Erre asszem sokan fognak reagálni. Én csak annyit, hogy
- régebben egyszerűbb motorok volt és jóval kevesebb elektromos cucc, ergo jóval kevesebb hiba
- igen, a Toyota sem a Máltai szeretetszolgálat, ők is pénzből élnek és a profitra hajtanak, hogy aztán abból többek között új autókat fejlesszenek nekünk
- igen, ki vagyunk akadva a gázpedál dolgon, de máshol még nagyobb ***ok is voltak, mégse volt televerve vele a világsajtó (lásd Palaczk fentebbi hsz-ét)
- igen, elfogult vagyok (különben nem lennék egy márkaspecifikus fórum tagja) és védem a mundér becsületét, de csak normális keretek között
- igen, a Toyotánál is vannak hibák, ez pl az, és a motorcserés vvt-ik is, de melyik másik gyártónál olvastál olyat, hogy az autó 7 éves koráig ingyen és bérmentve új blokkot kap a kocsi?
- igen, a Toyota is tisztában van vele, hogy ha tudott volna erről a hibáról, akkor nem szerelteti be, mert egyrészt életveszélyes is lehet, másrészt akkora imidzsrombolást kap most, amit nagyon sokáig tart majd visszaépíteni az emberek tudatában. nincs az a profit, ami ezt megérné