Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7031245 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49740 Dátum: 2015.11.04 19:51:40 »
Én nem nagyok értek hozzá, de neten rákeresve, amit írtál, a Turbo kísértetiesen hasonlít rá, mind a küllők íve, mind a csavarok elosztása...

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49741 Dátum: 2015.11.05 07:16:25 »
durvaaaaa ... szegény ferrari

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49742 Dátum: 2015.11.06 00:37:42 »
durvaaaaa ... szegény ferrari
Valószínűleg befektetésnek vette, nem pedig a vezetési élmény miatt, de akkor miért kapcsolta ki az ilyen vezetőket megmentő vezetési segédelektronikákat, vagy elromlott???
Idézet
LaFerrari has a number of electronic controls including ESC stability control, high performance ABS/EBD (anti-lock braking system/electronic brake distribution), EF1-Trac F1 electronic traction control integrated with the hybrid system, E-Diff 3 third generation electronic differential, SCM-E Frs magnetorheological damping with twin solenoids (Al-Ni tube), and active aerodynamics to enable maximum performance.

Szerintem aki megengedhet egy ilyet és élvezettel is használja, az nem követ el egy ilyen vezetői hibát. Gondolom nem ez az első erős autója, hiszen minimum egy Ferrarijának már kellett lennie, hogy vehessen egy ilyet, meg nem is az egyetlen autója... :hmmmm:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49743 Dátum: 2015.11.06 17:01:19 »
Esetleg kicsesztek vele a szervizben és eltekerték a "Manettino"-t a még soha nem választott állásba?  [rohog]
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49744 Dátum: 2015.11.07 12:58:35 »
Ismerve a magyar úthálózat minőségét, akár egy aknafedél is okozhat ilyet. Nekem is van hogy beljebb nyomódik a lábam egy két bukkanónál. Csak 86 meg 155LE-nél ez nem okoz gondot :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49745 Dátum: 2015.11.07 19:49:41 »
Itt inkább a kormány kezelésével volt a baj... Olyat húzott bele, mintha derékszögből kellene visszahozni...  :D

Látszik, pózolni kellett az autó, nem a tudásának kihasználására...  ::)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49746 Dátum: 2015.11.07 22:44:33 »
A Laferrari, tudtommal, egy párszáz (talán 500) darabos széria, aminek a megvásárlása nem is lehetséges pusztán a rendelkezésre álló összegből. Kötelező részt venni egy gyári vezetési tréningen, ahol konkrétan megtanítják az embernek, hogyan kell bánni egy majd' 1000 lóerős Ferrarival. A gond az, hogy ha ez a szerencsés ember eladja az autót: a 2. tulajnak már nem kell kötelező tréningen részt vennie és íme az eredmény. Tök banális balfszság áldozata lett egy minden bizonnyal legendává érő típus. :cry:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49747 Dátum: 2015.11.07 23:42:51 »
Ilyen tréningről Dodge Vipernél hallottam. A top ferrarikat (F50, Enzo, LaFerrari) meg tényleg csak szűk körnek ajánlják fel. A top+ kategóriát (FXX) pedig csak bérelni lehet.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49748 Dátum: 2015.11.08 11:18:29 »
A Vipernél kell is, mert az hátsókerekes.
music     

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49749 Dátum: 2015.11.08 12:50:51 »
A Laferrari, tudtommal, egy párszáz (talán 500) darabos széria, aminek a megvásárlása nem is lehetséges pusztán a rendelkezésre álló összegből. Kötelező részt venni egy gyári vezetési tréningen, ahol konkrétan megtanítják az embernek, hogyan kell bánni egy majd' 1000 lóerős Ferrarival. A gond az, hogy ha ez a szerencsés ember eladja az autót: a 2. tulajnak már nem kell kötelező tréningen részt vennie és íme az eredmény. Tök banális balfszság áldozata lett egy minden bizonnyal legendává érő típus. :cry:
Mondjuk nyilván ingyen jár hozzá az oktatás mint a Suzuki GSXR 1000-eshez(165kg 170Le) is járt, igaz az azért nehezebb ügy mint egy 1000Le-s  de mégis "csak" egy autó.   ;)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49750 Dátum: 2015.11.08 18:31:57 »
A Vipernél kell is, mert az hátsókerekes.
Miért a Ferrarik nem azok?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49751 Dátum: 2015.11.08 19:35:47 »
A Vipernél kell is, mert az hátsókerekes.
Miért a Ferrarik nem azok?
A Ferrarik - azért (is) luxus autók sztem,- mert vannak első kerekei is, v. nem jól láttam? ::) :)
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 19:37:24 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49752 Dátum: 2015.11.08 19:52:32 »
Miért a Ferrarik nem azok?
magas labda :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49753 Dátum: 2015.11.08 21:53:43 »
magas labda :D
Jó, hát aki csak családapás Toyotát látott életében ... :D
Az a Viper (legalábbis első széria), eléggé puritán kocsi volt. Mai szemmel nem sok a 400 paci meg 630Nm, de gondolom 89-ben még nem volt olyan kifinomult a futómű, nem volt elektronika, vagy bármilyen szervo, ami lefogta volna a motor teljesítményét, meg nem raktak alapból alá valami 350-es gumit. Szóval lehetett kihívás vele egy elindulás is :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49754 Dátum: 2015.11.08 23:25:52 »
Miért a Ferrarik nem azok?
Nem feltétlenül.  ;)
De az ominózus az igen.
music