Elektromos vízpumpa van a belsőégésű motor hűtési igényének kielégítő szinten tartására. Ebben a motorban egyáltalán nincsen szíj. Mikor volt a hűtőfolyadék cserélve?
Nem tudom, ehhez nem hamisítottak szervizkönyvet
A hűtőközeg, teljesen tiszta és újszerű kinézete van, nem levegős és nem is levegősödik.
De az öreg hűtőközeg sem befolyásolja a hűtési hatékonyságot, jelentősen, mert ha ez szólna bele, az elég csúnya hűtőrendszer aláméretezés lenne. Inkább arra következtetek, hogy elégtelen a keringés sebessége.
Na persze kezdjük ott hogy nem vagyok teljesen láma. Csak ezt a típust még nem ismerem. Meg alapvetően elég jó szerelési és diagnosztikai tapasztalatom van, mert bár nem szakmám, az összes eddigi kocsimon csináltam már motorgenerált, lakatolást, fényezést, elektromos szerelést, vezérmű módosítgatásokat, van több motorkerékpárom is, amit én szerelek, szóval ez nálam amolyan hobbi
féltem is hogy a Toyotával unatkozni fogok
Közben megvettem a Torque Pro-t, és elég furcsa adatokat látok. Csak az első két akkucelláról jön feszültség infó, a több 0-án áll...meg más aktív érzékelők sem az elvárható adatokat küldik. Most vagy a Prius PID készlet nem stimmel az enyémhez a programban, vagy csúnyán belenyúltak a ECU-ba
mert amúgy az akku jónak tűnik, de ezek után szétszedem és rámérek direktben. (ne aggódjatok, van képesítésem magasfeszültség alatti szerelésre
)
Sajnos csak decemberre kaptam időpontot a Toyotánál, ahol szerviz előzményeket tudnék kérdezni, meg csinálnak egy diagnosztikát, pedig körbetelefonáltam. Volt ahol fel sem vették
szóval nem indult jól a kapcsolatom a márkaszervizekkel, mert ez így eléggé nesze semmi fogd meg jól "adás-vételkori átvizsgálás" 1 hónappal a vásárlás után. Ilyeneket miért nem lehet soron kívül, hogy rádugja a számítógépet, és kinyomtat egy diagnosztikai lapot, meg a központból a nyilvántartást? Minden másra bármely más szaki is képes lenne.