http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_wagon_1.8_sol_elegant-10474425
Megszólalásig hasonló az enyémhez ez az autó.
Észrevételek:
1. a váltógomb nem gyári, mert a Sol felszereltséghez bőr váltógomb járt, méghozzá, telibőr, díszbetét nélkül, a váltókiosztás belenyomva a bőr felületébe (ezért lehetetlen gyárira felújítani az eredeti bőr gombot)
2. a kormány bőrözése számomra túlságosan hibátlannak tűnik. Én 203 000 km-rel vettem az autót és, bár nem volt nagyon kopott, de fényesedve volt/van. Nekem az első gondolatom az, hogy újra van bőrözve (a kecskeméti Fellser Kft. tud kiváló minőségben, akár két féle bőrrel is teljesen gyári munkát végezni!)
Ez a két dolog számomra azt sugallja, hogy az autóban nem valós a km (de ezt biztosra nem mondhatom a képek alapján, élőben kellene megnéznem). Az olajfogyasztás valós kockázat, annak megszüntetése kvázi rutinművelet a hozzáértő műhelynek és kb 100-150 000Ft összeget jelent. Ez mindenképpen alkualap.
Fontos lenne átvizsgálni az autó műszaki állapotát is (fékek, futómű, kuplung, generátor, stb.) és keresni kockázatos egységeket, ha van. Képről nem látszik a gumik állapota, kora, az is alkualap lehet, ha csere érettek.
Alapvetően jól néz ki az autó, lehet még belőle jó vétel is akár.
A ráncfelvarrás előtti 1,8-as (7A-FE) 110 lovas motor is olajevős fajta, ráadásul a vezérlése is szíjas, annak cseréje is érezhető összegbe kerül.
Fékei hátul dobos, általános megjelenése avíttasabb kissé a ráncfelvarrotthoz képest.