Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7241687 alkalommal)

0 Felhasználó és 16 vendég van a témában

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28785 Dátum: 2010.02.05 22:22:07 »
Ok, és ?
...
Ettől a hírtől azért még tudok aludni, te nem ?
Miről beszélsz? Írtál valamit, ami szerintem finoman fogalmazva nem állja meg a helyét, így erre reagáltam. Vagyis a VW nem feküdt meg a válságban a többi gyártóhoz mérve.
(Megjegyzem, örüljünk neki, mivel az AUDI-Győr igen vastag szelet jelent nemzetgazdaságunkban).

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28786 Dátum: 2010.02.05 22:23:14 »
Inkább az a gusztustalan, ahogy most pl. több amerikai márka extra prémiumot kínál azoknak, akik Toyotáról váltanak hozzájuk.
Nem tudom, hogy ezen mi a gusztustalan.  :hmmmm: ::) Az uzleti elet mar csak ilyen.
Tudom, hogy ilyen; de ez gusztustalan.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28787 Dátum: 2010.02.05 22:25:53 »
Ja, jó kis gúnyvideó. Kb. ennyit tudnak (nem tudnak) az amcsik, a sok zaba meg tv az agyukra ment.

Papp Tibi egy jon nagy bunko, mindig is az volt :excl: Egy ostoba, nagypofaju, inkompetens barom. Ugy osztja az eszt, hogy koze nincs a temahoz, nem elt odakint, nem ismeri az amerikaiakat. Nem a hollywoodi filmekbol meg a bulvarlapokbol kene tajekozodni. Ezek egyenerteku baromsagok azzal, amikor rolunk hiszik azt, hogy nyilazunk es jurtaban lakunk.
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28788 Dátum: 2010.02.05 22:32:28 »
Ebben (mármint a klisék kifigurázásában) egyetértek veled.

Viszont lényegében ugyanazt gondolom mégis, amire a videó is utal. Nem tudom felfogni, hogy ha arra volt pl. érkezése annak a Lexusos áldozatnak, hogy telefonáljon, akkor miért nem volt képes a váltót üresbe tenni, határozottan fékezni (nem eszetlenül pumpálgatva xarrá melegíteni a fékeket, bár ez is arra utal hogy volt ideje cselekedni!), motort leállítani vagy ilyesmi... Urambocsá tényleg vissza is húzhatja az ember a lábával a pedált. Vagy odanézhet és észreveheti, hogy bele van akadva a szőnyegbe (mert ez esetben ez lehetett az ok). Ehelyett ő csak ült, és telefonálva rohant bele a halálba. Nem akarok kegyeletsértő lenni, de elég nagy lúzerségnek tartom a dolgot. És ez egy autópálya-rendőr volt wazz, nem a 84 éves Minnie néni! Hogy lehetett ekkora balfac?! ... És ezek az esetek azért valahogy odaát gyakrabban fordulnak elő. Ezt sosem értettem.

Persze azért nem ő a hibás, hogy beragadt a gázpedál. De attól még a tehetetlensége nagyon is kifogásolható. Ez mégsem egy olyan típusú hiba, mint amikor rálépsz a fékre és beesik a pedál!
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 22:39:15 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28789 Dátum: 2010.02.05 22:35:26 »
(Megjegyzem, örüljünk neki, mivel az AUDI-Győr igen vastag szelet jelent nemzetgazdaságunkban).

Hát az tényleg nagy.... Épp ma mondták, hogy annyi van, hogy motort gyártanak de minden más cumót a németektől szállítanak ide és szinte csak összeszerelés folyik.A beszállítók se magyarok.
Le is hervadt a mosoly az arcomról.......szalag melletti betanított munkások és munkásnők, hip hip hurrá.
 
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 22:37:03 írta tutinet »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28790 Dátum: 2010.02.05 22:40:06 »
Hip hip hurrá, de jó lenne, ha ennyi sem lenne, ugye? Mennyire utálom ezt az örökös sírást! Nekem mára ennyi elég is volt, jó éjt mindenkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 22:42:27 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28791 Dátum: 2010.02.05 22:51:23 »
Mostanra írják:
Idézet
Orvosmeteorológiai jelentés: Fokozatosan hidegfronti hatás okozhat fejfájást, álmatlanságot, vérnyomásingadozást. Csökken a koncentrálóképesség.

Hát ez mind bejött. :surrender: Vigyázzatok a kocsikra, megint jön akkora hó mint múlt hét végén. :double fuck:
         

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28792 Dátum: 2010.02.05 22:55:00 »
Persze azért nem ő a hibás, hogy beragadt a gázpedál. De attól még a tehetetlensége nagyon is kifogásolható. Ez mégsem egy olyan típusú hiba, mint amikor rálépsz a fékre és beesik a pedál!

Mindegy milyen tipusu a hiba, nagyon is elvarhato hogy ne ragadjon be a gazpedal. Kar mentegetozni a hiba mertekevel.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 22:56:28 írta kleingy »
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28793 Dátum: 2010.02.05 23:18:23 »
Hát az tényleg nagy.... Épp ma mondták, hogy annyi van, hogy motort gyártanak de minden más cumót a németektől szállítanak ide és szinte csak összeszerelés folyik.A beszállítók se magyarok.
Le is hervadt a mosoly az arcomról.......szalag melletti betanított munkások és munkásnők, hip hip hurrá.
Ja, hogy te úgy képzeled el, hogy 5000 igazgató havi 6-8ezer euros fizuval dolgozzon ott? Egy beszállító cégnél igazgatók szerelik össze az alkatrészeket? Egyébként meg sok ember dolgozik ott, logisztikusoktól, az autómérnökig, külön fejlesztési részleg is van stb...  néha elcsodálkozom, hogy mi az indíttatásod arra, hogy ilyeneket leírj, nem is értem....de komolyan nem :surrender:

tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28794 Dátum: 2010.02.05 23:42:57 »
Ja, hogy te úgy képzeled el, hogy 5000 igazgató havi 6-8ezer euros fizuval dolgozzon ott? Egy beszállító cégnél igazgatók szerelik össze az alkatrészeket? Egyébként meg sok ember dolgozik ott, logisztikusoktól, az autómérnökig, külön fejlesztési részleg is van stb...  néha elcsodálkozom, hogy mi az indíttatásod arra, hogy ilyeneket leírj, nem is értem....de komolyan nem :surrender:


Dolgozz egy kicsit ilyen helyen és megérted. És dolgozz egy olyan helyen is, ahol nemcsak összeszerelés megy hanem van "know-how " is. Hosszú lenne kifejteni.

tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28795 Dátum: 2010.02.05 23:47:13 »

De ezen, mármint a VW pozíciójának a javulásán nincs is mit kifogásolni. Inkább az a gusztustalan, ahogy most pl. több amerikai márka extra prémiumot kínál azoknak, akik Toyotáról váltanak hozzájuk.

Még az amcsi filmekben is a japán autók vesztenek. És ezt egy Nissan Skyline-nak mondják:


Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28796 Dátum: 2010.02.06 00:40:08 »

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28797 Dátum: 2010.02.06 00:46:32 »
• A lassan visszatérő gázpedál jelenség rendkívül ritkán fordulhat elő.

• A probléma átfogó javításának módja már rendelkezésre áll.

• A visszahívási kampány már elkezdődött.


Tisztelt Ügyfelünk!

Mint talán már hallottak róla, rendkívül ritka esetben probléma adódott bizonyos Toyota modellek gázpedáljával.

Az ügyfelek biztonsága mindig is elsődleges fontosságú volt a Toyota számára, s ha lehet, ez most még inkább igaz. Ezért is döntöttünk úgy, hogy valamennyi járművet, amelyben esetlegesen előfordulhat ez a jelenség, megelőző javításra visszahívunk.

A fentiekkel kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért ezúton szeretném elnézésüket kérni.

Az érintett járművek gyártása a következő időszakokban történt:

• AYGO   (2005. február – 2009. augusztus)
• iQ      (2008. november – 2009. november)
• Yaris       (2005. november – 2009. szeptember)
• Auris       (2006. október – 2010. január 5.)
• Corolla    (2006. október – 2009. december)
• Verso    (2009. február – 2010. január 5.)
• Avensis    (2008. november – 2009. december)
• RAV4    (2005. november – 2009. november)

Egy biztos: annak az esélye, hogy a fenti esetet az Ön autóján is észlelheti, rendkívül kicsi.

Abban a valószínűtlen esetben, ha ez a probléma mégis jelentkezik az Ön autóján, az alábbi figyelmeztető jelenségek észlelhetőek.

Előfordulhat, hogy a gázpedált egyre nehezebb lenyomni, vagy az a lenyomásnál illetve felengedésnél a szokásostól eltérően akadozva működik. Más esetekben a gázpedál lassabban térhet vissza alaphelyzetbe, mint általában.

Szeretném biztosítani Önt afelől, hogy ez a jelenség eddig nagyon ritkán fordult elő, és csak nagyon kevés ilyen esetett jelentettek Európában.

Tudjuk, mi a probléma oka, és tudjuk, hogyan javítsuk meg. A Toyota mérnökei szigorú teszteknek vetették alá a javított gázpedált, és bebizonyosodott, hogy az megfelelően működik.

A Toyota márkaszervizekkel együtt azon dolgozunk, hogy a visszahívási kampány a lehető leggördülékenyebb legyen, és a legkevesebb kényelmetlenséggel járjon az Önök számára. Néhány fontos információ:

1. A gázpedált megerősítő, precíziós gyártással készült alkatrészek a jövő héten érkeznek Európába, és a márkaszervizek technikusai már készen állnak a javításra.

2. Valamennyi ügyfelünkkel, akinek gépkocsija érintett a kampányban, levél útján felvesszük a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk őket arról, hogyan egyeztethetnek megfelelő időpontot a legközelebbi márkaszervizzel.


3. Fenntartunk egy telefonvonalat, ahol kollégáinkkal megbeszélhetik aggodalmaikat, és tájékoztatást kapnak arról, érintett-e járművük a visszahívási kampányban. A telefonszám munkanapokon 8:00-18:00 óráig: 06 23 885 100.

Szeretném személyesen biztosítani Önt arról, hogy a Toyota és márkakereskedői hálózatunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a problémát a lehető legrövidebb időn belül orvosolja.

Továbbra is azon dolgozunk, hogy megfeleljünk elvárásainak, és igazoljuk a Toyotába vetett bizalmukat!

Tisztelettel:


 

Hiroshi Saito
Toyota Motor Hungary
elnök

Kasu

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 680
  • Gas pedal fuck3r |Carina E fanatic
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28798 Dátum: 2010.02.06 01:07:10 »
Óriási videó :clap: :eek:

Villi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1781
  • 08' Yaris II 1.3; '19 Corolla TS Hybrid 2.0
Re: Beszélgessünk
« Válasz #28799 Dátum: 2010.02.06 08:18:13 »
Ebben (mármint a klisék kifigurázásában) egyetértek veled.
Viszont lényegében ugyanazt gondolom mégis, amire a videó is utal. Nem tudom felfogni, hogy ha arra volt pl. érkezése annak a Lexusos áldozatnak, hogy telefonáljon, akkor miért nem volt képes a váltót üresbe tenni, határozottan fékezni (nem eszetlenül pumpálgatva xarrá melegíteni a fékeket, bár ez is arra utal hogy volt ideje cselekedni!), motort leállítani vagy ilyesmi... Urambocsá tényleg vissza is húzhatja az ember a lábával a pedált. Vagy odanézhet és észreveheti, hogy bele van akadva a szőnyegbe (mert ez esetben ez lehetett az ok). Ehelyett ő csak ült, és telefonálva rohant bele a halálba. Nem akarok kegyeletsértő lenni, de elég nagy lúzerségnek tartom a dolgot. És ez egy autópálya-rendőr volt wazz, nem a 84 éves Minnie néni! Hogy lehetett ekkora balfac?! ... És ezek az esetek azért valahogy odaát gyakrabban fordulnak elő. Ezt sosem értettem.
Persze azért nem ő a hibás, hogy beragadt a gázpedál. De attól még a tehetetlensége nagyon is kifogásolható. Ez mégsem egy olyan típusú hiba, mint amikor rálépsz a fékre és beesik a pedál!
Nekem is ez volt a fura, hogy egy rendőr egyszerűen bepánikolt és a cselekvés helyett a drága idejét telefonos segítségre pazarolta el. Úgy gondolom, hogy egy jármű elég bonyolult szerkezet, előfordulhat sok helyen lassan növekvő vagy hirtelen meghibásodás (az most mindegy hogy széria vagy egyedi). Nem lehet mindenre előre felkészülni mert akkor egy lexikon vastagságú kötet is kevés lenne hozzá. De egy jármű kezelési utasításával illik tisztában lennie valamint mindeni részt vett anno oktatáson, tehát elvárható hogy egy adott helyzetben valahogy reagálni lehessen. Az említett példánál több lehetőséges is lett volna a cselekvésre ahogy írtad. Sajnáltos hogy ilyen baleset bekövetkezett de nagyon fontos, hogy egy ilyen helyzetben egy gyártó hogyan reagál. Nem mindegy, hogy egy csomó panasz beérkezik és nem történik semmi reagálás, vagy meg kell halni néhány embernek ahhoz, hogy történjen valami. Amerika egy más világ, a lejáratókampány valaki(k)nek az érdeke lehet, de azok nem az autósok!!! Érdekes, hogy EU-ban is milliószám érintett járművet hívnak vissza, de itt ilyen baleset nem fordult elő. Vagy nem hibásodott még meg ilyen pedál vagy annyival intelligensebbek vagyunk és tudjuk kezelni a vészhelyzetet.
Egyébként az én Yarisom is érintett a visszahívásban, de ahányszor csak beleülök a kocsimba, eszembe se jut hogy szorulhat a gázpedál és jaj mi lesz akkor.
Villi
Toyota Yaris 1.3 Sol Plus
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Executive