Pont a napokban merültek fel bennem is ezek a kérdések.
Minden változtatás áldásos hatását élvezem, érdemes oda figyelni az ajánlásokra. Fent vannak a Denso Hybrid lapátok, naná, hogy másnap már tesztelhettem
de minden fillért megért akár optikailag, akár hatékonyságba.
Ellenben minden hevítés, ütögetés ellenére 4-ből 3 csavart beletörtem ( mentségemre legyen mondva, hogy 30év alatt szerintem most került le először, és a rozsda intézte el ) a hővédő pajzsnál a leömlőnél, de legalább most ezt is kipucolhatom. Beszéltük a hengerenkénti, 4-2-1 leömlő tervemet, amire volt egy keret, amit szívfájdalom nélkül kifizettem volna, de az igen igen kevésnek bizonyult
Kb 5x annyi kéne, és nem nagyon érné meg, így ezt a témát elengedtem.
Megfogadtam Kalapos tanácsát és 2.5-öt fújtam elsőre, érzem a különbséget, de kicsit jobban mászik ha forszírozom.
Fogyasztásról fogalmam sincs, de kezdetek óta teletankolom (V-Power Race) , az ügye 60lityó, és a kezdeti hektikus üzianyag szintjelző kabarém után azért 600 környékén már nagyon hanyat van vágódva. Nem mertem kockáztatni, így szerintem a legrosszabb fogyasztású szegénykeverékessel büszkélkedhetem, de mondjuk ha használom, akkor azért használom
Más-e a tankolt mennyiség-kútóra stb...
? Erről nagyon komoly, már már ökölremenő arcoskodás van itt a Toyota tankolás topicban, de gondolom máshol is. Carina-nál nincs tapasztalat eltérés téren, de használok 2 új Caddy-t és néha egy 300M Chrysler-t. Riktig többet tudok beléjük tankolni, még akkor is, ha rászámolom, hogy van egy ,,biztonsági ráhagyás" . A legdúrvább a Caddy-nél volt, 50liter, gyakorlatilag üres tank, és 58 ment bele. Viszont a computer jelezte, hogy ezzel azért csapathatom elég sokáig. Bőven 850fölé lőtte a kalkulációt, és majdnem 100km-ert mentem, mire megmozdult a mutató mínuszba. De 50nél sosem lehet abbahagyni. Tudok többet tankolni bele 3-5 literrel bőven. Viszont még a kialakult helyzet előtt jócskán csináltam rajta egy nagyobb generált, hogy minden biztos legyen. Csak a sima gázolajjal olyan semmilyen volt. Ment-ment, de nulla extra. Úgy kb 3hete viszont sokkal jobbak a reakciók, és nagyon gyorsan túlzásba lehet esni..... Pedig ez az alap Shell FuelSave. Szóval valami előny van a két ,,nagyhatalom" kukiméregetéséből. A 100-as nálam konstans, nem érzek különbséget.