Tehát:
Nem tartom kizártnak, hogy én csinálok valamit rosszul, ezért is kérdeztem.
Nálam következő a helyzet:
Kezdeném azzal, hogy a gyújtást megnézettem szerelővel, szerinte rendben van minden. És igazán úgy is érzem, csak a fogyasztás ugyi.
Ha kihúzom a szivatót induláskor (hideg motor), akkor rendesen megy hidegen is; majd kigyullad a kis sárga piktogramm, hogy nyitva a szivató szelepe, na ilyenkor szoktam vissza tolni. Ekkor a vízhőfok még csak a legalsó vonalnál van. A szivató visszatolása után, még egy ideig kicsit pörgősebben kell autózni, különben le-le tortyan egy nagyobb gázadásra. Ha bemelegedett (üzemi hőfok, kb. függőleges mutató állás), akkor baromi jól megy. Kifejezetten élvezet vele autózni.
Ha nem használom a szivatót (vagy korán tolom vissza), akkor is elindul és nem is fullad le, de egy gyötrelem az autózás, míg bemelegszik. Nagyon meg kell gondolni, hogy milyen távolságra idulhatok el egy autó elé, mert sosem lehetek benne biztos, hogy nem pont a kereszteződés közepén kezd el rángatni, tortyogni. (Tortyogás alatt azt értem, mikor meg akar fulladni a benzinben; mintha nem égetné el a benyát. Ezért is nézettem meg a gyújtást.)
A fentiekhez hozzá kell tennem, hogy jellemzően rövid távon közlekedem napi használatban, tehát nem tudom várhatok-e egyáltalán jobbat. Napi 4km a melóhelyig, ugyan ez vissza. Kb. félúton vagyok, mire a szivatóra figyelmeztető lámpa kigyullad. Ha hosszabb távot megyek (pl. több hétvégén is a Dai-val megyünk D.földvárra anyámhoz) akkor érezhetően javul a fogyasztás.
Ja, majdnem elfelejtettem, hogy ZK-n csont nélkül átment. Minden értéke tökéletes volt.
Na, most várom megtisztelő tanácsaitokat!
Előre is köszi.