• A lassan visszatérő gázpedál jelenség rendkívül ritkán fordulhat elő.
• A probléma átfogó javításának módja már rendelkezésre áll.
• A visszahívási kampány már elkezdődött.
Tisztelt Ügyfelünk!
Mint talán már hallottak róla, rendkívül ritka esetben probléma adódott bizonyos Toyota modellek gázpedáljával.
Az ügyfelek biztonsága mindig is elsődleges fontosságú volt a Toyota számára, s ha lehet, ez most még inkább igaz. Ezért is döntöttünk úgy, hogy valamennyi járművet, amelyben esetlegesen előfordulhat ez a jelenség, megelőző javításra visszahívunk.
A fentiekkel kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért ezúton szeretném elnézésüket kérni.
Az érintett járművek gyártása a következő időszakokban történt:
• AYGO (2005. február – 2009. augusztus)
• iQ (2008. november – 2009. november)
• Yaris (2005. november – 2009. szeptember)
• Auris (2006. október – 2010. január 5.)
• Corolla (2006. október – 2009. december)
• Verso (2009. február – 2010. január 5.)
• Avensis (2008. november – 2009. december)
• RAV4 (2005. november – 2009. november)
Egy biztos: annak az esélye, hogy a fenti esetet az Ön autóján is észlelheti, rendkívül kicsi.
Abban a valószínűtlen esetben, ha ez a probléma mégis jelentkezik az Ön autóján, az alábbi figyelmeztető jelenségek észlelhetőek.
Előfordulhat, hogy a gázpedált egyre nehezebb lenyomni, vagy az a lenyomásnál illetve felengedésnél a szokásostól eltérően akadozva működik. Más esetekben a gázpedál lassabban térhet vissza alaphelyzetbe, mint általában.
Szeretném biztosítani Önt afelől, hogy ez a jelenség eddig nagyon ritkán fordult elő, és csak nagyon kevés ilyen esetett jelentettek Európában.
Tudjuk, mi a probléma oka, és tudjuk, hogyan javítsuk meg. A Toyota mérnökei szigorú teszteknek vetették alá a javított gázpedált, és bebizonyosodott, hogy az megfelelően működik.
A Toyota márkaszervizekkel együtt azon dolgozunk, hogy a visszahívási kampány a lehető leggördülékenyebb legyen, és a legkevesebb kényelmetlenséggel járjon az Önök számára. Néhány fontos információ:
1. A gázpedált megerősítő, precíziós gyártással készült alkatrészek a jövő héten érkeznek Európába, és a márkaszervizek technikusai már készen állnak a javításra.
2. Valamennyi ügyfelünkkel, akinek gépkocsija érintett a kampányban, levél útján felvesszük a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk őket arról, hogyan egyeztethetnek megfelelő időpontot a legközelebbi márkaszervizzel.
3. Fenntartunk egy telefonvonalat, ahol kollégáinkkal megbeszélhetik aggodalmaikat, és tájékoztatást kapnak arról, érintett-e járművük a visszahívási kampányban. A telefonszám munkanapokon 8:00-18:00 óráig: 06 23 885 100.
Szeretném személyesen biztosítani Önt arról, hogy a Toyota és márkakereskedői hálózatunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a problémát a lehető legrövidebb időn belül orvosolja.
Továbbra is azon dolgozunk, hogy megfeleljünk elvárásainak, és igazoljuk a Toyotába vetett bizalmukat!
Tisztelettel:
Hiroshi Saito
Toyota Motor Hungary
elnök