Oké, akkor nézzük kategóriák szerint. Civic Type-R vs Corolla TS.... Oké erről ennyit. A másik dolog, hogy igen rendesen lemásolták a B18C motort, ami már 10 éve is ***a jó volt csak épp az Integrák elejében, a másik baj pedig az, hogy az eredeti még mindig jobb. Innentől pedig mehet a TS a csába.
Ne játsszuk az eszünket, hogy a Toyota milyen király, és ***ajó kocsikat gyárt, mert ez egyszerűen nem igaz. Ugyanolyan unalmas, élettelen, lelketlen autókat gyárt, mint már a Honda is. Vannak legendásan jó Toyoták és Hondák, de azok 10-15 évvel ezelőtt készültek és nem Angliában.
Nagyon fontos, hogy ezt semmiképpen sem sértésnek szántam, csak bennem van már ez a mérhetetlen düh amit a kedvenc autógyártóimmal szemben érzek a fentebb leírtak miatt. Persze ebben az is benne van kicsit, hogy földrajzilag szar helyen vagyunk és nem jut nekünk a jobb modellekből.
A Type-R 2 literes motorral szerelt, csak tudd, a Corolla TS 1.8.
A másolásról, vagy a régi motorokról annyit: örömmel beülnék egy olyan Toyotába, amelyet egy két lteres, szépen felengedett karburátoros motor hajt. Ma már a szabványok kereteket adnak a motorgyártóknak.
Csak arra kéne válaszolnod, hány métert tettél meg Corolla TS-el. És akkor már azt is megkérdezném, a Type R-el?
Biztosan nem felhőtlenül örülünk a modellek változásainak, akár formailag, akár motorikusan, de az egyértelmű, hogy a Toyota termékcsaládból ma is választható megfelelő példány. Szerény emlékeim szerint az EU országaiból 1981 óta lehet vásárolni autót, és manapság már több honi vállalkozás révén az amerikai modelleket (pl. Scion, ha tudod, mi az...) is megkaphatod.
Ja, fikázni bárhol lehet, mi itt (ha olvasnád) beszélgetünk.
Zs.