Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5082320 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Egyéb autók
« Válasz #8250 Dátum: 2011.09.24 12:21:38 »
nekem nagy kedvencem ebből a szériából az 500-as. asszem az első ilyen überlimó volt annak idején. valami 320 lóval. csak éppen egy vagyonba kerülnek már... :D
Igen-igen, az egy brutál autó volt, 315-322LE, szívó 5000ccm. Kétszer két kipufogó hátul, természetesen szögletes alakú, brutális terpesztés, kb 275-ös hátsó úthengerek... Ránézésre is félelmetesek voltak...  :wub:
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.24 12:24:42 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Egyéb autók
« Válasz #8251 Dátum: 2011.09.24 12:28:36 »
BMW-nel is  :yes:
Nagyon helyes, a multkor lattam egy aktualis E-classe-t. A hatuljan alig fert el a sok felirat:
AMG, E350 , 4matic.. meg meg valami (talan Blue efficiency). A ket oldalt levo feliratok kozepen ~20 centi hijan osszertek  :wacko: Eros Homasita beutese volt :broaf:
Neeem homasita, én büszke lennék erre az autóra még ennyi felirattal is, ha az enyém lehetne újonnan. Ez egy fogyasztásoptimalizált (blue efficiency), 4 kerék hajtású (4matic), gyári AMG csomagos, böszme benzines (E350, máramennyiben a CDI nem volt mögé írva, mert akkor diesel). Azért ne essünk túlzásba, a homasitás feliratok nem így néznek ki...

Persze, ízlés kérdése, hogy kell-e ennyi és ilyen nagyságú-hosszúságú felirat egy autóra, szerintem sem kell, néhány egyértelműbb ikonnal le kellene rövidíteni...  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Egyéb autók
« Válasz #8252 Dátum: 2011.09.24 12:29:32 »
Minden Mercinél volt és van ez a típusjelzés-elhagyásos opció  :yes:
volkswagen-nél is van..és talán opeléknél is..
Így van, nem is kerül pénzbe a kívánalom.  :yes: Több ilyen márka is van, ahol ezt kérhetjük.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Egyéb autók
« Válasz #8253 Dátum: 2011.09.24 12:58:06 »
Neeem homasita, én büszke lennék erre az autóra még ennyi felirattal is, ha az enyém lehetne újonnan. Ez egy fogyasztásoptimalizált (blue efficiency), 4 kerék hajtású (4matic), gyári AMG csomagos, böszme benzines (E350, máramennyiben a CDI nem volt mögé írva, mert akkor diesel). Azért ne essünk túlzásba, a homasitás feliratok nem így néznek ki...

Persze, ízlés kérdése, hogy kell-e ennyi és ilyen nagyságú-hosszúságú felirat egy autóra, szerintem sem kell, néhány egyértelműbb ikonnal le kellene rövidíteni...  :flowers:
Randa volt mint a pitsa   :wacko: Muszaki truvaj ide vagy oda.  :nonono:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8254 Dátum: 2011.09.24 14:28:54 »
Ezek igazán csak álmodozásra jók. Repülögápet nem akartatok gyerekkorotokban? :devil:
Kellene hozzá egy saját termgarázs, meg akkor egy két napi használatba lévő kocsi, adó, biztositás, stb
Megvenni a legkevesebb, csak értelme nincs, max. a birtoklási vágy mint gyerekkorban a Machbox [rohog]
Ilyen horror a 4 literes regadója, ha régi akkor is? :hmmmm:
Ezek napi használatra tökéletesen alkalmas autók, ha a fogyasztásuk nem jelent problémát.

