Szerző Téma: Autós magazinok, szaklapok  (Megtekintve 121599 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #150 Dátum: 2007.02.05 22:06:24 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Az új Lexus LS megjelenéséig a világ legjobb autója az aktuális Mercedes S-Klasse volt, megjelenése óta. Most az új LS-nek, úgy néz ki, jó esélyei vannak rá, hogy elhódítsa tõle ezt a címet.


Igényrõl arra, hogy az autókat el tudjam helyezni egy skálán: jobb autó, rosszabb autó... és erre rendelkezésre álljon egy viszonyítási rendszer.


LS? És a Rolls? Bentley? Maybach?

Na látod, ez a skála dolog butaság. Az autók nem egy lineáris skála mentén értékelhetõk, hanem egy nagyon sok dimenziós mátrixban. Ki a világ legjobb festõje? Francis Bacont Otto Dix elé tennéd, vagy mögé? Melyik a világ legjobb hifije? És a legjobb étel? Legjobb óra?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #151 Dátum: 2007.02.05 23:26:30 »
Idézetet írta: "Ear"
Idézetet írta: "Palaczk"
Az új Lexus LS megjelenéséig a világ legjobb autója az aktuális Mercedes S-Klasse volt, megjelenése óta. Most az új LS-nek, úgy néz ki, jó esélyei vannak rá, hogy elhódítsa tõle ezt a címet.


Igényrõl arra, hogy az autókat el tudjam helyezni egy skálán: jobb autó, rosszabb autó... és erre rendelkezésre álljon egy viszonyítási rendszer.


LS? És a Rolls? Bentley? Maybach?

Na látod, ez a skála dolog butaság. Az autók nem egy lineáris skála mentén értékelhetõk, hanem egy nagyon sok dimenziós mátrixban. Ki a világ legjobb festõje? Francis Bacont Otto Dix elé tennéd, vagy mögé? Melyik a világ legjobb hifije? És a legjobb étel? Legjobb óra?

Egyszerû: a legjobb étel a sültkrumpli, a legjobb óra a Casio, a legjobb festõ pedig a fiam lesz 2 éves korában! Ja, és a legjobb hifi az új empéhármas eldzsí! :D
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #152 Dátum: 2007.02.05 23:29:04 »
Idézetet írta: "Satriani"
K.jó az új Top Gear! 8) Eddig 13 percet néztem meg, de már volt:
- May 407-ig meghajt egy Veyront! Hihetetlen az az autó, maximális tisztelet a Volkswagennek érte.
- Nem adják oda a Stignek Bugattiék a kocsit, ezért Clarkson megkéri a nézõket, hogy ha van valakinek egy Veyronja, adja nekik kölcsön, akármennyit is fizetnek 30 fonttal bezárólag a tesztért. :D
- Hír: megjött az új Cayenne, ami eddig sem volt a legszebb kocsi, és valószínû ezután sem lesz az. Mutatnak egy sajtófotót: 3 Cayenne éjszaka bandázik egy sivatagban, semmit nem lehet belõlük látni. :D Nagy önbizalomra vall.
- Végül még egy hír: van limitált szériás Clio Sport. Nézzétek, Kovalainnek mennyire tetszik a kocsi.



 :hmm:  :hipnozis:  :figyellek:  :figyellek:  :otlet:  :rohog:  :rohog:  :rohog:

Lehet, hogy buta a kérdés, de hol nézted a Top Geart? BBC Prime vagy World? (vagy nálad van BBC 2?:hmm:)
Ami meg a finn komát illeti: lehet, hogy neki ez az alapállás! :D
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #153 Dátum: 2007.02.06 00:46:41 »
Idézetet írta: "Ear"
Idézetet írta: "Palaczk"
Az új Lexus LS megjelenéséig a világ legjobb autója az aktuális Mercedes S-Klasse volt, megjelenése óta. Most az új LS-nek, úgy néz ki, jó esélyei vannak rá, hogy elhódítsa tõle ezt a címet.


Igényrõl arra, hogy az autókat el tudjam helyezni egy skálán: jobb autó, rosszabb autó... és erre rendelkezésre álljon egy viszonyítási rendszer.


LS? És a Rolls? Bentley? Maybach?

Na látod, ez a skála dolog butaság. Az autók nem egy lineáris skála mentén értékelhetõk, hanem egy nagyon sok dimenziós mátrixban. Ki a világ legjobb festõje? Francis Bacont Otto Dix elé tennéd, vagy mögé? Melyik a világ legjobb hifije? És a legjobb étel? Legjobb óra?


Rolls, Bentley, Maybach? Luxusautók, amelyek már teljesen a kényelemre vannak orientálva. Egy S-Klasse vagy egy LS jópár dolgot jobban tud (pl. úttartás vagy épp biztonság). A Rolls & Co. olyasmi, mint a szupersportkocsik: egyvalamiben nagyon jók. Az LS-kategória viszont rengeteg jó tulajdonságot ötvöz magában, olyan kombinációban, amely a világ legjobb autójává teszi. Nagyon gyors, nagyon kényelmes, nagyon jó az úttartása, nagyon jól fékez, nagyon jól felszerelt, nagyon biztonságos... stb.

Az autók nagyon is értékelhetõk egy skála mentén, figyelembe véve, hogy milyen téren mit teljesítenek, és értelemszerûen amely autó a legtöbb téren teljesít nagyon jól, az lesz átlagolva a legjobb. Mint az éltanuló az osztályban. Ez mérhetõ, értékelhetõ dolog.

A felhozott példák (festõk stb.) egyike sem cáfolja az autók értékelhetõségét, mert ezek valóban nem precízen rangsorolható területek, viszont egy autó az. Egy jármûrõl beszélünk, egy használati tárgyról, amelynek a legtöbb döntõ tulajdonsága kifejezhetõ számokkal, és az így nem definiálható tulajdonságai is pusztán némi rutint igényelnek az objektív értékeléshez, nomeg direkt összehasonlítást, azaz egyik autóból a másikba átülést, márpedig egy teszten pontosan ez történik. Az összes felhozott példádban hatalmas szerepe van a szubjektív tetszésnek. Egy autó értékelése során ez úgyszólván elhanyagolható, mert a designt leszámítva gyakorlatilag nincs olyan tulajdonsága, amelyet ne lehetne objektíven értékelni, sõt nagyon sok esetben precízen mérni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #154 Dátum: 2007.02.06 07:42:57 »
A Rolls, a Bentley, a Maybach jó futómûvet és erõs motort kapott méretéhez és súlyához képest, hasonlóan mint az LS. És a Lexus is kifejezetten kényelemre hangolt kocsi, mint ahogy azt innen már sokan tudják. És ebben az osztályban már nagyon is  a szubjektív szempontok dönetenek. Mit szólsz az LS adta belsõ luxushoz az S  osztály ellenében. Mit kezdesz a két márka adta és sugallta presztízzsel? Ezek objektíven mérhetetlen adatok, mégis akár országonként durván befolyásolják az eladásokat.


OK, a festõket felejtsük el, de a hifiben millió paraméter mérhetõ, az ételek összetevõi rendkívül pontosan kianalizálhatók.

Nincsenek valós osztályok valós határokkal.. Autók vannak, amiket több kevesebb sikerrel egymáshoz mérni próbálunk.


A gyártók nem azt mondják, hogyaszongya itt a nemzetközi kategóriatáblázat, azannya, a minitörpe amfíbia kategóriában nincs hétüléses modellünk, uccu neki csináljunk, hanem folyamatosan szondázzák a vásárlói igényeket, és azokat próbálják minél inkább lefedni a sajtát mûszaki és gazdasági lehetõségeik szerint.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #155 Dátum: 2007.02.06 10:21:12 »
Lexus LS460 KLUBTESZT!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #156 Dátum: 2007.02.06 10:26:36 »
Idézetet írta: "Ear"
Ezek objektíven mérhetetlen adatok, mégis akár országonként durván befolyásolják az eladásokat.


Az eladásokat valóban befolyásolják a szubjektív tényezõk, azt viszont nem, hogy a két autó közül melyik a jobb. Nem feltétlenül az a jobb, amelyikbõl több fogy, és ez persze fordítva is igaz.

Az tény, hogy vannak kategóriák, ahol már gyakorlatilag senki nem objektív szempontok alapján választ autót, és ezáltal az ilyen összehasonlításnak sincs értelme. De ezek csak egy egészen szûk réteget érintenek: konkrétan a legdrágább autókat, pontosan a Rollsok, vagy épp a szupersportkocsik kategóriáját. "Lejjebb" viszont (és ebbe már beletartozik a Lexus LS, vagy épp a BMW 6-os kategóriája, hogy a Satriani által említett példát említsem) már lehet ennek létjogosultsága.

Idézetet írta: "Ear"
A gyártók nem azt mondják, hogyaszongya itt a nemzetközi kategóriatáblázat, azannya, a minitörpe amfíbia kategóriában nincs hétüléses modellünk, uccu neki csináljunk, hanem folyamatosan szondázzák a vásárlói igényeket, és azokat próbálják minél inkább lefedni a sajtát mûszaki és gazdasági lehetõségeik szerint.


Igen, valóban így tesznek, de mivel ugyanazon vásárlók igényeit próbálják kielégíteni, ezért -kevés kivétellel- a termékeik is jól kategorizálhatók. Néhány, kategóriák között "lebegõ" modellt leszámítva azért a legtöbb prímán besorolható valahová. Sõt gyakran elõfordul, és ezt te is jól tudod, hogy direkt egy meglévõ konkurrens modellre "szabják" a saját autójukat.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #157 Dátum: 2007.02.06 11:03:01 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ez a kérdés könnyen megválaszolható, és párszor meg is válaszolták. Az új Lexus LS megjelenéséig a világ legjobb autója az aktuális Mercedes S-Klasse volt, megjelenése óta. Most az új LS-nek, úgy néz ki, jó esélyei vannak rá, hogy elhódítsa tõle ezt a címet.

1. Ezt nem tudom komolyan venni, ne haragudj. Annyira eltérõk a különbözõ autókkal szemben támasztott igények, hogy nem lehet a kocsikat egy skálán mérni. Hogyan vethed össze a céljának tökéletesen megfelelõ Smartot a céljának tökéletesen megfelelõ Porsche 911 Turbóval? Hogyan hasonlíthatod össze a Yaris dízelt a Mercedes Vaneóval? Milyen alapon állapítod meg, jobb-e az Astra a Jeep Wranglernél?

2. Ha elfelejtem a korábbi kinyilatkoztatásod ("Akármit is magyarázol errõl, nekem ez a véleményem."), mégis megpróbálom komolyan venni azt a nyilvánvalóan értelmezhetetlen fogalmat, hogy a "világ legjobb autója", és elhiszem, hogy az az LS, kérdem én, melyik a jobb: a hibrid, amelyik jobban megy, kevesebbet fogyaszt, csendesebb, környezetbarátabb, vagy a benzines, amelyiknek nagyobb a csomagtartója? Ezt vajon a ponttáblázat, vagy az egyéni igények döntik el?

Mondok egy gyakorlati példát. Egy kollégám prémium nagykocsit akart venni. Megnézte a Lexus GS-t, ami borzasztóan tetszett neki. Kipróbálta a hibridet, ami a tesztek szerint nyilvánvalóan jobb lenne, mint a benzines, és el volt tõle ájulva. Aztán felnyitotta a csomagteret - és vett egy Merci E320CDI-t.

Nem mindig jók a tesztek, mert nem mindig tükröznek valós vevõi igényeket. Ezekre támaszkodni: tévút.

Idézetet írta: "Palaczk"
Vakhitet emlegetsz amúgy velem kapcsolatosan, ami téves, mert a részemrõl nem "hitrõl" van szó, hanem igényrõl. Igényrõl arra, hogy az autókat el tudjam helyezni egy skálán: jobb autó, rosszabb autó... és erre rendelkezésre álljon egy viszonyítási rendszer. Ezek számomra az új autók tekintetében a tesztek, illetve a használt autók megítélésére -a tesztek mellett- a megbízhatósági statisztikák és a vevõ-elégedettségi felmérések.

Szeretném, hogy belásd, hogy fölösleges és sehová sem vezet az igényed. Egyrészt kijelented, hogy a világ legjobb autója az S-Klasse (vagy a Lexus LS, végülis mindegy), amit ugye tesztekre alapozol. Aztán hozzáteszed, hogy a véleményedet megbízhatóság és vevõelégedettség formálja. Namost kérdem én sarkítva: hogy lehetett évekig az S-Klasse a világ legjobb autója, ha sem megbízhatóságban, sem vevõelégedettségben nem veszi fel a versenyt egy végtelenül pórias Toyotával sem? Hogyan súlyozod ezt a három információforrást? Miért pont úgy?

Lássuk be, ez mûködésképtelen.

Azonos célra készült autókat talán van értelme egy, az adott célhoz igazodó tesztrendszerrel összevetni. Még ebbõl is kimarad az ízlés, a benyomás (kivéve "minõségérzet", éljenek a VW-k), a szubjektum, a várható megbízhatóság, az értéktartás, a lopásveszély, az image és az egyéni igények, magyarul minimális azoknak a száma, akik csak a tesztek alapján a legjobb döntést tudják hozni, és õket sem lehet magabiztosan kiválasztani. De különbözõ célra való kocsikat egy egységes tesztrendszerrel mérni teljességgel értelmetlen, fölösleges, félrevezetõ.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #158 Dátum: 2007.02.06 11:39:26 »
Idézetet írta: "Misi"
Lexus LS460 KLUBTESZT!

Misi, te iszol?  :nagymosoly:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #159 Dátum: 2007.02.06 11:45:40 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Palaczk"
Vakhitet emlegetsz amúgy velem kapcsolatosan, ami téves, mert a részemrõl nem "hitrõl" van szó, hanem igényrõl. Igényrõl arra, hogy az autókat el tudjam helyezni egy skálán: jobb autó, rosszabb autó... és erre rendelkezésre álljon egy viszonyítási rendszer. Ezek számomra az új autók tekintetében a tesztek, illetve a használt autók megítélésére -a tesztek mellett- a megbízhatósági statisztikák és a vevõ-elégedettségi felmérések.

Szeretném, hogy belásd, hogy fölösleges és sehová sem vezet az igényed. Egyrészt kijelented, hogy a világ legjobb autója az S-Klasse (vagy a Lexus LS, végülis mindegy), amit ugye tesztekre alapozol. Aztán hozzáteszed, hogy a véleményedet megbízhatóság és vevõelégedettség formálja. Namost kérdem én sarkítva: hogy lehetett évekig az S-Klasse a világ legjobb autója, ha sem megbízhatóságban, sem vevõelégedettségben nem veszi fel a versenyt egy végtelenül pórias Toyotával sem? Hogyan súlyozod ezt a három információforrást? Miért pont úgy?

Lássuk be, ez mûködésképtelen.


Dehogy mûködésképtelen. Az újautó-teszt információt ad arról, hogy az autó mennyire jó, mint konstrukció. Ez az egyik összetevõ. A másik összetevõ, hogy mennyire megbízható - ez pedig az idõ, a használat során dõl el. Ha jellemezni akarunk egy autót, mindig külön kell választani ezt a két dolgot. Néhány szerencsés esetben persze a kocsi mindkét szempontból jó - mint pl. a Merci W126 volt a maga idejében, vagy most a Lexus LS.

Egyébként az idézett hozzászólásomban is ott áll világosan leírva, hogy az új autókat és a használtakat külön vizsgálom.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #160 Dátum: 2007.02.06 11:50:40 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Palaczk"
Ez a kérdés könnyen megválaszolható, és párszor meg is válaszolták. Az új Lexus LS megjelenéséig a világ legjobb autója az aktuális Mercedes S-Klasse volt, megjelenése óta. Most az új LS-nek, úgy néz ki, jó esélyei vannak rá, hogy elhódítsa tõle ezt a címet.

1. Ezt nem tudom komolyan venni, ne haragudj. Annyira eltérõk a különbözõ autókkal szemben támasztott igények, hogy nem lehet a kocsikat egy skálán mérni. Hogyan vethed össze a céljának tökéletesen megfelelõ Smartot a céljának tökéletesen megfelelõ Porsche 911 Turbóval? Hogyan hasonlíthatod össze a Yaris dízelt a Mercedes Vaneóval? Milyen alapon állapítod meg, jobb-e az Astra a Jeep Wranglernél?

2. Ha elfelejtem a korábbi kinyilatkoztatásod ("Akármit is magyarázol errõl, nekem ez a véleményem."), mégis megpróbálom komolyan venni azt a nyilvánvalóan értelmezhetetlen fogalmat, hogy a "világ legjobb autója", és elhiszem, hogy az az LS, kérdem én, melyik a jobb: a hibrid, amelyik jobban megy, kevesebbet fogyaszt, csendesebb, környezetbarátabb, vagy a benzines, amelyiknek nagyobb a csomagtartója? Ezt vajon a ponttáblázat, vagy az egyéni igények döntik el?

Mondok egy gyakorlati példát. Egy kollégám prémium nagykocsit akart venni. Megnézte a Lexus GS-t, ami borzasztóan tetszett neki. Kipróbálta a hibridet, ami a tesztek szerint nyilvánvalóan jobb lenne, mint a benzines, és el volt tõle ájulva. Aztán felnyitotta a csomagteret - és vett egy Merci E320CDI-t.

Nem mindig jók a tesztek, mert nem mindig tükröznek valós vevõi igényeket. Ezekre támaszkodni: tévút.

Azonos célra készült autókat talán van értelme egy, az adott célhoz igazodó tesztrendszerrel összevetni. Még ebbõl is kimarad az ízlés, a benyomás (kivéve "minõségérzet", éljenek a VW-k), a szubjektum, a várható megbízhatóság, az értéktartás, a lopásveszély, az image és az egyéni igények, magyarul minimális azoknak a száma, akik csak a tesztek alapján a legjobb döntést tudják hozni, és õket sem lehet magabiztosan kiválasztani. De különbözõ célra való kocsikat egy egységes tesztrendszerrel mérni teljességgel értelmetlen, fölösleges, félrevezetõ.


Erre sem nehéz válaszolni, és igazából megtettem már, de akkor megteszem még egyszer. Az a legjobb autó, amely a legtöbb jó tulajdonságot egyesíti magában. A Smart lehet jó mini, a 911-es jó sportkocsi, a Cherokee jó terepjáró stb. De mivel egy területre vannak optimalizálva, eleve kizárt, hogy ÁLTALÁBAN a legjobb autók legyenek. Szerintem eléggé érthetõen leírtam, hogy azért tekinthetõk legjobbnak a Lexus LS-féle kocsik, mert nagyon sok tulajdonságban nyújtanak kimagasló teljesítményt: helykínálat, minõség, felszereltség, kényelem, menettulajdonságok, menetstabilitás, menetteljesítmények, biztonság...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #161 Dátum: 2007.02.06 11:58:44 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Misi"
Lexus LS460 KLUBTESZT!

