Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4293557 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24885 Dátum: 2016.07.29 09:02:21 »
Avensisben szerintem nincs ilyen.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24886 Dátum: 2016.07.29 09:52:55 »
Sziasztok,

Imádom az autót, látta szerelő, minden rendben. Kérdésem, az avensis T25-ben rejtett funkciók aktiválására van lehetőség? Pl: a központi zár húzza fal az ablakot is, vagy elindulás után magától zárjanak le az ajtók.

Köszönöm.
Úgy el rejtették, hogy bele sem tették ;)
A központi zár automatikus zárása lehet benne, de akkor működik is. Ablakfelhúzás csak utólagos modullal lehetséges.

zsoltistvan.nagy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 64
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24887 Dátum: 2016.07.29 11:14:04 »
Köszönöm a válaszokat.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Avensis, mi más?:)
« Válasz #24888 Dátum: 2016.07.29 16:24:58 »
Sziasztok Urak, mik a vélemények erről a T25-ről? http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_sol_executive-7323237
Külterületen lenne csak használva, nagyon minimális város.

A szín az valóban személyes ízlés kérdése, az mindenesetre tény, hogy a piros Avensis ritka, mint a fehér holló.  :D
A hirdetés maga ugyanezekkel a képekkel már a múlt évben is fent volt, szóval gondolom beszámított autó, amit még nem sikerült eladni.
A kiskőrösiekre nem jellemző az óra tekergetés, és nagy valószínűség szerint a tulaj újonnan vehette náluk (majd ott szervizeltethette), és esetleg egy új autó vásárlása végett beszámították neki. Így elképzelhető, hogy az autó összes szervizéről, cserélt elemekről tudnak tájékoztatást adni.
Ha jól látom a vezető ülésén mintha egy cigaretta égés nyoma látszana, de ezt leszámítva az autó képek alapján jónak tűnik.
Mivel nagyon a gyártás elejéből való (2003-as), és Executive lévén felmerül a kérdés, hogy cserélték-e benne a problémás és gyorsan bemattuló foncsorokat - ami jellemző hiba volt a Xenonos Avensisekre - , bár manapság az utólagos foncsorozás összege sem olyan vészes.

A fényképek a kiskőrösi szalon előtt készültek, de a hirdetés szerint Kecskeméten van az autó. Mondjuk mindkét szalon az övéké.  :yes: Ha arrafelé jársz, én megnézném az autót - ha megbarátkoztál a színével, akkor meg pláne.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24889 Dátum: 2016.07.29 16:26:58 »
ez kecskeméti...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Avensis, mi más?:)
« Válasz #24890 Dátum: 2016.07.29 17:02:59 »
Mennyire fel tudja dobni az orrát ez a maszk  :wub:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Lecs@

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24891 Dátum: 2016.07.29 20:19:55 »
Üdv ! Picit hosszú leszek, de sürgős segítségre, tanácsra van szükségem. Avensis D4D 2.0 116 LE 2005 lépcsőshátú tulaj vagyok 8 éve. Eddig gond nélkül ! De...

Tavaly óta néha nekem is elő elő jön az " elveszítem minden erőmet " szindróma az Én drágaságomnál is. Tehát olvastam, többeknek van ez. Én azt vettem észre, amikor nedves az időjárás, akkor . Nekem Injektortisztító a " gyógyíre ". És semmi gépes vizsgálat semmi hibát nem ír ki. Pl légtömegmérő tisztítás, porlasztók ellenőrzése  stb nem segített. Hát éltem ezzel, hogy néha néha elment az ereje, oksa..

Tegnapelőtt németből hazajövet, megálltam az autópályán kávéra. Hatalmas eső volt. Megkávéztam, és indításra nem reagált a kocsi. Vagyis hajtott, és semmi. A hajtás hangján hallottam, hogy nem akku gond ez. Kihívtam az ARBÖ - t ( van biztosításom náluk ). A srác szinte egyből tudta mihez nyúljon. Nem vagyok műszaki egyén, de láttam hogy vmi csövet széthúzott, és egy ( kontakt ? )  spayt használva indítás közbe az autót elindította. Azt mondta, ez egy jellemző " betegsége " az Avensisnek. Saug hub ventile auf Pumpe. ( Szerintem az neve ilyesmi : nagynyomású pumpa nyomásszabályzó szelep ) Felírta nekem, hogy 99%  ez lesz a hiba. Hát hazáig meg sem álltam, épphogy elég lett az üzemanyag. Féltem újra nem indul. Nem is tette. Tehát hazamentem, 5-6 indítás, semmi. Másnap elmentem szentendre szervíz, reggel indult a kocsi. Ok. Ott elmondtam, tudta is a szervizes, mi is ez a " kütyü ". Elmondta nekem az Arbös ausztriában, kettő darab ez a szelep, ezeket kell cserélni. A szervizben ki is nézték az árát, 45 K / db, plusz 10 a csere. 100 ezer Ft. Elvihették volna a magasnyomásút, szelepekkel is bevizsgálásra, de azt mondta a főnök,  ő is ezt lépné, mert ismert Avensis hiba, és feles körök kiadások lennének a bevizsgálásokkal.

Eljött a másnap megjött az alkatrész. Ok, mondom megvárom az autót. Erre jön a főnök, hogy ez nem az a széria, mert forgalmi alapján amit rendeltek jó kéne legyen, de mégsem ( a szelepek ) . És nem kettő darab kell, hanem csak egy van ebben a típusban ( ?????? )  , és másképp néz ki . Ok, hazajöttem, mondom intézzék.. Kész, vissza szentendre. Az egy darabért fizettem 94 ezret szereléssel. Ok. Mondom ennyi. Átvettem a kulcsot, elsőre újra nem indított a kocsi. Szóltam a főnöknek, nála ( picit többet hajtva a normálisnál ) , de indult. Valamit mondott, hogy levegős lehet, stb és várjuk meg mi lesz.
Na ma, indult többször, rendesen. De mentem újra egy picivel többet, 15-20 km, majd lerakva a kocsit, ötödikre indult. Tehát a gondom szerintem nem oldódott meg. Nem tudom ilyenkor mi a következő lépés. Most kiszedetni a magasnyomásút,bevizsgáltatni, vagy mi ? ( Ha rossz további 300 ezer kiadás ? )


A másik : mentünk egy tesztkört a szerelővel, és szólt hogy irtó kemény a kuplungom. Mióta megvettem kemény ( 8 éve 100 e km - l ). MOst 272 van benne, de lehet nem vettem észre, hogy még keményebb lett. Nem csúszik, nekem természetes módon működik. Kettőstömegűre utaló rázást nem érzek. Viszont nem szeretném, hogy autópályán " beszarjon " a kocsi. Ha viszont kuplung, akkor kettőstömegű is cserés. Újabb 250-300 ezer FT !

Tud-e valaki jó árban kuplungszettet ? Merjek-e belerakatni utángyártottat ? Találtam 120 000 FT - t Blue Printet, 170 - t Aisin - t. Mert a LUK 200 - nál kezdődik.

Nekem egy hét, és külföldre kell indulnom. Az autó ára kb 1 millió. Nem tudom mennyit költsek rá. Költsek-e rá. Ki mit tenne ebben az esetben ? És a 2 dolgot szétválasztva is szívesen elfogadnék valami jó tanácsot !

Bocsi a sok sorért, és köszönöm előre is a segítséget !

Balázs

« Utoljára szerkesztve: 2016.07.29 20:31:47 írta Lecs@ »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24892 Dátum: 2016.07.29 21:10:33 »
...
Ez olyasminek tűnik amiben a ToyoTeam a legjobb. Korrektek, diagnosztika alapján dolgoznak, nem húznak le és nagy valószínűséggel megoldják a problémát a fél kocsi találomra történő kicserélése nélkül.

http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1323.0

ToyoTeam Garage Autószerviz Kft.
1047 Budapest, Tinódi utca 18-22.
www.facebook.com/ToyoTeamGarage

Lecs@

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24893 Dátum: 2016.07.29 21:29:39 »
Ez olyasminek tűnik amiben a ToyoTeam a legjobb. Korrektek, diagnosztika alapján dolgoznak, nem húznak le és nagy valószínűséggel megoldják a problémát a fél kocsi találomra történő kicserélése nélkül.

http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1323.0

ToyoTeam Garage Autószerviz Kft.
1047 Budapest, Tinódi utca 18-22.
www.facebook.com/ToyoTeamGarage

Én még mindig semmi negatívot nem írok, és nem is szeretnék róluk. Remélem ha holnap szólok valamit lépnek, de félek jó lesz-e amit. Részemről ez nem szervízlejáratás szándékú, hanem tanácstalanságban segítségért forduló jellegű. Amúgy természetesen felvettem a kapcsolatot velük ( Garage ) , és köszönöm segítő jellegű válaszodat !
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.29 21:42:23 írta Lecs@ »

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24894 Dátum: 2016.07.30 02:53:39 »
Túl sokat nem tudok hozzátenni, de emlékeim szerint az enyémnek is kemény volt a kuplungja, ami a nálam töltött 4,5 év alatt nem változott semmilyen irányban. Szóval azért mert egy  db szerelő szerint túl kemény nem cserélnék.
music     

