-esben vezettem. Két személlyel, a menetteljesítményeit az "elégséges" osztályzattal lehetne jellemezni - számottevõen lomhább volt, mint a 4E-FE E11-es. Fõleg a dombokat utálta, sok visszakapcsolást igényelt. Városban igazából nem volt gond vele, de országúton tempós haladáshoz igencsak kellett az elõrelátó, a lendületet kihasználó vezetés - ha ezt egyáltalán a forgalom sûrûsége lehetõvé tette. Szóval, "alapmotor" a szó inkább pejoratív értelmében. Mindehhez Pécsett egy 8-8.5 körüli városi fogyasztás társult, ami abszolút skálán nem rossz, de a menetteljesítmények tükrében már nem annyira szép.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #244 Dátum: 2007.10.01 20:29:06 »
Szert tettem egy eredeti Auto Motor und Sport újságra (2007. szept), de a képeken kívül túl sokat nem tudok belõle élvezni  :elkeseredett:
Mondjuk ebben is elég sok reklám és apróhírdetés van, de legalább 200+ oldal.  :pofa:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #245 Dátum: 2007.10.02 16:16:01 »
Idézetet írta: "whis"
Szert tettem egy eredeti Auto Motor und Sport újságra (2007. szept), de a képeken kívül túl sokat nem tudok belõle élvezni  :elkeseredett:
Mondjuk ebben is elég sok reklám és apróhírdetés van, de legalább 200+ oldal.  :pofa:
Majd jól kölcsönkérem.... :nagymosoly:  :szemez:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #246 Dátum: 2007.10.04 13:05:20 »
Nem vagyok egy nagy Fifth Gear rajongó, sokkal jobban csípem a Top Gear szubjektív és laza hozzáállását, de az ilyen videók elõtt fejet hajtok:

http://www.motorauthority.com/news/videos/video-manual-vs-dsg/

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #247 Dátum: 2007.10.04 18:17:30 »
Idézetet írta: "Satriani"
Nem vagyok egy nagy Fifth Gear rajongó, sokkal jobban csípem a Top Gear szubjektív és laza hozzáállását, de az ilyen videók elõtt fejet hajtok:

http://www.motorauthority.com/news/videos/video-manual-vs-dsg/


Profi :10: ! Tud vezetni a csaj :D ... És úgy tûnik, ez a DSG tényleg nagyon jól sikerült egy szerkezet.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #248 Dátum: 2007.10.04 19:41:16 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Profi :10: ! Tud vezetni a csaj :D ... És úgy tûnik, ez a DSG tényleg nagyon jól sikerült egy szerkezet.

Vicki jó sofõr, ért a verdákhoz. Délután néztem meg a most futó Fifth Gear sorozat 3. epizódját, amiben hasonló összevetést csinál egy japán és egy európai Civic Type-R között (persze a japán sokkal jobb), ott is jól keni neki.

A DSG-s összehasonlításhoz egy gondolat: szerintem jobb lett volna, ha a DSG mûködésébe nem nyúlt volna bele a csajszi. Így, hogy a fülekkel váltott, kiiktatta az összevetésbõl a DSG "agyát" - én erre kíváncsibb lettem volna, ugyanis az a videó elõtt is tudott volt, hogy a DSG piszok gyorsan vált. Engem az érdekelt volna, tudja-e a váltó, mikor kapcsolja a következõ ill. elõzõ föközatot.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #249 Dátum: 2007.10.05 17:09:42 »
http://www.channel4.com/4car/rt/superminis/full+road+test/1982/2
http://www.channel4.com/4car/rt/vauxhall/corsa/843/2
Ha a Mazda minden értékelési kategóriában olyan, ill. jobb értékelést kapott, mint a Corsa, akkor mégis mitõl lesz a Corsa 4,5, a Mazda meg 4 csillagos? :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #250 Dátum: 2007.10.05 23:48:00 »
Idézetet írta: "Satriani"
A DSG-s összehasonlításhoz egy gondolat: szerintem jobb lett volna, ha a DSG mûködésébe nem nyúlt volna bele a csajszi. Így, hogy a fülekkel váltott, kiiktatta az összevetésbõl a DSG "agyát" - én erre kíváncsibb lettem volna, ugyanis az a videó elõtt is tudott volt, hogy a DSG piszok gyorsan vált. Engem az érdekelt volna, tudja-e a váltó, mikor kapcsolja a következõ ill. elõzõ föközatot.


Igen, ezt tényleg érdekes lett volna megtudni! Mehettek volna egy harmadik kört, "magára hagyott" DSG-vel. Informatív lett volna. Így "csak" annyi derült ki, hogy a DSG gyorsabban vált, mint egy profi sofõr :rolleyes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #251 Dátum: 2007.10.06 19:54:25 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Igen, ezt tényleg érdekes lett volna megtudni! Mehettek volna egy harmadik kört, "magára hagyott" DSG-vel. Informatív lett volna. Így "csak" annyi derült ki, hogy a DSG gyorsabban vált, mint egy profi sofõr :rolleyes:


Nem szeretem ezt a szálljunk be és menjünk egy kört dolgot, így nem lehet összehasonlítani két technikát, ahány kör annyi idõ, ahány sofõr annyi idõ, kemény mp-eket lehet így elcsalni, tesztpilótát meg nem látok aki lemegy 40kört néhány tized eltéréssel... :|

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #252 Dátum: 2007.10.07 23:24:40 »
Idézetet írta: "Peti500"
Nem szeretem ezt a szálljunk be és menjünk egy kört dolgot, így nem lehet összehasonlítani két technikát, ahány kör annyi idõ, ahány sofõr annyi idõ, kemény mp-eket lehet így elcsalni, tesztpilótát meg nem látok aki lemegy 40kört néhány tized eltéréssel... :|

Ez a nõci autóversenyzõ, elég magabiztosan ki tudja autózni a tesztkocsikat. Persze egy-egy tized benne lehet a körökben, de ha figyeled a sorozatot, akkor annyi azért lejön, hogy az eredményei általában egybecsengnek más eredményekkel is.

---

Top Gear is back, töltsétek. 8)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #253 Dátum: 2007.10.11 10:53:31 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Peti500"
Nem szeretem ezt a szálljunk be és menjünk egy kört dolgot, így nem lehet összehasonlítani két technikát, ahány kör annyi idõ, ahány sofõr annyi idõ, kemény mp-eket lehet így elcsalni, tesztpilótát meg nem látok aki lemegy 40kört néhány tized eltéréssel... :|

Ez a nõci autóversenyzõ, elég magabiztosan ki tudja autózni a tesztkocsikat. Persze egy-egy tized benne lehet a körökben, de ha figyeled a sorozatot, akkor annyi azért lejön, hogy az eredményei általában egybecsengnek más eredményekkel is.


Egyetértek, egy képzett, rutinos autóversenyzõ nagyon is képes rá, hogy körrõl körre ugyanúgy (vagyis ugyanolyan idõkkel) menjen; legfeljebb néhány tized eltéréssel. Ez az eltérés olyan kicsi, hogy bõven lehetõvé teszi két autó összehasonlítását ilyen módszerrel.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #254 Dátum: 2007.10.11 19:24:30 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Egyetértek, egy képzett, rutinos autóversenyzõ nagyon is képes rá...


És hol van itt rutinos autóversenyzõ... :ordog:  :twisted:  :evil:  :mrgreen:
 :wink:

Na, félretéve a gonoszkodást, ma találkoztam egy nõcivel :nana:  aki MARHA jól vezetett, úgy csinált és akkor ahogy kellett!
Rutinos, kellõen sportos, körültekintõ, jó helyzetfelismerõ képesség stbstbstb... :rolleyes:  :10: