Szerző Téma: Daihatsu  (Megtekintve 181240 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szívató
« Válasz #300 Dátum: 2010.03.26 23:51:15 »
Hello

Nekem olyan problémám volna, hogy 1.6 Applause szívatja a motort mindig ha bemelegszik is, de ha leállítom és újra indítom gáznélkül akkor 900 pont jó de ha gázt adok megint 1200körül van a fordulat. Szerintetek mit csináljak vele? Előre is kösz


A pllangószelep környékén van egy hőérzékelő, ílletve megy oda egy vékony fűtéscső ( elvileg) ha a hőérzékelő rossz, vagy a cső eltömődik, akkor melegen is úg yérzi, hogy hideg a motor, és állandóan tolja  a benzint neki, - sokat fogyaszt, és padlógázra ledadog, lassan szedi össze magát.
-( A fenti dolgok a Swiftekre jellemzők, de elvileg ugyanaz a befecskendezőrendszer)
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

psc2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re: Szívató
« Válasz #301 Dátum: 2010.03.27 09:33:07 »
Hello
Meglett mi a hiba. Az a fűtéscső ami rámegy elvan tömődve vízköves rozsdás lével meleg motornál még langyos csak szóval azt kell kitakaritanom.

Hello

Nekem olyan problémám volna, hogy 1.6 Applause szívatja a motort mindig ha bemelegszik is, de ha leállítom és újra indítom gáznélkül akkor 900 pont jó de ha gázt adok megint 1200körül van a fordulat. Szerintetek mit csináljak vele? Előre is kösz


A pllangószelep környékén van egy hőérzékelő, ílletve megy oda egy vékony fűtéscső ( elvileg) ha a hőérzékelő rossz, vagy a cső eltömődik, akkor melegen is úg yérzi, hogy hideg a motor, és állandóan tolja  a benzint neki, - sokat fogyaszt, és padlógázra ledadog, lassan szedi össze magát.
-( A fenti dolgok a Swiftekre jellemzők, de elvileg ugyanaz a befecskendezőrendszer)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #302 Dátum: 2010.03.27 19:25:55 »
Na, szuper, hogy csak ennyi a baja. Hiába, takarítani időnként kell. :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

psc2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re: Szívató
« Válasz #303 Dátum: 2010.03.28 15:31:40 »
Kitakarítottuk tökéletes lett  :clap: :D
Hello
Meglett mi a hiba. Az a fűtéscső ami rámegy elvan tömődve vízköves rozsdás lével meleg motornál még langyos csak szóval azt kell kitakaritanom.

Hello

Nekem olyan problémám volna, hogy 1.6 Applause szívatja a motort mindig ha bemelegszik is, de ha leállítom és újra indítom gáznélkül akkor 900 pont jó de ha gázt adok megint 1200körül van a fordulat. Szerintetek mit csináljak vele? Előre is kösz


A pllangószelep környékén van egy hőérzékelő, ílletve megy oda egy vékony fűtéscső ( elvileg) ha a hőérzékelő rossz, vagy a cső eltömődik, akkor melegen is úg yérzi, hogy hideg a motor, és állandóan tolja  a benzint neki, - sokat fogyaszt, és padlógázra ledadog, lassan szedi össze magát.
-( A fenti dolgok a Swiftekre jellemzők, de elvileg ugyanaz a befecskendezőrendszer)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #304 Dátum: 2010.03.28 17:41:12 »
Én ma előkaptam a Dai nyári kerekeit és lecseréltem. Sajnos a küszöb, az emelési pontnál revés, így aztán pucolás és alvvázvédőzés lesz belőle... :hug:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szívató
« Válasz #305 Dátum: 2010.03.28 19:09:19 »
Kitakarítottuk tökéletes lett  :clap: :D


 :clap: Távgyógyítás sikerült   :clap:
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

psc2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re: Szívató
« Válasz #306 Dátum: 2010.03.29 18:01:53 »
Ja tényleg köszi szépen :)

Kitakarítottuk tökéletes lett  :clap: :D


 :clap: Távgyógyítás sikerült   :clap:

psc2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re: Daihatsu
« Válasz #307 Dátum: 2010.04.17 19:39:37 »


Hello

Valaki nem tudja, hogy applause-ba nagyobbak a dugattyúk mint charade-be? Vagy tényleg csak a hajtókarok rövidebbek?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #308 Dátum: 2010.04.17 19:58:48 »


Hello

Valaki nem tudja, hogy applause-ba nagyobbak a dugattyúk mint charade-be? Vagy tényleg csak a hajtókarok rövidebbek?

A Charade-ban 1.0, iletve 1.3 motorok vannak. Ha jól tudom az Applause egyötös.

Helyesbítem, G 203-as motorral mindkettőt szerelték. (1994-től)
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.17 20:03:21 írta Trotter66 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Vik

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Daihatsu
« Válasz #309 Dátum: 2010.05.04 11:53:56 »
Sziasztok Daihatsusok, Toyotások, japánosok :)

Sajna a daihatsuklub nem nagyon megy, próbálkozok itt :)

Átrakom ide a kérdésemet:

Az első fékkel van problémám. Ez egy egydugattyús, úszónyerges, 51mm -es Akebono fék, hűtetlen tárcsával. Nemrég nyikorgásra lettem figyelmes, menet közben egyfolytában visított a fék, forrósodott a felni (is). A hétvégén szétszedtem a nyerget, és arra lettem figyelmes, hogy az egyik csúszócsap be van rohadva/ragadva a nyeregbe. Az összes többi jó, a biztonság kedvéért bezsíroztam a többit.
Próbáltam kiszabadítani, de nemment. WD-40 + ütögetés.
Tudnátok segíteni, hogyan lehetne kiszabadítani ezt a csapot? Nem akarom, hogy féloldalasan kopjon a betétem, illetve, ha felforrna a fékfolyadék, blokkolna a kerék stb...

Köszönöm előre is a segítségeteket!

Ha nem menthető a dolog, akkor szeretnék féknyerget vásárolni, biztos van valakinek bontott :)

Rasputin, ha Te is fórumozol itt, akkor rád számítok, anno még láttam a blogodban, hogy féket cseréltél....

Köszköszköszkösz!!!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #310 Dátum: 2010.05.04 13:41:06 »
Sziasztok Daihatsusok, Toyotások, japánosok :)

Sajna a daihatsuklub nem nagyon megy, próbálkozok itt :)

Átrakom ide a kérdésemet:

Az első fékkel van problémám. Ez egy egydugattyús, úszónyerges, 51mm -es Akebono fék, hűtetlen tárcsával. Nemrég nyikorgásra lettem figyelmes, menet közben egyfolytában visított a fék, forrósodott a felni (is). A hétvégén szétszedtem a nyerget, és arra lettem figyelmes, hogy az egyik csúszócsap be van rohadva/ragadva a nyeregbe. Az összes többi jó, a biztonság kedvéért bezsíroztam a többit.
Próbáltam kiszabadítani, de nemment. WD-40 + ütögetés.
Tudnátok segíteni, hogyan lehetne kiszabadítani ezt a csapot? Nem akarom, hogy féloldalasan kopjon a betétem, illetve, ha felforrna a fékfolyadék, blokkolna a kerék stb...

Köszönöm előre is a segítségeteket!

Ha nem menthető a dolog, akkor szeretnék féknyerget vásárolni, biztos van valakinek bontott :)

Rasputin, ha Te is fórumozol itt, akkor rád számítok, anno még láttam a blogodban, hogy féket cseréltél....

Köszköszköszkösz!!!


Szia!

Ugyan fingom nincs, hogy ki az a Rasputin, de szerintem én is tudok Neked segíteni.  :szemez:

Szóval szedd le az a nyerget és ne WD-40-el, hanem rozsdamaróval, vagy fúró-üregelő spray-vel, esetleg petróleumba áztasd be. Ez utóbbiban 24 órát ázzon!
Ha ettől sem lehet szétszedni, akkor sajna, de kuka.

Ütögetéssel szerintem nem méssz semmire sem, mert ha jól emlékezem, akkor a nyeregdugattyú sűrűmenetes kitolású, így csavarva fog engedni, áztatást követően meg kellene a tekeréssel összefüggő nyomással próbálkozni.

Ha elég elszánt vagy és megszabadítottad a nyerget a gumialkatrészektől, akkor melegítéssel is lehet próbálkozni, általában a mélyrevés rohadt tartócsavarok is kiengednek ilyenkor. De ez szakértelmet igényel és lehet, hogy olcsóbb lenne egy bontott nyerget venni.

Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Vik

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Daihatsu
« Válasz #311 Dátum: 2010.05.04 14:08:33 »
Szia!

Köszi a tanácsokat, megpróbálom a rozsdamarós, csavarlazítós utána csavarós módot.

Tudnál ajánlani rozsdamarót, csavarlazítót?

A nyeregcserétől félek, mert légteleníteni nemtudok...
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.04 14:18:36 írta Vik »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #312 Dátum: 2010.05.04 14:19:51 »
Szia!
Köszi a tanácsokat, megpróbálom a rozsdamarós, csavarlazítós utána csavarós módot.
A nyeregcserétől félek, mert légteleníteni nemtudok...

Nem egy olyan nagy dolog, igaz két emberes. Ha jól emlékezem a Carinás fórumrészben épp most írta le valaki a menetét.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Vik

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Daihatsu
« Válasz #313 Dátum: 2010.05.04 14:38:51 »
Meglátjuk, megadje-e magát a nyeregcsap...

Lenne itt mégegy. A hétvégén leszedtem a váltószoknyát, és a védőgumit, mivel eléggé lötyög a váltóm, kíváncsi voltam mi ment tropára.
Sajnos egy gumi "harang" ami a merevségét adja a váltóbotnak, teljesen ki van szakadva. Ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalat? Mivel lehetne pótolni, illetve javítani? Elég gáz, minden állásban lötyög, főleg üresben, illetve nem vezeti meg ezmiatt rendesen az útját pl 2 ből 3 ba.
Amúgy a váltó pontos :)

Peti

  • Vendég
Re: Daihatsu
« Válasz #314 Dátum: 2010.05.04 15:51:28 »
Ugyan fingom nincs, hogy ki az a Rasputin...

 :D