Csak félve szólok hozzá, de megteszem:
Szvsz. a biztonsági öv és az ESP, meg a többi hárombetûs kütyü között azért van különbség. Nevezetesen az, hogy a biztonsági öv nem szól bele, ha túl nagy gázt AKAROK adni, ha én satuzni AKAROM a kerekeket usw. Tessék már nekem megengedni, hogy eldöntsem, mit is akarok csinálni. Ha úgy menekülök meg egy helyzetbõl, hogy faroltatom, vagy divatos kifejezéssel élve driftelek, akkor megtehessem, ne akarjon felülbíróálni az elektronika. Korábban már volt egy beszélgetésünk az ABS témakörében. Én kifejezetten utálom, hogy darál. Nagyfiú vagyok és el tudom dönteni, hogy satu, vagy pumpa. Ezt nem akarom újra feleleveníteni, akkor és ott pontot tettünk rá. Csak egy kicsit hasonló a dolog.
Nem vagyok esküdt ellensége a vezetéstechnikai komfort felszereléseknek. Nem vagyunk egyformák. Ki jobban, ki rosszabbul vezet, vagy inkább a rendkívüli vezetési szituációkat máshogy észleljünk, és a különbözõ észlelésnek, felismerésnek függvényében máshogy reagálunk rá.
De, mint Satriani kolléga rámutatott: A Porke pártai sportgép. Kérem szépen: ne üljön bele egyszer egy héten a Lidl-be elguruló háziasszony, mert az nem arra való! Közúton ugyan lehet használni, de ne vegyük már el a kocsi feelingjét azzal, hogy teletömjük egy középkategóriás kocsi biztonsági hárombetûseivel. Ugyanis nincsenek pariban. Egy középkategóriás, vagy kompakt kocsival hyperbejárunk, elvisszük a lurkót a suliba usw. A Porkével meg ÉLVEZZÜK a vezetés élményét, akár a Mecsek, akár a Mátra útjain. Neked írjam, hogy mi is az, akinek - velem együtt - mindene a vezetés? :kacsint:
Uff! :mrgreen: