Szövegkiemelőset játszottam, illetve az első gondolatok ezek kapcsán:
- Jobban menne - > még többet fogyasztana
- Ugyanezen körülményekkel kell megnézni azokat a "más 2 literes dieseleket"
Másrészt, nekem az 1.8 benzines 6,5-7,5 liter között van (dinamikus, de nem gyógyszerelgurulós stílus mellett) dinamika fokától függően.
Skálázni kellene ezt is 1-10-ig. A "gyógyszergurulás" lehet 9, a totális F-1 a 10.
Ebben egyet is tudok érteni...
Lehet, hogy az a 2 literes diesel nálam többet fogyasztana,mint az adott tesztalanynál. Jobban menne -> többet fogyasztana témát meg bevállalom, már amennyiben érezhető a teljesítményugrás és kisebb / elfogadható mértékű a fogyasztás növekedés. Gyógyszerelgurulást nem tudom kategórizálni, hogy 10-es skálán az enyém hányas másokéhoz képest. Elvileg óvatos vezető vagyok, sokan ezt mondják, akik meg sokat ülnek mellettem, azok nem mondják hogy finomkodnék. Ezt nehéz megítélni, de inkább dinamikusnak mondom magam, ami még szerintem a biztonságos vezetésbe belefér. Mostanában inkább azt mondják, hogy motorral azért óvatosabb voltam a kanyarokban. (CBR600F, sajna már nincs meg.) Szerintem az autónak nagyobb a kanyarsebessége, mint egy motoré, csúszáshatárt jobban bevállalja mindenki autóval, mint motorral - azt gondolom. Egyébként meg nem lehet összehasonlítani a kettőt, max annyira, hogy kanyarban autóval merészebb vagyok, mint mocival.
visszaolvasok a kíváncsiság kedvéért, hogy mennyire jött ki másnál a fogyi ezzel a típussal...