Nekem nyekergett az ablaktörlőlapát (SWF kopásjelzős). Mivel majdnem egy éves volt - amúgy rendesen törölt nem csíkozott - lecseréltem, valami franszija lapátra, 2.500 .- HUF-ért. (530 mm + 500 mm)
Aztán indítottam, és ugyanúgy nyesztetett a szerkezet. Mivel még nem szedtem széjjel ablaktörlőmechanikát, így kb. egy órás tunning után széjjeldemuláltam kívülről amit lehetett, takarítás és némi WD40 használatát követően összeraktam, és mint az új!! ( Az nyiszorgás oka: az ablaktörtő hajtótengelye és a kasztni között egy műanyagpersely van, ami "kiszáradt". Tökre olyan hangja volt, mint a kopott guminak.)
Utoljára gumicsíkot a Trabimba cseréltem, azóta komplett ablaktörlőlapátpt szoktam.
Csak azért véstem be, hátha valaki hasonló cipőben fog járni.