Ő csinálta:
http://demkoauto.hu/4-5 szerelővel beszéltem mielőtt őt választottuk.
Miért rá bíztuk?
- szerelt már Toyotát (és állítólag jó is lett)
- 40 év tapasztalat
- kollega is szereltetett nála (persze ennél "kisebb" munkát, de meg volt elégedve)
- reális munkadíj
- kis átfutási idő( kedden reggel vittem, péntek d.u. hoztam)
- szimpatikus hozzáállás, "partnernek" nézett. Pl. a dugattyú fúrást is vállalta.
- garanciát is vállalt a munkájára (persze az alkatrészekre nem, amit én vittem), hogy pontosan mennyit, azt nem tudom
- helyben volt
- utángyártott alkatrészeket is szerel
bepi81! Egyébként az általad ajánlott is szimpatikus volt, de vele csak telefonon beszéltem. Közben találtuk a fentit és időben is el tudta vállalni(szabim alatt) így nem rágódtunk tovább ... valakit úgy is ki kellett választani.
Más költség nem volt (eddig)
A Mester szerint a gyűrűk nem voltak leragadva, a furatok sem eldugulva. A 4. hengerre mondta, hogy a dugattyú oldala "tiszta" volt az olajtól(?), (remélem nem a kopástól). Persze azért kitisztította...
Lehet,hogy ez köszönhető az előéletének: 0w-40,5w-40 olaj. A szervízkönyv szerint összesen kétszer volt benne "vastagabb" 10w-40 olaj.
A hengerben nem volt kopás, hónolás látszott állítólag.
Szelepszár szimmering is cserélve volt! ( anélkül nem is vállalta volna a Mester) Az Elring felső tömítés klt. azt is tartalmazza.
A szelepek egyébként tiszták voltak, jól zártak, nem kellet becsiszolni.