A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
durvaaaaa ... szegény ferrari
LaFerrari has a number of electronic controls including ESC stability control, high performance ABS/EBD (anti-lock braking system/electronic brake distribution), EF1-Trac F1 electronic traction control integrated with the hybrid system, E-Diff 3 third generation electronic differential, SCM-E Frs magnetorheological damping with twin solenoids (Al-Ni tube), and active aerodynamics to enable maximum performance.
A Laferrari, tudtommal, egy párszáz (talán 500) darabos széria, aminek a megvásárlása nem is lehetséges pusztán a rendelkezésre álló összegből. Kötelező részt venni egy gyári vezetési tréningen, ahol konkrétan megtanítják az embernek, hogyan kell bánni egy majd' 1000 lóerős Ferrarival. A gond az, hogy ha ez a szerencsés ember eladja az autót: a 2. tulajnak már nem kell kötelező tréningen részt vennie és íme az eredmény. Tök banális balfszság áldozata lett egy minden bizonnyal legendává érő típus.
A Vipernél kell is, mert az hátsókerekes.
Miért a Ferrarik nem azok?
magas labda