A szűrőt ajánlatos 6-8000 km-enként tisztíttatni!
Sokat nem ér a direktszűrő, ugyanis az a lényege,hogy több levegőt juttat a motortérbe...tehát ahhoz több benzin is kell,amit ugyan az injektoros autóknál lehet állítani egyszerűen, az injektorfejben van egy kis rugó,azt összébb kell nyomni és ennyi!
a vvt-i ben már sokkal nehezebb plusz benzint kicsikarni,ugyanis az már teljesen elektronikusan állítja!
Tehát ha van direktszűrő akkor kell plusz benzint is adni neki ez a titka...nekem meg lett oldva egy potméterrel,és teljesen más lett tőle a yaris...kicsit odatekerem neki a benzint és hadd menjen...még a hangja is más lesz amikor megkapja az anyagot!
Ja és ami még fontos,hogy a hideg levegő beáramoltatása a légszűrőhöz mindenképp meg legyen oldva,mert ha meleget szív egy meleg motor akkor sem ér szart se a direktszűrő...sokan szidják,hogy nem megy tőle az autó, stb...persze,ha csak be van b***va a motortérbe a gyári csőre akkor persze hogy szarabb lesz...nekem a lökhárító légbeömlőből megy fel egy aluminium klímacső a légszűrőig...tehát full hideget szív mindig...ha megyek pl 50 km-t egyhuzamban és megállok valalhol és megfogom a rezonátorcsövet,akkor kellemesen langyos,nem pedig tűzforró...és erre még az okosok is azt mondták,hogy ez így jó!!!
Bocsi hogy hosszú lettem...! :wink: