Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 641360 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

anniston

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
  • Autó: Toyota Corolla 1.4 D4D 2006
Re:D-4D
« Válasz #4185 Dátum: 2020.04.02 15:39:09 »

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 275
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re:D-4D
« Válasz #4186 Dátum: 2020.04.17 21:17:50 »
Szia!
Köszönöm a segítséget.
Én már vásároltam egyet: https://alkatreszek.hu/dma_0109_sz
Remélem ez jó lesz hozzá.?

Na és jó lett?
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D

KareszSpurs

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D
« Válasz #4187 Dátum: 2020.05.15 13:02:45 »
Sziasztok!

Eddig egy 2003-as Fiestával rohangáltunk, de most egy nagyobb családi autót kerestünk 2 kicsi gyerekkel. Úgy néz ki, hogy egy 2013-as Auris 1.4D-4D kombira esett a választás, most 106 ezer km van benne. Mivel eddig sosem volt Toyotám, ezért alap dolgok érdekelnének:

- Mire érdemes figyelni ennél a típusnál?
- Milyen esetleges típushibái lehetnek?

Eddig nekem az jött le, hogy megbízható autó alacsony fogyasztással, állítólag a kuplung szokott vacakolni ezeknél a dízeleknél, 150-200 ezer körül sokszor cserére érik. Ezen kívül kinek milyen tapasztalata van?

Köszi,

theGabe

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #4188 Dátum: 2020.07.01 10:58:57 »
Üdv!

Szeretnénk Toyotára váltani, szalonból vennénk autót (vagy valami kevés km-es még garanciálist). Nincs kitűzve határidő, amikor úgy érezzük váltunk.

Két modell jön be, az új Hybrid Camry és a Proace City Verso (hosszabb modell). A Camryről van már elég értékelés, inkább a PCV a fekete doboz számomra.

Fogyasztás nem érdekel, üzemanyagra inkább költök szívesen, mint alkatrészre.
A benzines szimpatikusabb, mert nem megyünk sokat, viszont a kocsi nehéz és ha már 5-en utaznak vele alacsony fordulaton nem túl mozgékony az autonavigátor szerint. Természetesen nem gyorsulni akarok vele de azért kényelmesen autózni nem egy utolsó dolog, valamint hamar kinyírni se akarom a kisköbcentis turbós kávédarálót.
Ezért gondolkozom a dízelen, viszont nem találtam semmit a motorról, 1.5 D4-D. Gondolom hogy részecske szűrős, ezt már nem lehet megúszni, de nem tudom mennyire megbízható. A toyotoa.hu-n nem írnak semmi részletet se, nem tudom hogy van-e
(a Toyotánál egyáltalán) adblue adalék hozzá, a DPF-et se említik.
Váltóból valószínűleg automatát választanánk.

Van valakinek bármilyen tapasztalata a Proace City Versoval?

Köszönöm!

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:D-4D
« Válasz #4189 Dátum: 2020.07.01 21:25:55 »
Ez azért két nagyon más kategória.
Ha anyagilag megengedheted és nem busz kell, akkor Camry. Belső anyaghasználat, zaj (vagyis inkább csend), motor (talán az egyik legjobb), kényelem. Negatív talán csak a sedan mivolta, ha ez fontos.
Nekem nincs bajom a sokak által köpködött PSA eredettel. De az 1,2-es turbó motor azt a homlokfelületet csak óvatosan mozgatja és a dízel sem jobb etéren. Pozitív a helykínálat és az ára.
Az igényeidet te tudod, én Camry-t vennék (remélem nemsokára venni is fogok)

Tapatalkkal küldve.


theGabe

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #4190 Dátum: 2020.07.02 07:39:38 »
Ez azért két nagyon más kategória.
Ha anyagilag megengedheted és nem busz kell, akkor Camry. Belső anyaghasználat, zaj (vagyis inkább csend), motor (talán az egyik legjobb), kényelem. Negatív talán csak a sedan mivolta, ha ez fontos.
Nekem nincs bajom a sokak által köpködött PSA eredettel. De az 1,2-es turbó motor azt a homlokfelületet csak óvatosan mozgatja és a dízel sem jobb etéren. Pozitív a helykínálat és az ára.
Az igényeidet te tudod, én Camry-t vennék (remélem nemsokára venni is fogok)

Tapatalkkal küldve.

Tudom. Én a sedant preferálnám, 99%-ban elég a hétköznapokban. De a másiknál ott a pakolás kényelme, nem kell tetőboxxal gányolni és most it jól jött párszor hogy 2 ülést csak kihajtottam a padlólemezből (Honda Streamünk van) és egy autóval lehetett menni.
Az egyterűekben más az üléspozíció, és kicsit levegősebb a hátsóülés is a teljesértékű ülésekkel.
Ha a homlokfelülettel a légellenálásra gondolsz vezettem már kockább nagy autót gyengébb motorral (mondjuk nagyobb köbcentivel). Van szélzaj. A dízel motor nekem azért passzolna jobban a Proacehez mert nehéz. A 3 hengeres benzinesnél fennál a kopogásos égés ha nagy terhelést kap a motor alacsony fordulaton, mint például egy dinamikus indulásnál.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
  • Autó: Corolla E-15,1,4 D4D, Burgman 400
Re:D-4D
« Válasz #4191 Dátum: 2020.07.02 22:04:09 »
Üdv!

Szeretnénk Toyotára váltani, szalonból vennénk autót (vagy valami kevés km-es még garanciálist). Nincs kitűzve határidő, amikor úgy érezzük váltunk.

Két modell jön be, az új Hybrid Camry és a Proace City Verso (hosszabb modell). A Camryről van már elég értékelés, inkább a PCV a fekete doboz számomra.

Fogyasztás nem érdekel, üzemanyagra inkább költök szívesen, mint alkatrészre.
A benzines szimpatikusabb, mert nem megyünk sokat, viszont a kocsi nehéz és ha már 5-en utaznak vele alacsony fordulaton nem túl mozgékony az autonavigátor szerint. Természetesen nem gyorsulni akarok vele de azért kényelmesen autózni nem egy utolsó dolog, valamint hamar kinyírni se akarom a kisköbcentis turbós kávédarálót.
Ezért gondolkozom a dízelen, viszont nem találtam semmit a motorról, 1.5 D4-D. Gondolom hogy részecske szűrős, ezt már nem lehet megúszni, de nem tudom mennyire megbízható. A toyotoa.hu-n nem írnak semmi részletet se, nem tudom hogy van-e
(a Toyotánál egyáltalán) adblue adalék hozzá, a DPF-et se említik.
Váltóból valószínűleg automatát választanánk.

Van valakinek bármilyen tapasztalata a Proace City Versoval?

Köszönöm!
Én a Proace City Van-t tanulmányoztam (saját cégemnél elszámolhatnám) az ugyan az mint a Verso. Van 3 féle 1,5-ös dieselmotorral 75/102/131 Le-vel ami engem zavar az hogy ez a PSA -val azonos Opel Combo/Peugeot Partner/ Citroen azanos motorilag csak az elején van némi eltérő designelem.És a vicc , hogy mind Spanyolországban gyártják. Kérdeztem , hogy akkor mi a különbség? Hát hogy átnézik mielött átveszik ;)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:D-4D
« Válasz #4192 Dátum: 2020.07.02 22:10:05 »
Jelenleg kettö T27 Avensis kombi van nálunk. Én ezért nem félnék lecserélni az egyiket egy sedanra
Vezettem a Camry-t. Azóta akarom

Tapatalkkal küldve.


theGabe

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #4193 Dátum: 2020.07.06 17:31:26 »
Én a Proace City Van-t tanulmányoztam (saját cégemnél elszámolhatnám) az ugyan az mint a Verso. Van 3 féle 1,5-ös dieselmotorral 75/102/131 Le-vel ami engem zavar az hogy ez a PSA -val azonos Opel Combo/Peugeot Partner/ Citroen azanos motorilag csak az elején van némi eltérő designelem.És a vicc , hogy mind Spanyolországban gyártják. Kérdeztem , hogy akkor mi a különbség? Hát hogy átnézik mielött átveszik ;)

Amennyire én tudom dízel motorból sajátot tetet bele a toyota. Vagy a többi márka is a Toyotáét használja?
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.06 17:38:31 írta theGabe »