Nem gondoltam volna hogy ebben az autóban még a venti is elérhetö müszerezettségben van. Meg fogom sasolni a témát.
Sajna minekutána a makrancos kp zár motorjain sem tudtam segíteni, azóta picit tartok mindenféle megbontástól. Jobban tisztelem én ezt az autót, minthogy beléje nyúljak, de a ventire így most már fordítok idöt, úgyhogy köszönöm szépen a tippet.
A kp zár motorjai valszeg lassan bemondják az unalmast, olyan könnyen müködik a szerkezet, hogy az csak na, mégsem nyitódnak már kifelé, csak második - harmadik próbálkozsásra.
A farost meg kár emlegetni, menthetetlenül csapágyas lett a fickós motor, pedig az utóbbi két hétben kétszer borítottuk széjjel (jó móka a hatfokos garázsban, ajánlom mindenkinek), és próbáltuk meg a hiba elhárítását. Sajnos a kettes henger / hüvely mellett beszivárog a víz az olajtérbe, onnantól kezdve meg ugye nem kell említenem, mit csinál egy viszonylag nagyobb igénybevéteü technikánál a csökkent viszkozitás.
Hiába az aprólékos munka, az újra cserélt tömítések, hézagolások a könyv és a nyomatékkulcs, a blokknak valszeg kampec. Hétvégén ráadásul márka találkozsó, és verseny. Na most vagy kibírja ezt még, vagy igen...
Egy fötengelytörést (!) már átéltem, érik a második.