Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6745566 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Toyotás Myki

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Carina
« Válasz #11070 Dátum: 2007.11.27 22:45:29 »
Idézetet írta: "big_mafa"
Idézetet írta: "fe88"

már nekem is 800 :) lehet hogy nem volt még teljesen üzemmeleg


No ezt nem teljesen értem.
A hideg motornak MAGASABB az alapjárata. Nekem konkrétam 1400 körül. Utána szép lassan esik vissza 800 környékére. De semmi ingadozás, hullámzás, hanem konstans esés.

Ott valami gond lesz, de ahhoz már nem értek...

Szerintem semmi ok a pánikra,egyszerûen az autómata szivató miatt kezd 1400- on aztán ahogy melegszik úgy esik lejjebb.
Az enyém is így kezd aztán beáll 800-ra ha már üzemmeleg a moci,teljesen normális.
Toyota a megbízhatóság szobra!!
-----------------------------------------
97 Carina GLi, 4 Runner 2.4TD

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Carina
« Válasz #11071 Dátum: 2007.11.28 09:33:09 »
Idézetet írta: "Oláh Miklós"
Idézetet írta: "big_mafa"
Idézetet írta: "fe88"

már nekem is 800 :) lehet hogy nem volt még teljesen üzemmeleg


No ezt nem teljesen értem.
A hideg motornak MAGASABB az alapjárata. Nekem konkrétam 1400 körül. Utána szép lassan esik vissza 800 környékére. De semmi ingadozás, hullámzás, hanem konstans esés.

Ott valami gond lesz, de ahhoz már nem értek...

Szerintem semmi ok a pánikra,egyszerûen az autómata szivató miatt kezd 1400- on aztán ahogy melegszik úgy esik lejjebb.
Az enyém is így kezd aztán beáll 800-ra ha már üzemmeleg a moci,teljesen normális.


Így van, az aut szivató miatt van az alapjárat emelkedés hidegen (ez a normális ahogy írtam is) - de a hullámzás, 500-as alapjárat hidegen mindenképpen hiba, kérdés hogy mekkora, és melyik komponens okozza.

fe88

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Carina
« Válasz #11072 Dátum: 2007.11.28 20:20:35 »
Idézetet írta: "big_mafa"
Idézetet írta: "Oláh Miklós"
Idézetet írta: "big_mafa"
Idézetet írta: "fe88"

már nekem is 800 :) lehet hogy nem volt még teljesen üzemmeleg

No ezt nem teljesen értem.
A hideg motornak MAGASABB az alapjárata. Nekem konkrétam 1400 körül. Utána szép lassan esik vissza 800 környékére. De semmi ingadozás, hullámzás, hanem konstans esés.
Ott valami gond lesz, de ahhoz már nem értek...

Szerintem semmi ok a pánikra,egyszerûen az autómata szivató miatt kezd 1400- on aztán ahogy melegszik úgy esik lejjebb.
Az enyém is így kezd aztán beáll 800-ra ha már üzemmeleg a moci,teljesen normális.

Így van, az aut szivató miatt van az alapjárat emelkedés hidegen (ez a normális ahogy írtam is) - de a hullámzás, 500-as alapjárat hidegen mindenképpen hiba, kérdés hogy mekkora, és melyik komponens okozza.

Minden teljesen ok, köszönöm mindenkinek!!!! De néha mikor nyomom a féket ingadozik az alapjárat, de minimálisat. nem tudom mi lehet az oka.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Carina
« Válasz #11073 Dátum: 2007.11.29 15:35:42 »
Idézetet írta: "fe88"
De néha mikor nyomom a féket ingadozik az alapjárat, de minimálisat. nem tudom mi lehet az oka.


Két dolog lehet - vagy a féklámpa áramfelvétele (ha gyenge az akku) vagy a fékszervó - de azt nemtom pontosan hogy mûxik...

fe88

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Carina
« Válasz #11074 Dátum: 2007.11.30 09:36:14 »
Idézetet írta: "big_mafa"
Idézetet írta: "fe88"
De néha mikor nyomom a féket ingadozik az alapjárat, de minimálisat. nem tudom mi lehet az oka.


Két dolog lehet - vagy a féklámpa áramfelvétele (ha gyenge az akku) vagy a fékszervó - de azt nemtom pontosan hogy mûxik...

köszi, majd utána nézek

Tornag-atya

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Carina
« Válasz #11075 Dátum: 2007.11.30 09:50:30 »
Sziasztok!

Tegnap este mikor hazaértem, (a topicban olvasottak arra inspiráltak, hogy...) megnézzem a gyújtás kábeleket...(sötétben, a motor mûködése közben).
Egy nagyon "szép" fényjelenségnek lehettem szemtanúja, a kábelek áthúztak...
Megemlítettem a szerelõnek, azt mondta, kábel csere... (18.000-24.000 magyar forint)
Ez számomra ezért is volt elég meglepõ, mert nem egészen egy éve lett kicserélve a kábel!
Ennyi idõ alatt tönkremehetett? ( állat nem rágta meg, azt ellenõrizte, ugyanis a korábbi kábel emiatt lett cserélve).
Nem szeretnék ismételten egy "gyorsantönkremenõ" kábelbe belefutni, ezért megkérdezném, hogy milyen gyártmányt ajánlotok, melyiket tetessem bele? 1995-ös az autó, 1,6-os 16 szelepes, GLi típus.

Elõre is köszi a tanácsokat!
quot;...isten tudja miért, szeretem, de szeretem..."

Jency

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
Carina
« Válasz #11076 Dátum: 2007.11.30 10:54:30 »
Idézetet írta: "Tornag-atya"
Sziasztok!

Tegnap este mikor hazaértem, (a topicban olvasottak arra inspiráltak, hogy...) megnézzem a gyújtás kábeleket...(sötétben, a motor mûködése közben).
Egy nagyon "szép" fényjelenségnek lehettem szemtanúja, a kábelek áthúztak...
Megemlítettem a szerelõnek, azt mondta, kábel csere... (18.000-24.000 magyar forint)
Ez számomra ezért is volt elég meglepõ, mert nem egészen egy éve lett kicserélve a kábel!
Ennyi idõ alatt tönkremehetett? ( állat nem rágta meg, azt ellenõrizte, ugyanis a korábbi kábel emiatt lett cserélve).
Nem szeretnék ismételten egy "gyorsantönkremenõ" kábelbe belefutni, ezért megkérdezném, hogy milyen gyártmányt ajánlotok, melyiket tetessem bele? 1995-ös az autó, 1,6-os 16 szelepes, GLi típus.

Elõre is köszi a tanácsokat!

Lehet, hogy meg fogsz lepõdni, de csak gyárit! Az utángyártott sem sokkal olcsóbb, de pl. a Corollába amikor kellett venni akkor a gyári olcsóbb volt mint az utángyártott.

Tornag-atya

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Carina
« Válasz #11077 Dátum: 2007.11.30 11:21:05 »
õõõõ természetesen XLi...nem pedig GLi  :oops:
quot;...isten tudja miért, szeretem, de szeretem..."

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Carina
« Válasz #11078 Dátum: 2007.11.30 12:38:13 »
Idézetet írta: "Tornag-atya"
Sziasztok!

Tegnap este mikor hazaértem, (a topicban olvasottak arra inspiráltak, hogy...) megnézzem a gyújtás kábeleket...(sötétben, a motor mûködése közben).
Egy nagyon "szép" fényjelenségnek lehettem szemtanúja, a kábelek áthúztak...
Megemlítettem a szerelõnek, azt mondta, kábel csere... (18.000-24.000 magyar forint)
Ez számomra ezért is volt elég meglepõ, mert nem egészen egy éve lett kicserélve a kábel!
Ennyi idõ alatt tönkremehetett? ( állat nem rágta meg, azt ellenõrizte, ugyanis a korábbi kábel emiatt lett cserélve).
Nem szeretnék ismételten egy "gyorsantönkremenõ" kábelbe belefutni, ezért megkérdezném, hogy milyen gyártmányt ajánlotok, melyiket tetessem bele? 1995-ös az autó, 1,6-os 16 szelepes, GLi típus.

Elõre is köszi a tanácsokat!

kavarc tudja, hogy milyet vettünk az övébe, asszem 20E pínz volt, vagy akörül. Azzal nem lesz gondod, ha jól emlékszem szilikonos.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Carina
« Válasz #11079 Dátum: 2007.12.01 13:35:23 »
Idézetet írta: "Trotter66"

kavarc tudja, hogy milyet vettünk az övébe, asszem 20E pínz volt, vagy akörül. Azzal nem lesz gondod, ha jól emlékszem szilikonos.


Carol márkájú került bele, valóban szilikonos - elég kedvezményes áron.  :kacsint:
viszont:
Idézetet írta: "Jency"

Lehet, hogy meg fogsz lepõdni, de csak gyárit! Az utángyártott sem sokkal olcsóbb, de pl. a Corollába amikor kellett venni akkor a gyári olcsóbb volt mint az utángyártott.

Nem hogy nem sokkal olcsóbb, hanem drágább!  :shock:

Szal kedves Tornag-atya, besétálsz egy Toyota márkaszervízbe és kérsz egy garniturát...
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

Toyotás Myki

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Carina
« Válasz #11080 Dátum: 2007.12.01 18:39:53 »
Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Trotter66"

kavarc tudja, hogy milyet vettünk az övébe, asszem 20E pínz volt, vagy akörül. Azzal nem lesz gondod, ha jól emlékszem szilikonos.


Carol márkájú került bele, valóban szilikonos - elég kedvezményes áron.  :kacsint:
viszont:
Idézetet írta: "Jency"

Lehet, hogy meg fogsz lepõdni, de csak gyárit! Az utángyártott sem sokkal olcsóbb, de pl. a Corollába amikor kellett venni akkor a gyári olcsóbb volt mint az utángyártott.

Nem hogy nem sokkal olcsóbb, hanem drágább!  :shock:

Szal kedves Tornag-atya, besétálsz egy Toyota márkaszervízbe és kérsz egy garniturát...

He he,Ez jó hogy besétálsz egy márkaszervizbe és veszel.
A múltkor egy kósza pillanatban nem figyeltem oda és én is besétáltam a Váci márkaszervízbe és megkérdeztem mennyibe kerül a Toyciba a km jeladó.
Hát még most is levegõért kapkodok,kb fél gyufásdoboz méretû és 51.000 Ft.
Sztem marad a bontó!!
Toyota a megbízhatóság szobra!!
-----------------------------------------
97 Carina GLi, 4 Runner 2.4TD

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Carina
« Válasz #11081 Dátum: 2007.12.01 18:43:13 »
Nekünk 2 éve 60ezeret mondtak rá, azóta Hyundai, majd Fiat kereskedés lett a cég  :kacsint:
Bontó 10ezer  :kacsint:
Laco 73 :D

Toyotás Myki

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Carina
« Válasz #11082 Dátum: 2007.12.01 19:00:01 »
Lett volna két helyen is de nemtudták kiszedni mert belevolt gyógyulva úgyhogy egyenlõre maradt a saccolás. :nagymosoly:
Toyota a megbízhatóság szobra!!
-----------------------------------------
97 Carina GLi, 4 Runner 2.4TD

Jency

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
Carina
« Válasz #11083 Dátum: 2007.12.01 21:10:04 »
Idézetet írta: "Oláh Miklós"
Idézetet írta: "kavarc"
Idézetet írta: "Trotter66"

kavarc tudja, hogy milyet vettünk az övébe, asszem 20E pínz volt, vagy akörül. Azzal nem lesz gondod, ha jól emlékszem szilikonos.


Carol márkájú került bele, valóban szilikonos - elég kedvezményes áron.  :kacsint:
viszont:
Idézetet írta: "Jency"

Lehet, hogy meg fogsz lepõdni, de csak gyárit! Az utángyártott sem sokkal olcsóbb, de pl. a Corollába amikor kellett venni akkor a gyári olcsóbb volt mint az utángyártott.

Nem hogy nem sokkal olcsóbb, hanem drágább!  :shock:

Szal kedves Tornag-atya, besétálsz egy Toyota márkaszervízbe és kérsz egy garniturát...

He he,Ez jó hogy besétálsz egy márkaszervizbe és veszel.
A múltkor egy kósza pillanatban nem figyeltem oda és én is besétáltam a Váci márkaszervízbe és megkérdeztem mennyibe kerül a Toyciba a km jeladó.
Hát még most is levegõért kapkodok,kb fél gyufásdoboz méretû és 51.000 Ft.
Sztem marad a bontó!!

Itt a gyujtáskábelrõl beszéltünk! Erre a bontós dologra csak annyit, hogy vegyél pl. bontott hûtõt, és láss csodát drágább mint az új. :banging:  :crazy:
Mindig érdemes megnézni azt: mit, hol és nem utolsó sorban, hogy használt illetve új dolgot veszünk. :otlet:

cozy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Akksi
« Válasz #11084 Dátum: 2007.12.02 15:57:54 »
Carinába mekkora akksi való gyárilag? 1.6-os motorhoz. A márkaszervíz 45 és 65 Ah-s ra adott ajánlatot. Elõbbi csak nekem tûnik kicsinek? Egyébként ha jól tudom, Optifit akksi már nem létezik, legalábbis a Corollához olyat rendeltem 72-esben és amit kaptam azon sehol egy Optifit felirat. Toyota felirat rajta + made in France.  :roll: Egyébként semmi gond vele, gondozásmentes, kis zöld szeme van és remélem marad még sokáig. :)