Misi, te iszol?  :nagymosoly:


Csak kajához.
És az alkoholtûrésemet jól jellemzi, hogy a cikkben említett állapotomat kb. 4 deci fehérbornak köszönhettem.
Õsszel voltunk Peckával, Szilvivel, Andival a borfaluban. Ott úgy 1 liter bor és némi pálinka hatására másnap totál rosszul voltam.
Amit csak el tudsz képzelni...
 :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:

Szilvi

  • Vörös démon (ex Szőke ciklon:)))
  • Globális moderátor
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 969
    • Pizza Eataliano Éttermek
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #162 Dátum: 2007.02.06 12:56:37 »
Idézetet írta: "Misi"
Csak kajához.
És az alkoholtûrésemet jól jellemzi, hogy a cikkben említett állapotomat kb. 4 deci fehérbornak köszönhettem.
Õsszel voltunk Peckával, Szilvivel, Andival a borfaluban. Ott úgy 1 liter bor és némi pálinka hatására másnap totál rosszul voltam.
Amit csak el tudsz képzelni...
 :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:


Ezt tanusíthatom. Másnap mindenki ment dolgozni, kivéve Misit. Õ még délben is a fürdõkádban áztatta magát és próbált magához térni.  :rohog:  :rohog:
Szilvi 62

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #163 Dátum: 2007.02.06 12:57:27 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Az újautó-teszt információt ad arról, hogy az autó mennyire jó, mint konstrukció. Ez az egyik összetevõ. A másik összetevõ, hogy mennyire megbízható - ez pedig az idõ, a használat során dõl el. Ha jellemezni akarunk egy autót, mindig külön kell választani ezt a két dolgot.

Már miért kellene különválasztani? Pont, hogy együtt kellene kezelni. Nem lehet kijelenteni egy autóról, hogy jobb, mint egy másik, ha folyton mûködésképtelen. Ott van pl. a Peugeot 307: ha a - tulajdonságok alapján sorozatman megnyert - tesztek alapján kiválasztotta az ember, utána könnyen szívhatta a fogát a tesztben csak kis súllyal szereplõ minõségi hiányosságok és a tesztben egyáltalán nem szereplõ megbízhatatlanság miatt. Más oldalról ha vett valaki (pl. én) egy Corollát, amelyik a tesztekben csúfosan leszerepelt a "kis" csomagtartó, a "gyenge" fékek és a "kicsi" utastér miatt, az elégedett az autójával, és sosem jut eszébe, hogy de jó lenne, ha 15 literrel nagyobb lenne a csomagtartó, vagy másfél tizeddel hamarabb gyorsulna a gép negyedikben 60-ról 100-ra, mert a kocsi így a használatban 4%-kal jobb lenne, és esetleg elérné a szomszéd kocsijának a szintjét.

A gyakorlatban a benyomások számítanak, a személyes érzések, azokat pedig senki nem centivel és stopperrel gyûjti. Kb. ennyit érnek a tesztek: pöcsösszemérés. Evolúciós szempontból jobb a nagyobb, de nem biztos, hogy az válik be. :nagymosoly:

Idézetet írta: "Palaczk"
Egyébként az idézett hozzászólásomban is ott áll világosan leírva, hogy az új autókat és a használtakat külön vizsgálom.

Ez is jelzi a rendszered használhatatlanságát és hiábavalóságát: a szalonban még jobb az egyik autó, fél év múlva meg a másik? A szalonban még a Golfot választanád, mert az Auto Bild bebizonyította, hogy - mondjuk - 28 ponttal, egy nagyságrenddel jobb autó, de használtan már a Corollát, mert a használatban az a jobb? Nem hiszem el, hogy nem érzed az ellentmondást.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #164 Dátum: 2007.02.06 13:01:54 »
Idézetet írta: "Misi"
És az alkoholtûrésemet jól jellemzi, hogy a cikkben említett állapotomat kb. 4 deci fehérbornak köszönhettem.

(Csak vicceltem, utólag kicsit erõs volt úgy, hogy nem ismerjük egymást, köszi, hogy vetted a lapot, sorry. :))

Az egyetem befejezése óta én sem bírom a piát. Egyetem alatt egy BL meccsen félidõnként fogyott egy üveg bor, egy buli alatt lement 8-10 vodka-dzsúz, vagy 4 vodka-martini, azóta meg egy feles vagy egy pohár bor is a fejembe tud szállni.  :elkeseredett:  :nagymosoly: