Sziasztok!
Köszönöm a kezdeti infókat, jól jöttek. A nyertes COV egy 2 éve itthon használt, korábban olasz, 2007 év végi 1,8as SOL lett.
Az autó szerintem rendben van összességében, kívül van pár sérülés, belül gyönyörű, a középső rekesz működik még, szal patika, a motorja jó, olajat nem eszik, szép aranybarna csere előtt is, nem füstöl, stb..
Laikusan vezetve minden ok volt, de 2000km után azért felmerülnek bennem kérdések, amire örülnék válaszoknak:
- fék: kb 1000km után vettem észre, hogy piros lámpánál féken tartva beesik pár centit a pedál. Ha gyorsan rápumpálok, egyből kőkemény,
parkolóban rátaposva szuszog. Egyébként normálisan használható. Elviszem márkaszervízbe,de a telefonos egyeztetéskor a szervízes telefonon azt mondta, ez COV jelenség, elmegy a vákuum, ez ilyen.
Tapasztaltátok? Van rá javítási lehetőség? Idegesít..
-kormány: Fura nekem ez a sebességkövető szervó. Alapvetően nincs baj a kormányzással, de álló helyzetben sem kisujjal tekerős, menet közben egy kézzel tartva kemény, 2 kézzel kényelmes a kormányzás. 5 autót próbáltam, kb mindegyiknél hasonló, míg egy 2009es T Versoban tekerni tudtam kisujjal. Lehet ezen javítani? (normális,ha kis sebességnél, szar úton azért rángatja a kezemben a kormányt egy kicsit?)
- Apró bosszúság: a digitális klíma baloldali hőmérséklet állító gombokat erőszakkal kell nyomni. Tudom, hogy lehet kivenni az egységet, hátul kb 4 csavar fogja a hátlapot, de nem tudom, mennyire ugrik szét, ha leveszem. CSinált valaki ilyet? Szerintem csak a nyákon lévő gumitappancsok másztak el, talán nem nagy kunszt a helyére tenni mindet. Vagy igen?
Köszi, ha írtok véleményt!