Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4294289 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24915 Dátum: 2016.07.31 18:52:05 »
Nem tartozik szorosan a temahoz, de az M6 itt nem a bajor markat jelenti. Szinten japan, es az M utan azda-val folytatodik. ;)
:eek: Erre nem is gondoltam. :eek:
 :eek: Hogy az M6... meg BMW is van ilyen... :eek:
Átírom a profilomat.
Bocsánat a félreérthető nagyképűségért! :hug:
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.31 18:55:01 írta Izso »

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24916 Dátum: 2016.07.31 18:53:14 »
:eek: Erre nem is gondoltam. :eek:
 :eek:Hogy az M6... meg BMW is van ilyen... :eek:
Átírom a profilomat.
Bocsánat a félreérthető nagyképűségért! :hug:
mi??? a bmw?? xerintem égő...nem nagyképű..ócska xarok...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24917 Dátum: 2016.07.31 20:46:45 »
:eek: Erre nem is gondoltam. :eek:
 :eek: Hogy az M6... meg BMW is van ilyen... :eek:
Átírom a profilomat.
Bocsánat a félreérthető nagyképűségért! :hug:
Amikor pár hónappal ezelőtt először irtad le, hogy M6 lett az ave helyett, énnekem is kikerekedett a szemem egy pillanatra  :lol:  Aztán rájöttem, hogy ez nem az az M6 :D

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24918 Dátum: 2016.07.31 22:33:41 »
:eek: Erre nem is gondoltam. :eek:
 :eek: Hogy az M6... meg BMW is van ilyen... :eek:
Átírom a profilomat.
Bocsánat a félreérthető nagyképűségért! :hug:

Japán vonalon gondolkodva Mazdának azonosítottam én is... A regémben írtam, hogy a T25 előtti kiszemeltem az volt, igaz az első generációs. T27 után - sejteni merem- hogy neked a 3. generációs van. Formaterve és a no-downsizeing miatt megjelenése óta nagy kedvencem, vágyam tárgya... sajnos nekem abból is csak korosabban jut majd.
S tényleg nem az oroszlán bajszát akartam húzgálni... s való igaz hogy sokan "a szomszédnak vesznek autót" illetve "mutogatni" vagy nevezzük "státuszzimbolumnak". (lsd.: rengeteg BMW, hamár említve lett a márka).
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

madle

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24919 Dátum: 2016.08.04 20:57:47 »
Sziasztok,

nem tudom, hogy hova fordulhatnék, de olyan problémám van, hogy elhagytam az Avensisem gyári kulcsát....2007 T25 1.6vvti modellről van szó.
Igazság szerint riasztó nincs benne, de nem tudom, hogy ez immobilizeres-e. Vagy ilyenkor hogy működik a pótkulcs készítés? Mert az eredeti pótkulcs megvan, de azért illene csináltatni egy pót-pótkulcsot. Gondolom forduljak a Toyotához és ott alvázszám vagy motorszám alapján elindítják a kérelmet ami hónapokba telik stb stb és sok sok tízezerbe? Mert a Land Rovernél így ment. Nincs szerencsém a kulcsokhoz, és az a vicc, hogy valahol itthon hagytam el, de már átdúrtam mindent....

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24920 Dátum: 2016.08.05 09:42:54 »
Amikor pár hónappal ezelőtt először irtad le, hogy M6 lett az ave helyett, énnekem is kikerekedett a szemem egy pillanatra  :lol:  Aztán rájöttem, hogy ez nem az az M6 :D
Bennem fel se merült a bömbi. Mondjuk én akkor se ismernék meg egy BMW-t ha elémállna és bemutatkozna, hogy "hello, a Bé Iparművek 2000-es típusa vagyok, de szólíts csak BITT-nek"... Észrevettem, hogy az Avensis keresők jelentős része párhuzamosan nézi a Mazda 6-osokat is. Ezzel én is így voltam. Végül a Toyota nyert, mert jobb a szervízhálózata, kevésbé rohad és mert volt rá assistance, szervízakciók gyári anyagokkal. Ha ismernék értelmes Mazda szervízt Lalee-n kívül Budakalászon, akkor több affinitásom lenne rá, de így nehéz. (Mondjuk jó Toyotás szerelőt se tudott eddig senki mondani, meg én se találtam a Mayeren meg Toyoteam-en kívül).
Mindenesetre hamarosan kelleni fog még egy verda és megintcsak az Ave-M6 vonal vetődött fel.



Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24921 Dátum: 2016.08.05 09:51:42 »
Sziasztok,

nem tudom, hogy hova fordulhatnék, de olyan problémám van, hogy elhagytam az Avensisem gyári kulcsát....2007 T25 1.6vvti modellről van szó.
Igazság szerint riasztó nincs benne, de nem tudom, hogy ez immobilizeres-e. Vagy ilyenkor hogy működik a pótkulcs készítés? Mert az eredeti pótkulcs megvan, de azért illene csináltatni egy pót-pótkulcsot. Gondolom forduljak a Toyotához és ott alvázszám vagy motorszám alapján elindítják a kérelmet ami hónapokba telik stb stb és sok sok tízezerbe? Mert a Land Rovernél így ment. Nincs szerencsém a kulcsokhoz, és az a vicc, hogy valahol itthon hagytam el, de már átdúrtam mindent....
Immobilizeres. Középkonzolon pohártratótól balra villog pirosan amikor aktív.
A szürke pótkulcson ami a két fekete mellé jött, volt egy cimke/kulcstartószerűség, rajta egy számsorral. Az alapján a számsor alapján gyártanak le neked új kulcsot. Ha jól emlékszem márkaszervízben 60.000 ft körül jön meg darabja. Jó kulcsos a Mayer Budakeszinél van tutira, ha le/feltanítani is akarsz.
Ha nem kritikus, akkor lehet érdemes még egy darabig keresgélni, mert 60 ropi az már pénz. Vész esetén a szürke kulcs is nyitja manuálisan a járgányt.


Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24922 Dátum: 2016.08.05 14:53:35 »
Mindenesetre hamarosan kelleni fog még egy verda és megintcsak az Ave-M6 vonal vetődött fel.
Ha cserélném (időnként felmerül), akkor szintén egy kombi 6-ost néznék.  ;)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24923 Dátum: 2016.08.05 20:19:56 »
Ill. még az Avensis Verso-t nézegetjük nagyon.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24924 Dátum: 2016.08.05 22:18:27 »
nem tudom, hogy hova fordulhatnék, de olyan problémám van, hogy elhagytam az Avensisem gyári kulcsát....2007 T25 1.6vvti
1. megkeresed;
2. rendelsz pótkulcsot és Techstreamet, majd felprogramozod;
3. keresel egy erre szakosodott vállakozást;
4. márkaszervíz.

Norbee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 216
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24925 Dátum: 2016.08.06 14:00:53 »
Megadta magát a 'jóféle' Qualitätbatterie.  :D
Banner Power Bull Pro 63Ah és Exide Premium 64Ah azonos áron elérhető. 
Ő mond te mit választanál?  :?:

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24926 Dátum: 2016.08.06 18:45:20 »
Bennem fel se merült a bömbi. Mondjuk én akkor se ismernék meg egy BMW-t ha elémállna és bemutatkozna, hogy "hello, a Bé Iparművek 2000-es típusa vagyok, de szólíts csak BITT-nek"... Észrevettem, hogy az Avensis keresők jelentős része párhuzamosan nézi a Mazda 6-osokat is. Ezzel én is így voltam. Végül a Toyota nyert, mert jobb a szervízhálózata, kevésbé rohad és mert volt rá assistance, szervízakciók gyári anyagokkal. Ha ismernék értelmes Mazda szervízt Lalee-n kívül Budakalászon, akkor több affinitásom lenne rá, de így nehéz. (Mondjuk jó Toyotás szerelőt se tudott eddig senki mondani, meg én se találtam a Mayeren meg Toyoteam-en kívül).
Mindenesetre hamarosan kelleni fog még egy verda és megintcsak az Ave-M6 vonal vetődött fel.
A mazda 6 régi példányai felejtősek, hacsak nem akarsz valamelyik karosszérialakatos aranykártyás ügyfelévé válni. ;) A t25-s avensis sokkal jobb választás. Nem véletlenül kerül 20-30 %-kal többe... :yes:

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24927 Dátum: 2016.08.06 20:29:58 »
Ő mond te mit választanál?
1. Yuasa
2. Moll
3. Exide
4. Banner

Extrém igénybevételéhez spirálcellás Optima vagy Exide.

Norbee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 216
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24928 Dátum: 2016.08.07 06:44:13 »
1. Yuasa
2. Moll
3. Exide
4. Banner

Extrém igénybevételéhez spirálcellás Optima vagy Exide.
Thx. Nincs extrém igénybevétel.
Yuasat is néztem,csak a marketing bullshit elhomályosította a blendét.  :D

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24929 Dátum: 2016.08.07 09:23:28 »
Sziasztok,

Úgy alakult, hogy van szerencsém egy zsír új 1.6 D4D Avensis-t használni. ....


Egyelőre ennyi, ha lesz valami, jövök, illetve, ha valakit érdekel valami kérdezzen bátran.
Üdv.:
Spet

Sziasztok,

Nos, 2600km után kicsit több tapasztalattal néhány új info az új autóról.
Megjött az első zörgés :( Úgy tűnik, hogy az anyós ülés légzsák kikapcsoló zárbetétje zörög, majd az első szervíznél megnézetem.
Más zaj nemigen van, csendes és finom az autó....leszámítva a motort. Nyers alapjáraton, gyorsításkor traktorosan röfög, morog. Autópályán pont 130-nál van a legmorgósabb fordulatnál a motor 6.-ban. Az összességében nagyon csendes autóban ez még inkább érzékelhető. A saját, 10 évvel korábbi fejlesztésű Toyota dízelem összehasonlíthatatlanul kultúráltabb mind gyorsításkor, mind alapjáraton. A kuplungot finoman megérintve, az új dízellel érzem a motort a pedálon is. Néha lámpánál várakozva a kormányt fogva a fémcsatos karórám megszólal a vibrációtól. - lehet, hogy ezért tették bele a start-stop rendszert, hogy lámpánál ne érezd a remegést....na jó, ez csak írónia - szerencsére kikapcsolható.
A motor teljesítménye, és annak leadása teljesen rendben és abszolut elfogadható lenne.... ha nem lenne a világ legelb@xottabb motor-váltóáttétel párosítása épp ebben a járműben megvalósítva. Olyan hosszú a váltó áttételezése, hogy dinamizmusról nem sokat beszélhetünk...sajnos. 1,2,3-ban nem vészes, de pont ott, ahol kéne (4., 5.,) nem tudom... egy előzés igazi rákészülést igényel. Vissza kell kapcsolni még 90-100-nál is 4.-be és még akkor sincs "tűzijáték", csak kínos másodpercek... A minap egy nyergest akartam előzni, rajta volt a tízen-akárhány méteres vontatmány is. Kiértünk a városból, láttam, hogy nem jön semmi, 70-nél vissza 4.-be, előzés megkezdése...... majd szépen visszahúzódás a kamion mögé, mert Ő is gyorsításba kezdett, hogy elérje a kb. 90-100km/h utazóját. Lehet, hogy üres volt, és tudom, hogy azért tudnak ezek menni, de mégiscsak egy teherautóról beszélünk. Komolyan, úgy kell vezetni, mint egy benzinest, csak rövid a fordulatszám tartománya. Egy ekkora méretű, hasonló teljesítményű dízelhez sok konkurens gyártó még 6-os váltót sem tesz, és azt kell mondjam, nekik van igazuk. Félre ne értsétek, természetesen jó, hogy van 6., autópályán pihentetni, de legalább lehetne a többi rövidebb, hogy legyen némi dinamizmusa. Ide tartozik, hogy a fogyasztása épp a fenti okok miatt nem annyira jó. 5.6, 5.9-eket számolok a kútnál. Arra gondolok, hogy amikor az ember gyorsít, nagyon sok a padlógáz aránya, mert soká éri el a kívánt tempót, sokáig tart az előzés, stb. Fene tudja, talán még finomodik a stílusom. A bátyám 2.0 dízel t27-ese kombi, és mindössze 12LE, és 30Nm többlete van (Toyota dízel), de rövidebb a váltója, és versenyautónak tűnik ehhez képest....jah, és jobb a fogyasztása. Viszont, ez az 1.6-os mindezek ellenére nem hajlamos a lefulladásra, ellentétben a sok konkurenssel, ahol sok ilyet hallani.

A beltér nagyon igényes, jók az anyagok, ránézésre, érzésre tartósnak tűnnek. Egy dolog van, a napellenző, ami olyan kemény műanyagból van, mintha 3 kategóriával lejjebbről érekezett volna. A kezelőszervek finomak, a kormány jó vaskos, nagyon könnyű manőverezni, a pedálok is könnyen járnak. Végre kapott világítást a tükör állító gombhalmaz. (ez a korábbi t27-ben már világított? Azt hiszem, még ott sem.)
A világítás szenzációsan jó, este olyan fényárban úszik előttem az út, hogy öröm vezetni (főleg a t25-höz képest, mert az meg gyalázatos, de még a bátyám korábbi t27-esét is nagyon veri). Ehhez jön a nagyon jól működő autómatikus távolsági....ez nagyon tetszik. Ez épp nem nyomógombos, hanem kulcsos indítású, de hiányzik a kulcslyuk megvilágítása. Sötétben még keresgélnem kell még a belső világítás ellenére is, pont takarásban van.
A váltó maga, nagyon jó, kellőképpen feszes, de mintha full zsírban úszna az egész kulissza, meg minden, és tök pontosan kapcsolható. Talán 2-ből 3-ba lehet elvéteni, ha az ember elbambázza, és nem tolja eléggé jobbra a kart. valahogy egyszer-kétszer mintha pont 1 és 3 közé akartam volna tolni. Pedig jól érezhető, csak kissé mintha távol lenne. Az extrákról sokat nem beszélnék, jóval több, mint ami szükséges lehet, bár a távolságtartó tempomat még mindíg nincs. A safety-sense szerencsére még nem vizsgázott, bár néha, ha bal ívű kanyar van, és az út mellett jobb oldalt parkol egy autó, akkor sikít, hogy fékezzek, mert azt hiszi, hogy az úton áll egy autó. A táblákat szépen felismeri, csak azt nem tudja, hogy a kereszteződés már rég feloldotta, és pirosan tolja az arcomba, hogy túlléptem a sbességet. Ha van feloldó tábla, azt szépen kiírja. Sávelhagyásra jól figyelmeztet, és állítható az érzékenysége.
A fék nagyon jó, jól adagolható, bár ezzel a T25-nél sem volt semmi probléma.
A tárolórekeszek közűl egyik sem hűthető....legalábbis úgy tűnik nekem.
Hamarosan teszek fel néhány fotót róla.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.07 09:45:19 írta Spet »