50e HUN Ft volt szereléssel, mindennel együtt. (gázolaj szűrő - életében nem volt még cserélve, olajszűrő + 6 L olaj, levegőszűrő, pollenszűrő, kuplung hidraulika folyadék) Lefolyattuk az olajat és utána még az aljáról is ki lett szívatva erre alkalmas szerkezettel. Így a 6 L olaj kevés, mert a nívó közel 3/4-ig van és nem full. Majd figyelem és ha fogyna (úgy sem fog), akkor rátolok egy picit.
Kuplung jobb lett, már a hidegre nem olyan érzékeny a dolog. Csere előtt egy közel 0 fokos hidegre olyan kemény volt, mint a kavics. Most ugyanolyan kemény (fickós) mindig, bármilyen időben. Hideg motorral és meleg motorral egyaránt. Egyértelműen jobb, mint volt, de még kemény, csak így már elfogadható. A gázolajszűrőből olyan trutyi jött ki ("mustár"), hogy eszméletlen, meg a sok víz..... A Toyota Whéliről meg van a véleményem..... Egy óra szerinti 90e km-t futott autóban hogy hogy nem cserélnek gázolajszűrőt 60e Km-nél, de legkésőbb 75e km-nél?
EL kell adni ahhoz az autót, hogy ez megtörténjen? A levegőszűrő és pollenszűrő is nagyon gyanús volt, mert a szűrők mindkét oldala olyan fekete volt, mintha forgatták volna. Nyilván nem, de hogy értsétek, tiszta mocsok volt.....
Szóval nem érzem magam át ***arintva a szerelő által, de nagyon kellett a csere mindenből. Minden beszerelt anyag valami AMF vagy hasonló 3 betűs típus, de minden a helyére ment és működik. A motor sokkal halkabb lett (5W-40 Addinol Full szintetikus) és érezhetően jobban levegőzik a motor. Tényleg nem értem az embereket? Miért vesznek meg egy ilyen autót maguknak, ha utána nem foglalkoznak vele??? Nem ér meg egy új korában 6 milliós kocsi 30-60e HUN Ft-ot 15e km-ként??? DEHOGYNEM!! Célom 3-4 éven belül egy zsír új Corolla Verso vásárlása D4D mocival. Ha még lesz 2,2, 6 seb váltóval, 136 lovacskával, akkor nekem az elég lesz és úgy fogok rá vigyázni, mint a mostanira, amit más nem becsült meg.....
Kösz az árinfót.