Egyesével nem válaszolok ha nem haragszotok!
Nos, ha netán méltányosságból mondjuk 50-50% ba lenne kifizetve a javítás illetve váltócsere az is 1 milla részemről.... mert tuti csak akkor mennek bele, ha az 1,9 milliós optifit által felújított váltó kerül bele + a munkadij kb 200+áfa.
Reálnál voltak már reklamációs dolgok, de akkor sem ismerték el a hibát hogy az széria hiba lenne és a tulajnak kellett mindent állni.... mivel ekkora összeget senki nem költ rá, így bontott váltó került ezekbe a gépekbe majd eladták őket.
Javítani nem nagyon lehet, van benne valami turbina ami szétszáll és pusztít bent mindent.... amúgy a felújító készlet is 900 ezer Ft.
Most bontott váltót vadászok, lengyeleknél akad 100-200 ezer ft körül, de abból is csak kevés, azaz 100 ezer km alatti amit érdemes megvenni.
Hibakódot nem dobott, de ettől független tárolhat rejtett kódot , Kovácsnál valami szoftverfrissítéstől várják a megoldást de én mélyen tudom, hogy az halottnak a csók.
Náluk a rendszerben látszik hogy váltóolaj és szűrő csere, de hiába ha ne fogja senki elismerni hogy ez gyárilag is fos volt.
Az eladni meg elfogom , azaz újra meghirdetem ahogy készen lesz.... most is lett volna rá érdeklődő egy közös ismerősünknek köszönhetően, szóval kb a "legjobbkor" szállt el.
A levelet a THM felé megírom mindenképp, de sokat nem remélek....