A regadó ekkora köbcentivel, és ilyen környezetvédelmi osztályban tényleg horror.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8255 Dátum: 2011.09.24 14:31:46 »
Ennél a konkrét példánynál is :yes: És 4,2 :wub: Mondjuk tisztára mintha a korabeli japánoktól vették volna át, hogy "csak" 280 lovas.
Akkoriban ez volt a normális fajlagos teljesítmény. Megjegyezem, ma is normális lehetne simán.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8256 Dátum: 2011.09.24 14:35:25 »
BMW-nel is  :yes:
Nagyon helyes, a multkor lattam egy aktualis E-classe-t. A hatuljan alig fert el a sok felirat:
AMG, E350 , 4matic.. meg meg valami (talan Blue efficiency). A ket oldalt levo feliratok kozepen ~20 centi hijan osszertek  :wacko: Eros Homasita beutese volt :broaf:
Bluetec  :) ... De Bluetecből nincs 4-Matic. Szal valszeg "csak" annyi lehetett a hátulján, hogy E 350 CDI 4-MATIC AMG  :lol: ... Amúgy egyetértek veled, valahogy tényleg túl sok ez így kiírva a kocsi hátuljára, prolin néz ki.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8257 Dátum: 2011.09.24 14:39:06 »
nekem nagy kedvencem ebből a szériából az 500-as. asszem az első ilyen überlimó volt annak idején. valami 320 lóval. csak éppen egy vagyonba kerülnek már... :D
A 400-asban az a poén, hogy nem sokkal gyengébb, mint az 500-as, viszont kinézetre teljesen egy normál 124-es  :sorcerer: ;) ... Az 500-ason látni lehet, hogy micsoda - a 400-ason szinte nem (csak a felnijei és a kipufogója más, mint mondjuk egy 200-as dízelé). Szóval igazi "kis" meglepi-autó  :D ... És sokkal olcsóbbak is, mint az 500-asok.

Különbség még, hogy az 500-asokat a Porschénál szerelték össze a Merci megbízásából, míg a 400-as a Mercinél jött le a "sima" 124-es gyártósorról.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Egyéb autók
« Válasz #8258 Dátum: 2011.09.24 14:41:42 »
Palaczk!
Neked most miért nincs Mercid?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26339
Re: Egyéb autók
« Válasz #8259 Dátum: 2011.09.24 14:57:01 »
Minden Mercinél volt és van ez a típusjelzés-elhagyásos opció  :yes:
Tudom, csak élni általában az alapmotorizáció autóknál szoktak vele, nem a csúccsal.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26339
Re: Egyéb autók
« Válasz #8260 Dátum: 2011.09.24 14:59:17 »
volkswagen-nél is van..és talán opeléknél is.. 
Opeleknél úgy néz ki, hogy az alapot nem írták rá egy időben. Pl. az F Astráknál ha nincs semmi ráírva, akkor az a 60 lovas 1,4 motorú. Ha 1,4i van ráírva, akkor már a 82 lovasról van szó.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26339
Re: Egyéb autók
« Válasz #8261 Dátum: 2011.09.24 15:00:52 »
nekem nagy kedvencem ebből a szériából az 500-as. asszem az első ilyen überlimó volt annak idején. valami 320 lóval. csak éppen egy vagyonba kerülnek már... :D
Igen-igen, az egy brutál autó volt, 315-322LE, szívó 5000ccm. Kétszer két kipufogó hátul, természetesen szögletes alakú, brutális terpesztés, kb 275-ös hátsó úthengerek... Ránézésre is félelmetesek voltak...  :wub:
Igen, de ezen látszik is, hogy brutál. Az E420-ban az a pláne, hogy ha nincs rajta a típusfelirat, meg nem mondod, hogy két-, vagy négyliteres motorja van.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26339
Re: Egyéb autók
« Válasz #8262 Dátum: 2011.09.24 15:01:57 »
nekem nagy kedvencem ebből a szériából az 500-as. asszem az első ilyen überlimó volt annak idején. valami 320 lóval. csak éppen egy vagyonba kerülnek már... :D
A 400-asban az a poén, hogy nem sokkal gyengébb, mint az 500-as, viszont kinézetre teljesen egy normál 124-es  :sorcerer: ;) ... Az 500-ason látni lehet, hogy micsoda - a 400-ason szinte nem (csak a felnijei és a kipufogója más, mint mondjuk egy 200-as dízelé). Szóval igazi "kis" meglepi-autó  :D ... És sokkal olcsóbbak is, mint az 500-asok.

Különbség még, hogy az 500-asokat a Porschénál szerelték össze a Merci megbízásából, míg a 400-as a Mercinél jött le a "sima" 124-es gyártósorról.
Na, megelőztél... ;) :clap:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #8263 Dátum: 2011.09.24 15:18:52 »
Palaczk!
Neked most miért nincs Mercid?
Youngtimer Mercit vennék, hobbicélra, az pedig most nem fér bele a büdzsébe.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Egyéb autók
« Válasz #8264 Dátum: 2011.09.24 20:34:13 »
nekem nagy kedvencem ebből a szériából az 500-as. asszem az első ilyen überlimó volt annak idején. valami 320 lóval. csak éppen egy vagyonba kerülnek már... :D
Nekem pont azért az e420 a kedvenc, mert jelzés nélkül a vájtszemű (:)) se mondja meg, hogy überlimó. Az E500 egyértelmű a szélesítésekből.
Gabe 254.