Nem a váltót cserélik, hanem a kuplungot és az MMT motorokat és ECU-t.
Egy kampány van, néhány évjáratét kötelezően ellenőrzik/cserélik.
Egész pontosan a kuplungszettet (kinyomócsapágy nélkül), a kuplung-aktuátort (a váltóét nem!), továbbá -nem minden esetben, hanem csak bizonyos szériaszámok alapján- az ECU-t cserélik ki.
A csere során mindenképpen érdemes megnézetni a váltóházon a csúszógyűrűt (jobb esetben ezt a szervíz magától megteszi), mert az azon lévő kopás lehet felelős a "klasszikus", menet közben hirtelen üresbe kapcsolós MMT-hibáért
Ilyenkor az van, hogy az aktuátor, miközben a kuplungot mozgatni próbálja, a programozottnál nagyobb erőt kell kifejtsen, és ha ez meghaladja a határértéket, akkor a rendszer önvédelemből leáll
... Utána, a motor leállítását és újraindítását követően, az esetek nagy többségében újra rendben működik (bár a hibaüzenetet persze eltárolja).
A gond az, hogy eltartott egy darabig, amíg ezt felismerték, és addig nem is cserélték a váltóházat az ilyen meghibásodások során; így a hibaforrás bent maradt az autókban. Ez történt a miénkkel is, amikor 2007 tavaszán gariban javították az MMT-t rajta.