Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 4950299 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #8100 Dátum: 2011.09.19 11:15:01 »
Ez a visszahütés valóban kérdés. Honnan tudjam hogy a turbom már visszahütött?
Gondolom van hütése ha megállok akkor is :hmmmm:De ha kikapcsolom  az autot akkor gondolom nincs.
Annyi müszer van az autoban erről miért nem adnak infot?
+ költség lenne.....

amugy egy turbotimerrel simán meglenne oldva a dolog :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Egyéb autók
« Válasz #8101 Dátum: 2011.09.19 11:23:37 »
Szomszéd Outlandere leállítás után még keringeti az olajat, biztos van benne valami hőérzékelő. Így nem kell neki a visszahűtésre figyelni.
Persze ez meg az akksi rovására megy, de az olcsóbb, mint a turbo.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Egyéb autók
« Válasz #8102 Dátum: 2011.09.19 11:40:08 »
Ma már a turbo-dízelek is rengeteget bírnak, nem hiszem, hogy a turbós benzinesekkel több gond lenne.  :)
pedig több gond van :yes:
pici a turbo is rajtuk, relativ kevés olaj van a motorban...... gyorsan felmelegszik, de lassan hűl vissza......
az 1.4 es tfsi vel is rengeteg gond van, föleg a turbo hibásodik meg...... igaz ez nagyrészt user hiba is, mivel turbo visszahűtséről életükben nem hallottak  :eek:

Ez a "userek" hibája, én a saját helyzetemet nézném, ha lenne ennyi pénzem és újonnan vennék autót.
Biztosan a Polot venném, gyorsul, mint egy benzines, de mellette 175Nm! nyomatéka van, majdnem dízel, de szerencsére nem dízel.  :D  :clap: (És akkor még a DSG-ről nem is beszéltünk...)
Más kérdés, hogy talán barátságosabb kinézete van a Yarisnak, de a Polo is mutatós nagyon.
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

diegho

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #8103 Dátum: 2011.09.19 12:08:59 »
3 éven belüli cserére még talán oké a TSI, de használtan biztos nem merném megvenni. Ezek úgy tudom a benzin minőségére is eléggé érzékeny motorok, kb mint a Toyota direkt befecskendezéses motorjai voltak az ezredforduló után. Erre jön még a turbó esetleges hibája, mert ugye nem tudjuk hogyan használta az előző tulaj. Számomra kerülendő.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8104 Dátum: 2011.09.19 12:43:52 »
Speciel az új Polo egy nagyon szimpatikus autó nekem (a kinézetére gondolok, kívül-belül), és ráadásul objektíven is nagyon jó. Ezzel a 105 lovas 1.2-es TSI-vel pedig biztos, hogy élvezetesebben vezethető, rugalmasabb, mint az 1.3-as Yaris.

Ezzel együtt, én is a Yarist választanám. Egyrészt az új azért igencsak pofás, és ugye friss konstrukció, biztos hogy felveszi simán a versenyt a Poloval; másrészt magam is félnék a kis turbótól, ami még nagyon új.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Egyéb autók
« Válasz #8105 Dátum: 2011.09.19 12:52:16 »
Szerintem több értelme lenne a benzinesekbe kompresszort rakni, mint ahogy a Nissan is próbálkozik vele az új Micrában. Nagyobb nyomaték kéne ugye a benzinesekbe kisebb fordulattól, amihez talán jobb a kompresszor, bár a fene se tudja, még nem vezettem kompresszoros kocsit. Turbónak pályán van inkább előnye szerintem.
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #8106 Dátum: 2011.09.19 12:54:46 »
én meg kis köbcentis városi autokba nem is raknék feltöltöt
legalább 1.6 turbo vagy kompi. és 200 le........ hogy tényleg élményauto legyen :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8107 Dátum: 2011.09.19 13:29:26 »
Szerintem több értelme lenne a benzinesekbe kompresszort rakni, mint ahogy a Nissan is próbálkozik vele az új Micrában. Nagyobb nyomaték kéne ugye a benzinesekbe kisebb fordulattól, amihez talán jobb a kompresszor, bár a fene se tudja, még nem vezettem kompresszoros kocsit. Turbónak pályán van inkább előnye szerintem.
Á... Nézd meg, hol adják le ezek a TSI-k a max nyomatékukat... Tök alacsonyan  :yes: ... Ebből a szempontból teljesen okésak ezek a motorok.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8108 Dátum: 2011.09.19 13:32:29 »
én meg kis köbcentis városi autokba nem is raknék feltöltöt
legalább 1.6 turbo vagy kompi. és 200 le........ hogy tényleg élményauto legyen :D
De ezek nem élményautók akarnak lenni  :) ... Hanem, a minél kisebb fogyasztás érdekében, dízelesen alacsony fordulaton is jó menetteljesítményeket produkáló kocsik. Mert ugye a kis köbcentis szívó motornál választhatsz: spórolsz, felváltasz 2000-nél, de akkor nem megy a kocsi (hja, az a fránya "értelmetlen" rugalmassági mérés) - vagy pörgeted, hogy menjen, így viszont elfelejtheted a spórolást. Feltöltés segítségével ez a vagylagosság eltűnik a képből, ami bizony jó dolog  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #8109 Dátum: 2011.09.19 13:36:21 »