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3037
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24895 Dátum: 2016.07.30 07:38:12 »
...
Üdv!
A kemény kuplungon segíthet egy hidraulikafolyadék-csere. A leírtak alapján fölösleges hozzányúlni szerintem.
Az osztrák szaki megoldásáról. Nem kritika, itt instant megoldás kellett, de az üzemanyagrendszer és az elektromos részek vizsgálata is megérné esetedben.

sadafi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 49
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24896 Dátum: 2016.07.30 12:38:31 »
Sziasztok! Idén májusban a család eldöntötte, hogy lecseréljük a nálunk már 10 évet használt kis suzukinkat egy "nagyobbra". ::) Csak JAPÁN (benzines, 5 ajtós, kombi) kategóriában gondolkodtam...Honda Civic, Mitshu Lancer v. Carisma, Toyota Corolla v.Avensis, Mazda 6  . Olvasgattam utána ahogy az időm engedte, végül úgy döntöttünk, hogy a Mazda 6 lett a befutó...de csak addig amíg kb. 6-8 autót átvizsgálva megállapítottam, hogy ezek rohadnak... :eek:!!! Ezután júli. elején Szegeden (lakóhelyemhez közel)egy véletlen folytán, egy kereskedésben megtaláltam az új családtagot egy kombi benzin-gáz-os 1,8-as Avensist. 2004-es Németországból behozott darab 190000 km-el. Az elején nagyon idegenkedtem a gáztól (pl.:miért gázosít a német...)de, egy-két gázt használó barátom tapasztalatai alapján megnézettem egy szerelő barátommal. A kereskedő elvitte a műhelyhez és ott hagyta 1napig hadd nézzük át kedvünkre...hát megtettük, megnézte karosszériás, körbemérte a festő, az injektorosok meg a gázszettet tanulmányozták... a szervízkönyv rendben, a gázszetthez tartozó papírok is tükrözik a futásteljesítményt. A kuplung sajnos magasan fog és már egyszer (kigyorsításkor) meg is csúszott ezért 110e ft-ot le is alkudtam az árból ::). Minden szakember azt mondta, hogy ez az autó valós futásteljesítményű megéri az árát! Így pár nap után megvásároltuk, és azonnal lecseréltük az m.olajat szűrőkkel és a bordásszíjjat a f.görgőkkel. Ezután óvatos vezetés mellett elmentünk vele egy Balatoni 1hetes nyaralásra. Szépen muzsikált végig, autópálya+főút+város klímázással a gázból 9l-t evett... :clap: Mikor hazaértünk csak akkor jött a feketeleves....megnéztem a m.olajszintet... :cry: A szerelő barátom 3,8l olajat rakott bele, nívó pálca két szintje között volt amikor felöntöttük, 1500 km megtétele után, az alsó szint alá került kb.1cm-el így 1l. olajat evett meg. Olvastam már ezen motorok olajfogyasztásáról, de állítólag ez a probléma a garanciás motorcsere után megszűnik. Az eredeti szervízkönyvében a motorszám (1ZZU....)nem azonos a mostanival(1ZZFE) így kisakkoztam, hogy a motorcsere megtörtént. Akkor most átqrtak???? Pár nap múlva betolom a szekeret a szegedi toyota szervízbe és lekéretem a komputerét is hátha az segít....Szerintetek mit lépjek a továbbiakban ( a toyota szervízesek véleményétől függően)...menjek vissza a kereskedőhöz és üssem az asztalt ,vagy nyeljem be ezt a kb.150.e ft-os javítást???Meddig tudom használni így az autót???  Próbáltam körültekintő lenni de sajnos nagyon úgy néz ki, hogy megvezettek.... remélem érthetően írtam le mindent....Szép Napot Ave-sok!!!!

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24897 Dátum: 2016.07.30 13:08:28 »
Az, hogy visszamész-e asztalt csapkodni, nyilván rajtad múlik. Nagyban függ attól, hogy mennyi idős a kocsi, mennyiért adták, stb.
De egy kis olajevés miatt nem kell elszaladni világgá. Ha meg van csináltatva, más baja nincs, akkor vígan el fog röfögni még jó darabig. Bepi mintha arrafelé lakna (értsd: BP-től keletre, innen marha messze valahol a világvégén túl pár kilométerrel :D )  és már túl van a műveleten, talán ő tud gyűrűztetős szakit mondani akire rá merheted bízni. És persze árat.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24898 Dátum: 2016.07.30 13:30:13 »
jaja,nekem is bepi jutott eszembe békéscsabán...
nem tul nagy táv szegedtöl...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24899 Dátum: 2016.07.30 15:59:57 »
Sziasztok! Idén májusban a család eldöntötte, hogy lecseréljük a nálunk már 10 évet használt kis suzukinkat egy "nagyobbra". ::) Csak JAPÁN (benzines, 5 ajtós, kombi) kategóriában gondolkodtam...Honda Civic, Mitshu Lancer v. Carisma, Toyota Corolla v.Avensis, Mazda 6  . Olvasgattam utána ahogy az időm engedte, végül úgy döntöttünk, hogy a Mazda 6 lett a befutó...de csak addig amíg kb. 6-8 autót átvizsgálva megállapítottam, hogy ezek rohadnak... :eek:!!! Ezután júli. elején Szegeden (lakóhelyemhez közel)egy véletlen folytán, egy kereskedésben megtaláltam az új családtagot egy kombi benzin-gáz-os 1,8-as Avensist. 2004-es Németországból behozott darab 190000 km-el. Az elején nagyon idegenkedtem a gáztól (pl.:miért gázosít a német...)de, egy-két gázt használó barátom tapasztalatai alapján megnézettem egy szerelő barátommal. A kereskedő elvitte a műhelyhez és ott hagyta 1napig hadd nézzük át kedvünkre...hát megtettük, megnézte karosszériás, körbemérte a festő, az injektorosok meg a gázszettet tanulmányozták... a szervízkönyv rendben, a gázszetthez tartozó papírok is tükrözik a futásteljesítményt. A kuplung sajnos magasan fog és már egyszer (kigyorsításkor) meg is csúszott ezért 110e ft-ot le is alkudtam az árból ::). Minden szakember azt mondta, hogy ez az autó valós futásteljesítményű megéri az árát! Így pár nap után megvásároltuk, és azonnal lecseréltük az m.olajat szűrőkkel és a bordásszíjjat a f.görgőkkel. Ezután óvatos vezetés mellett elmentünk vele egy Balatoni 1hetes nyaralásra. Szépen muzsikált végig, autópálya+főút+város klímázással a gázból 9l-t evett... :clap: Mikor hazaértünk csak akkor jött a feketeleves....megnéztem a m.olajszintet... :cry: A szerelő barátom 3,8l olajat rakott bele, nívó pálca két szintje között volt amikor felöntöttük, 1500 km megtétele után, az alsó szint alá került kb.1cm-el így 1l. olajat evett meg. Olvastam már ezen motorok olajfogyasztásáról, de állítólag ez a probléma a garanciás motorcsere után megszűnik. Az eredeti szervízkönyvében a motorszám (1ZZU....)nem azonos a mostanival(1ZZFE) így kisakkoztam, hogy a motorcsere megtörtént. Akkor most átqrtak???? Pár nap múlva betolom a szekeret a szegedi toyota szervízbe és lekéretem a komputerét is hátha az segít....Szerintetek mit lépjek a továbbiakban ( a toyota szervízesek véleményétől függően)...menjek vissza a kereskedőhöz és üssem az asztalt ,vagy nyeljem be ezt a kb.150.e ft-os javítást???Meddig tudom használni így az autót???  Próbáltam körültekintő lenni de sajnos nagyon úgy néz ki, hogy megvezettek.... remélem érthetően írtam le mindent....Szép Napot Ave-sok!!!!
Szvsz a szakemberek :?: azért mondták, hogy annyi van benne, mert az ügyfelek ezt szeretik hallani. Az 1.8-ak 150-200 között kezdik enni az olajat.
Képzeld magad az előző (német) tulaj helyébe: beleöl legalább 1000 eurot a gázosításba, és még új motort is kap a járgánya (valószínűleg ez egyszerre történhetett). Minek adná el szinte azonnal????
A komputerben nem fognak semmit találni. Ha véletlenül megvan az előző tulaj neve, esetleg hozzá lehet fordulni információért. Egyébként, ezt a szintű olajevést nekem 4-500 ezer km körül produkálta az exem.
Az asztalcsapkodásról az a véleményem, hogy nem fog eredményre vezetni. (ezen  a gondolatsoron én is átestem a 2. avémnál.) Fölös energiáid inkább az autó javítására koncentráld! Nekem ugyan fenntartásaim vannak a felújítás tartósságával kapcsolatban, de ha nem jársz vele sokat, csak 1-2 tízezret évente, akkor ez is megoldás. Én 630ezert tettem az exembe, és 200ezertől töltögetnem kellett az olajat. Ez a nemmegoldás is megoldás lehet. :yes: