Namost ehhez képest 10w 40-et töltöttek az autóba
. Én nem tudom, de hogy Magyarországon lassan minden márkaszervízzel vitám lesz és levelezgetnem kell a Toyota Magyarországgal, hát ez az...nem folytatom. Mert az van, hogy lapban ezt az olajat töltik a Versoba, akkor kerül bele 5w 30, ha az ügyfél ezt külön kéri. Namost a szervízkönyve az nem is említi a 10w 40es olajat, ha már homár, akkor a 10w 30ast ajánlja. Az volt a baj, hogy nem tudtam ott lenni, mikor a 90ezres szervízt csinálták, azt mondták mindenből olyan kerül bele, amit bele kell rakni, nem akartam akkor kukacoskodni...hát ez lett belőle. Mindenesetre megnyugtattak, hogy a következő szervízperiódusig nem fog károsodni a motor
Én meg nem akarok balhézni, mert mostanában már elegem volt belőle, hogy csak akkor lehet nálunk mindent elintézni, ha az ember a "head"-nek ír, ha elkéri a panaszkönyvet, ír a fogy.védelemnek és meglengeti az ügyvédigazolványát.
A szép része meg az, hogy nagyon jó az autó
, most igazából nem tudom eldönteni, hogy melyik volt nagyobb élmény anno átülni a Matizból a Yarisba vagy most a Yarisból a Versoba. Mindenesetre érződik, hogy egy nagyságrendekkel nagyobb autó van a fenekem alatt, ami furcsa az a váltó, sokkal keményebb, mint a Yarisé, a másik meg az, hogy belül csönd van
De amúgy rendesek voltak a Mayernél, kaptam egy új aksit, megcsinálták a vizsgáztatást és még 4 db gyári Toyota dísztárcsa is felkerült az autóra
, igazából az átírási költségeket kellett kifizetnem (az eredetvizsgálatot a cég állta), meg a szervízdíjat, ami 36 pénzre rúgott (olaj+tömítés+szűrő, pollenszűrő, gyertyák). Aztán még visszatelefonáltam, hogy az Eurocare-ről kérek egy papírt, ha már jár, meg az 1 éves szavatosságról is kellene kapnom valami irományt. Egyszer érném meg ebben a q országban, hogy minden úgy menjen, ahogy a nagy könyvben meg van írva, nagyon boldog lennék.