A hétvégi Toyota Találkozó margójára:
Teli tankkal indultam, 2x kb 165km és 2x2 kör a pályán használattal hazaérve 7,3-on állt az átlagfogyasztás.
A pályán felment 8,4-re, innen indultunk haza. Az úton oda és vissza is óra szerinti 110-120 km/h volt az utazó tempó, illetve, az élénk forgalomban gyakran dinamikusan előzgetve (Deka javíts ki, ha nem jól írom).
A kakucsi pályán a százados időmérésnek köszönhetően tudom, hogy a legjobb köröm 51:67mp lettés nem váltottam kettesnél feljebb. Ez az idő abszolút értékben a középmezőny első felére volt elég. A GY Efficience Grip Performance-ok sírtak-ríttak, nem pályagumik, de helyt álltak féktávon és kanyarban is. Az autó futóművét imádom, mert, bár dülöngélt minden irányba, mégis magabiztosan kezelhető maradt. Jó évente egyszer ilyen formában feszegetni a határait és tudni, hogyan reagál az autó ezekben a helyzetekben. Persze, a hazaúton ismét megbizonyosodtam arról, hogy, bár, az 1ZZ motor erős és lehet vele gyorsan menni, mégis, a kényelmes, rugalmas, lendületes és főleg nagyon halk utazás a fő profilja.