Agyamra megy a mûszerfal. :robbanfej:
Múlt héten (vagy két hete? - összefolynak a hetek) volt az autó 90e-s szervízen. Újpestre, Superékhez vittem, mert már csináltak nekem szervízt, és korrektek voltak. Akkor is szóvá tettem a magnó körüli nyiszogást, de akkor még egyrészt nem volt vészes, másrészt a szerelõ srác nem tudta egy óra alatt megcsinálni, és mivel nekem akkor nem volt több idõm, abban maradtunk, hogy a következõ szervíznél megoldják. Most két zörgés-nyiszogás megszüntetését kértem (a 90e-s kötelezõn és a mûszakin kívül). 1. A vezetõülés melletti ajtó kerete, ha odakönyököl az ember, hajlamos benyomódni - ezt gyönyörûen megcsinálták. 2. A magnó környéke bármilyen terhelésváltásnál - azaz bukkanón, kanyarban, hosszanti és keresztirányú úthibán, tehát az utazások alatt gyakorlatilag végig - nyiszog. Nem zörög, hanem olyan hangot hallat, mint mikor hungarocellt morzsol az ember. Halálosan idegesítõ egész utazás alatt hallgatni, olyan frekvencián csinálja, ami átjön a zenén is, így csak kifejezetten bömbölõ zenével lehet semlegesíteni, azt pedig nem szeretem. Ezt a zajt a szerelõ nem tudta megszüntetni, azt mondta, talán a mûszerfal felsõ borítását - ami keresztbe végigér a kasztnin - is ki kell cserélni. A fejegység és a keret közötti rést valamivel kitömítette a srác, a zaj valahonnan hátulról, a kábelezés felõl jöhet, és minden bizonnyal abból adódik, hogy ez a fejegység egy nagy tohonya dög, minden terhelésváltásra megmozdul. A micsodám tele van, mert alapvetõen ez egy jól összerakott kocsi, ez az egyetlen olyan zaj benne, ami nem üzemszerû. Ha csak simán zörögne, le se tojnám, viszont annyira idegesítõ a frekvenciája, hogy kezdek rosszul lenni a saját autómtól.
Nem tudtok egy olyan szerelõt, aki akár maszekban foglalkozik ilyesmivel? Tudom, hogy ez a lehetõ legrosszabb pepecs munka, mert csak a baj van vele, de valahogy meg kéne oldani ezt.