Richkan: Nagyon köszönöm ezt az őszinte leírást, tényleg nagyon korrekt! Jó volt elolvasni, főleg látni, hogy elég sok érzelmet szabadít fel benned, ahhoz képest, hogy "egy tök szürke hétköznapi autónak" tartod
Pont azokat soroltad fel, amiket magam is pozitívumnak látok benne. Egyéni ízlés alapján lehet azon morfolni, hogy valakinek tetszik -e, avagy sem, de az elvitathatatlan, hogy ez ma is egy nagyon impozáns autó. Korábban talán már írtam, mikor egyszer parkolni láttam egy 400h -t több autó között - nem a formáival, hanem a minőségérzetével tűnt ki, de nagyon.
Ha a tiéd 2007 decemberi, akkor az már erősen valószínű, hogy faceliftes, a kék kontúros hátsó logóról magad is el tudod dönteni (a régin nem kék).
Misi,
Megkockáztatom, hogy kevesen ismerik nálad jobban ezeket az autókat errefelé, tudnál segíteni a facelift kérdésben? Mi változott a korábbi modellhez képest? Én annyit olvastam, hogy a lámpák változtak elöl - hátul, a hűtőrács szintén, de nem tudom, miben állnak a változások. A kék logó az tiszta. Talán egy plusz biztonsági zár (deadlock?) került bele, és mintha még a lehúzott állapotú ablakról is olvastam volna (felhúzza, ha bezárják?) Köszönöm, ha ebben tudsz néhány infót adni!
Bepi81: Ez a feltűnésmentes elegancia jó kifejezés, de azért a Lexus igenis feltűnik, épp csak másképp, hiányzik belőle a zsigeri agresszivitás (az újabb modellek azért erre némiképp rácáfolnak). Igaz, talán inkább megjelenésnek mondanám, mint feltűnésnek. Emellett például a német - agresszív - modellek között is van, ami tetszik, de nem tudnám elképzelni saját autónak, mert nem illenénk össze. Ettől még szépek (is vannak köztük
)
A SUV -okkal kapcsolatban próbálom megérteni az előnyeiket, hátrányaikat, mert ahogy Richkan is írta korábban egy RX nem jobb vagy rosszabb egy IS -től, csak más.
Sokan dícsérik a SUV -okat, hogy magasak, jól kilátni belőlük, ütközésnél nem csúszik a másik alá, nem érzékenyek a padkákra stb. Emellett azt is olvasom, hogy a méretük miatt nehezebb parkolni velük, gyorsan eszik a gumikat, oldalról érkező ütközés esetén kevésbé védenek, és határozottan borulásra hajlamosak baleset esetén...
Lehet nem kellene annyit olvasni...
Kicsit belefáradtam már a tanulmányozásba - csak összezavarom magam. Kezdem azt hinni, hogy annak van igaza, aki besétál egy kereskedésbe, és első megérzésre, szimpátia alapján választ egy autót, aztán lesz ami lesz...
Azért még az esti RX nézés programot lefuttatom