De ezek nem élményautók akarnak lenni  :) ... Hanem, a minél kisebb fogyasztás érdekében, dízelesen alacsony fordulaton is jó menetteljesítményeket produkáló kocsik. Mert ugye a kis köbcentis szívó motornál választhatsz: spórolsz, felváltasz 2000-nél, de akkor nem megy a kocsi (hja, az a fránya "értelmetlen" rugalmassági mérés) - vagy pörgeted, hogy menjen, így viszont elfelejtheted a spórolást. Feltöltés segítségével ez a vagylagosság eltűnik a képből, ami bizony jó dolog  :yes:

Ezt is megértem........ de a 3 családos Szabó Béláné Erzsike , vagy a 65 éves Tóth Jóska bácsi marhára nem fog odafigyelni a turbora, és annak hütésére, valamint hogy rendes olajat kapjon
és lemerném fogadni hogy 20 bol talán 1 ember az aki tudja normálisan kezelni :ph34r:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Egyéb autók
« Válasz #8110 Dátum: 2011.09.19 13:47:21 »
én meg kis köbcentis városi autokba nem is raknék feltöltöt
:D Azert jarsz Te is 3 literes V6-al  :tt2:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #8111 Dátum: 2011.09.19 13:53:04 »
én meg kis köbcentis városi autokba nem is raknék feltöltöt
:D Azert jarsz Te is 3 literes V6-al  :tt2:
diesel azért más, és nem városban lakom....... javarészt hosszu távokon van használva :tt2:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Egyéb autók
« Válasz #8112 Dátum: 2011.09.19 14:33:21 »

De ezek nem élményautók akarnak lenni  :) ... Hanem, a minél kisebb fogyasztás érdekében, dízelesen alacsony fordulaton is jó menetteljesítményeket produkáló kocsik. Mert ugye a kis köbcentis szívó motornál választhatsz: spórolsz, felváltasz 2000-nél, de akkor nem megy a kocsi (hja, az a fránya "értelmetlen" rugalmassági mérés) - vagy pörgeted, hogy menjen, így viszont elfelejtheted a spórolást. Feltöltés segítségével ez a vagylagosság eltűnik a képből, ami bizony jó dolog  :yes:

Ezt is megértem........ de a 3 családos Szabó Béláné Erzsike , vagy a 65 éves Tóth Jóska bácsi marhára nem fog odafigyelni a turbora, és annak hütésére, valamint hogy rendes olajat kapjon
és lemerném fogadni hogy 20 bol talán 1 ember az aki tudja normálisan kezelni :ph34r:

Ez minden autónál így van, nem értem miért érv ellene.
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #8113 Dátum: 2011.09.19 14:42:52 »


Ez minden autónál így van, nem értem miért érv ellene.
mert ezek sokkal érzékenyebbek ezekre a dolgokra......
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8114 Dátum: 2011.09.19 14:46:48 »
én meg kis köbcentis városi autokba nem is raknék feltöltöt
:D Azert jarsz Te is 3 literes V6-al  :tt2:
diesel azért más, és nem városban lakom....... javarészt hosszu távokon van használva :tt2:
Én nem látom azt a húdenagy különbséget egy 1.2...1.3-as benzines és egy 1.4-es dízel között ;) ... Az meg, hogy hogy használod az autódat, és hogy valójában minek szánták, ugyancsak két különböző dolog  :szemez: ... Ha a Yaris vagy a Polo városi autó, akkor a Corolla csak egy fokkal kevésbé az.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )