Én konzervatív vagyok, nekem vagy a bézs MB-tex belsővel kéne vagy feketében. Esetleg bőr, de nem tudom, volt-e olyan, és nem csak az mb-tex-et nevezte a köznyelv bőrnek.
Szigorúan kéziváltóval, és a 2.0D motor kivételével bármelyik kéne. Bár lehet, hogy még a lusta 2.0D is illene egy ilyen autóhoz.
A 190-eshez? Abban nem vészes a szívódízel sem. Lomhácska, de azért nincs az az érzésed soha, hogy ne tudnád simán tartani a forgalom ritmusát. Valós 160 a vége, szóval pályán sem gond vele mondjuk egy óra szerint 140-es utazót tartani. Meg hát egy youngtimert már amúgy sem hajszol az ember, hacsak nem vmi sportos típusról van épp szó.
Az MB-tex, az bizony műbőr
... Taxikba rendelték előszeretettel, mert nagyon tartós, és könnyen tisztítható. De ezt külön kellett kérni, alapban nem ezt tették bele; szövetkárpit volt az alapeset. Volt aztán plüss ("Velours"), és persze bőr is, nyilván szaftos felárért, de amúgy bármelyik kivitelhez rendelhető. A Mercinél mindig is teljesen szabadon válogathattál az extrák közül - megvehettél te egy amúgy tök csupasz, négysebességes, fordulatszámmérő és jobb oldali külső tükör nélküli 190-est is, bőrkárpittal, ha épp erre vágytál. Vagy kérhetted a fullos, klímás, tempomatos, állófűtéses stb. 190-esedbe az MB-texet.
A bézs belső amúgy, bizonyos külső színekkel, tényleg nagyon szép
... Pl. egy sötétzöldhöz vagy egy sötétvörös-metálhoz nagyon is el tudnám képzelni. A feketét meg egy egy csomó külső szín mellé alapban kombinálta a gyár, ha a vevőnek nem volt más kívánsága.
Íme egy kis áttekintés...
klikk ... Mai szemmel már elképesztő választék (egy "mezei" középkategóriás autóban!) - és bizony nagy kár szerintem, hogy elmúltak ezek az idők