A cégnél korábban volt egy csomó e11-es, volt szerencsém vezetni párszor. Egy biztos, iszonyat tartósak voltak, akadt olyan amelyikben 300000-nél még a kuplung is az eredeti volt, a kötelező szervizeken kívül mást nem kellett tenni velük. Nem volt egy erőgép (1,3-as), de elfogadhatóan ment, keveset fogyasztott. Ami viszont nem tetszett, hogy az alapkivitel tényleg fapad volt, kurblis ablakemelő, klíma nélkül, centrálzár sehol, légzsák is tán csak a vezetőoldalon. A helykínálata tetszett a legkevésbé, mintha japó emberekre méretezték volna, az ülés is szinte a földön volt már. Ültem E12-ben és E15-ben egész más mindkettő, inkább ezeket választanám, sokkal komfortosabb bennük ülni, ergonómiailag is sokat fejlődtek, alapban jóval többet tartalmaznak. Na persze az árak magasak, de ha azt nézem, hogy a zsír új astra is valahol 4,5 körül fog indulni, akkor a Corolla/Auris már nem is olyan drága. Hogy ezek az új konstrukciós kocsik nem olyan tartósak mint a régebbiek? De mégis mennyivel nem? Vagy inkább felteszem úgy a kérdést, egy átlagos használatú kocsi elmegy 300000-et, az elégséges? Mert egy civil hány év alatt hajt bele annyit? Azoknak tuti elég ennyi is, a céges kocsikat meg lecserélik.