Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Légszűrők  (Megtekintve 44461 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Légszürök
« Válasz #75 Dátum: 2006.06.01 22:15:52 »
Idézetet írta: "norbi1974"
Én csak gyakorlati teszttel tudok szolgálni: Adott két OFF Honda Civic 1,5ils V-TECH II. ON. Az enyém made in Japan 4 ajtós, a haveromé Angol 5 ajtós. A két gép között még annyi volt a különbség, hogy az enyém 1,5 évvel fiatalabb. Sokat gyorsultunk egymással télen-nyáron egyaránt. Az elkerülõ nálunk tökéletes erre, mivel 3-4km csont egyenes. Amíg nem volt sportlégszûrõje 10-bõl 10x én nyertem. Akár õ startolt jobban, akár én, már a 2. fokozat vége felé elhúztam és az elõnyöm csak nõtt. A végsebesség nekem lazán megvolt 200, neki viszont még a 190km/h sem jött össze soha. :vag2:
Miután megvette a sportlégszûrõt és a sportdobot hajszálra pontosan ugyan úgy mentünk és csak azon múlt a gyõzelem, hogy ki startolt jobban. Ja, a végsebesség pedig neki is 200km lett. Nem értek a lovakhoz, de akkor mi segített rajta, ha nem EZEK? :D
(Nem volt szervízen, olajcsere is a sok gyorsulás között volt. Még akkor, mikor nem volt dob+légszûrõ.)


Alapvatõen a sportdob jóval többet számít, nagy fordlaton kevésbé fogja vissza a motort.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Rob

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Légszürök
« Válasz #76 Dátum: 2006.06.06 21:48:45 »
Idézetet írta: "molnarl"
Ma mentem vele 60km-t az új direktszûrõvel, ebbõl 20km soproni út volt, a maradék fõút 40km. A fogyasztásom kb 0,8L-t esett.


Honnan rendelted ezt a pofás kis szettet?
Ja, és mennyiért adták???

Üdv
Rob
b]Corolla Hb. 1,4 VVT-i 2004[/b]

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Légszürök
« Válasz #77 Dátum: 2006.06.06 22:52:06 »
Idézetet írta: "molnarl"
Ma mentem vele 60km-t az új direktszûrõvel, ebbõl 20km soproni út volt, a maradék fõút 40km. A fogyasztásom kb 0,8L-t esett.


Ez a hozzászólás eddig valahogy elkerülte a figyelmem.
Nem túlzás ez a 8 deci egy kicsit? Ha tényleg számítana ennyit, az egész világ ezt használná már, nem?
Szerintem ez túlzás...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Légszürök
« Válasz #78 Dátum: 2006.06.06 23:16:23 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "molnarl"
Ma mentem vele 60km-t az új direktszûrõvel, ebbõl 20km soproni út volt, a maradék fõút 40km. A fogyasztásom kb 0,8L-t esett.


Ez a hozzászólás eddig valahogy elkerülte a figyelmem.
Nem túlzás ez a 8 deci egy kicsit? Ha tényleg számítana ennyit, az egész világ ezt használná már, nem?
Szerintem ez túlzás...


Lehet hogy kicsit túlzás, de tényleg annyi volt azon a szakaszon. Igaz , azóta nem bírom tartani a fogyasztást. Az ember lába, valahogyan tapad a gázpedálra.  :nagymosoly:
Most egy olyan 2-4deci körül lehet a fogyasztás csökkenés, most tankoltam, de az nem mérvadó, mert elég sokat lett állóhelyzetben próbálgatva a szűrő.
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Légszürök
« Válasz #79 Dátum: 2006.06.06 23:25:11 »
Idézetet írta: "Rob"
Idézetet írta: "molnarl"
Ma mentem vele 60km-t az új direktszûrõvel, ebbõl 20km soproni út volt, a maradék fõút 40km. A fogyasztásom kb 0,8L-t esett.


Honnan rendelted ezt a pofás kis szettet?
Ja, és mennyiért adták???

Üdv
Rob


Itt találta a kollégám:
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-0633
Erről a szűrőről van szó.
Van magyarországi viszonteladójuk, ha jól emlékszem gyöngyösiek, utánvéttel küldték:
info@omegamotor.hu
Most nincs a közelemben a számla, 40körül volt, pluszban még rendeltem tisztítószettet hozzá. Kicsit húzos ára van, de Gy-M-S megyében gagyit is 30körül szereltek volna be, és át akarták alakítani a teljes szívóoldalt. Igy kb egy-másfél óra a csere és a régi bármikor vissza szerelhető. Igy nekem megérte.

Nekem egyre jobban tetszik, hangja is morcosabb lett.  :nagymosoly:

Majd még csinálok szebb képeket a motortérről, csak most elég koszos a kocsim.  :szomoru:
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

Rob

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Légszürök
« Válasz #80 Dátum: 2006.06.08 22:42:17 »
Idézetet írta: "molnarl"
Idézetet írta: "Rob"
Idézetet írta: "molnarl"
Ma mentem vele 60km-t az új direktszûrõvel, ebbõl 20km soproni út volt, a maradék fõút 40km. A fogyasztásom kb 0,8L-t esett.


Honnan rendelted ezt a pofás kis szettet?
Ja, és mennyiért adták???

Üdv
Rob


Itt találta a kollégám:
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-0633
Erről a szűrőről van szó.
Van magyarországi viszonteladójuk, ha jól emlékszem gyöngyösiek, utánvéttel küldték:
info@omegamotor.hu
Most nincs a közelemben a számla, 40körül volt, pluszban még rendeltem tisztítószettet hozzá.


Köszi az infót.

Közben találtam én is egy kereskedőt Kazincbarcikán. Ott is ennyi lenne. A tisztítószett hozzá (szintén KN) 5000 párszáz forint.
Talán némi kedvezmény még lejön.

Nekem "JR" sportbetét van az autóban (a gyári szűrő helyén). Egy kicsit jobban szedi a lábát és szintén morcos hagja lett az autónak.

Lehet akkor nem is kéne direktszűrőt nézegetnem, ha ennyire drága a szett. Na majd meglátjuk.
b]Corolla Hb. 1,4 VVT-i 2004[/b]

Dr. Genya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Légszürök
« Válasz #81 Dátum: 2006.06.17 01:14:50 »
Üdv!
Corolla 1.4 vvti 2003-am van. Tegnap raktam bele a direktszüröt. Én teljesen fém csövet használtam, amit nem húz össze a levegö és kanyar sincs benne. Bekötöttem a levegömennyiségméröt is, de a müszerfalon motorhibát jelez a lámpa. Megy rendesen az autó de idegesit hogy ég a lampa.Molnár Laci! neked nem világított a figyelmeztetö jelzés?
Corolla E12 1.4 VVTi

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Légszürök
« Válasz #82 Dátum: 2006.06.17 18:20:09 »
Idézetet írta: "Dr. Genya"
Üdv!
Corolla 1.4 vvti 2003-am van. Tegnap raktam bele a direktszüröt. Én teljesen fém csövet használtam, amit nem húz össze a levegö és kanyar sincs benne. Bekötöttem a levegömennyiségméröt is, de a müszerfalon motorhibát jelez a lámpa. Megy rendesen az autó de idegesit hogy ég a lampa.Molnár Laci! neked nem világított a figyelmeztetö jelzés?



Szia!

Nekem egy hónapja KN szűrő van bent, de nekem semmi gondom vele. Nem lehet hogy a légtömegmérőt kötötted be rosszul? Más ötletem nincs. Nekem nincs hibajelzésem, még nem is volt. Fogyasztásom csak az első tanknál volt nagyobb, mert sokat lett álló helyzetben pörgetve, azóta csak csökken a fogyasztásom, nagyjából ugyanolyan stílusban vezetek, mint a gyári szűrőnél, kigyorsításkor magasabb fordulatig elengedem 2-es, 3-asban.
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

Dr. Genya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Légszürök
« Válasz #83 Dátum: 2006.06.17 19:45:09 »
A légtömegmérö ugyanúgy van ahogy nálad. Nekem nincs benne az S kanyar a gumi csövel, hanem szinte egyenesen megy egy fém csö. Nem lehet, hogy a légtömegmérönek pontosan derékszögben kell állnia? A szürötöl kb. 5 cm-re van.
Corolla E12 1.4 VVTi

Dr. Genya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Légszürök
« Válasz #84 Dátum: 2006.06.18 01:37:35 »
Mgnéztem a K&n honlapján a készletet.
A hosszú vékony csövet miért adták a készlethez?
Corolla E12 1.4 VVTi

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Légszürök
« Válasz #85 Dátum: 2006.06.18 18:06:52 »
Idézetet írta: "Dr. Genya"
A légtömegmérö ugyanúgy van ahogy nálad. Nekem nincs benne az S kanyar a gumi csövel, hanem szinte egyenesen megy egy fém csö. Nem lehet, hogy a légtömegmérönek pontosan derékszögben kell állnia? A szürötöl kb. 5 cm-re van.


A légtömegmérő függőlegesen áll, érzésre raktuk be, nem méregettük.
A hosszú csővet a gyári szűrő levegőcsövének a helyére kellene berakni, ahol beszívja a szűrődobozhoz a levegőt, ahogyan néztük a beszerelési útmutatót. De én azt nem akartam megbontani, inkább vettem 500ft-ért aluminiumcsővet és úgy vezetek hideg levegőt a szűrőhöz. Az a műanyag cső is nyújtható minimálisan.
Ha megnézed a KN oldalt, ott is fent van a beszerelési útmutató pdf-ben, mielőtt megrendeltem a szűrőt, én végignéztem.
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

Dr. Genya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Légszürök
« Válasz #86 Dátum: 2006.06.18 21:41:19 »
Én az ujjnyi vékony csöre gondoltam. Megnéztem a KN oldalán a képeket. A vékony csö csak azért kellett, hogy a gyári csövel nem ért volna el az a kis matyi ami az eredeti légszürö dobozra volt rakva?
Corolla E12 1.4 VVTi

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Légszürök
« Válasz #87 Dátum: 2006.06.19 21:59:09 »
Idézetet írta: "Dr. Genya"
Én az ujjnyi vékony csöre gondoltam. Megnéztem a KN oldalán a képeket. A vékony csö csak azért kellett, hogy a gyári csövel nem ért volna el az a kis matyi ami az eredeti légszürö dobozra volt rakva?


Bocsi, félreértettem. Jól írtad, rövid volt a gyári cső.
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7908
Légszürök
« Válasz #88 Dátum: 2006.06.22 22:13:38 »
Idézetet írta: "molnarl"
Itt találta a kollégám:
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-0633
Errõl a szûrõrõl van szó.
Van magyarországi viszonteladójuk, ha jól emlékszem gyöngyösiek, utánvéttel küldték:
info@omegamotor.hu
Most nincs a közelemben a számla, 40körül volt, pluszban még rendeltem tisztítószettet hozzá. Kicsit húzos ára van, de Gy-M-S megyében gagyit is 30körül szereltek volna be, és át akarták alakítani a teljes szívóoldalt. Igy kb egy-másfél óra a csere és a régi bármikor vissza szerelhetõ. Igy nekem megérte.

Nekem egyre jobban tetszik, hangja is morcosabb lett.  :nagymosoly:

Majd még csinálok szebb képeket a motortérrõl, csak most elég koszos a kocsim.  :szomoru:
Csak azt akarom kérdezni, hogy miben jelent többet egy típusspecifikus szûrõ, egy úgymond nem típusspecifikusnál? Ezek szerint ilyen Simota 4ezer forintos kütyüvel ne is próbálkozzon senki? A légtömegmérõhöz hozzá kell nyúlni egy ilyen dierktszûrõ aplikálás esetén. Bocsi az amatõr kérdésekért, de még csak ismerkedek a témával.
Laco 73 :D

Dr. Genya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Légszürök
« Válasz #89 Dátum: 2006.06.23 08:36:41 »
Na ki lettem okítva. A szalonban azt mondták, hogy mivel nem tipusspecifikus a szürö más a levegöaramlas, meg több levegöt kap --> több benyát is és a tul sok benyat nem tudja elégetni, a maradék benya a katalizátorban köt ki és tönkreteszi. A Cartronnál azt mondták, hogy a KN-t teszteli a gyár és ki van számolva az áramlás, hogy ugyanolyan legyen mint a gyári és ezért nem jelez a motor hibát. Csak hát a KN 45 ezer a Simota pedig 12 ezer volt. Valamint a Cartronnál azt mondták, hogy Simotával foglalkoztak ök is régebben, de már rendelésre se hoznak, mert egy csomó motor tönkrement tőle!!! Hát nem tudom szerintem két direktszürö között nem hinném, hogy akkora különbség lenne, hogy az egyiktöl beszarik a motor, a másiktól pedig nem. Szvsz vagy mindkettötöl vagy egyiktöl sem. Egyelöre direktszürö prodzsekt stanbyra rakva.
Corolla E12 1.4 VVTi