Nem érdekel, oldják meg.
Nem mondom, hogy részedről mint fogyasztó részéről nem érthető ez a hozzáállás - de te is tudod, hogy ez nem így megy.
Ha a világ túlnyomó részén egy Corolla áráért kapsz egy Avensist vagy Accordot, akkor azt mondom, hogy lehúznak bennünket itt, de nagyon...
A most futó Yarisnak és Corolla-Aurisnak is egy baja van: igénytelen anyagokból építkeznek.
Ez meg kőkemény túlzás; beszéltünk is róla már számtalanszor, de nem tudok nem beleakadni újra meg újra, annyira hajmeresztően erős túlzás. Reálisan csak annyiról beszélhetünk, hogy ezekben az autókban egyes anyagok az elődhöz képest valamivel kevésbé igényesek. Igénytelen műanyag, az a Lada Nivában van. Kis-, illetve kompakt autókról beszélünk, nem Lexus LS kategóriáról ... És preventíven mondom, hogy nagyon jól tudom, milyen az E12 belseje. (Amelyben pl. kemény műanyag a könyöklő az ajtókárpiton, míg az E15-ben szövet. Csak hogy a mérleg másik serpenyőjébe is tegyünk egy nem lényegtelen dolgot.)
Ha az elődhöz képest ezek az anyagok kevésbé igényesek, akkor csak visszafelé fejlődünk, nem?!
Kis és kompakt kocsikról beszélünk, igen, 4+ millióért. Ha 2,5 lenne, akkor OK, de 4-5-ért ne legyen ócska a műanyagja.
Egyébként az egész onnan indult ki, hogy összevetettem a két fapados kocsit, az E12-es és az E15-ös Corollát. Az E15 SOL szebb belülről, mint az E12 SOL, de nem erről volt szó. Hanem arról, hogy az új drágább és sok műanyagja ócskább és nincs színrefújt kilincs és tükör, ami nagyon égőnek számít szerintem, ha egy új kocsiról beszélünk.
Az E12-esnél az látszott, hogy jót akartak kihozni, már az alapmodellból is. Az E15-nél meg arra gyúrnak, hogy vedd meg a drágábbat, szándékosan van csúnyára lebutítva a kocsi - ezzel is több pénzt kicsikarva a vevőkből. konkrétan a Luna csomag felel meg a régi Terrának, az tartalmazza már a színrefújt elemeket...
Az, hogy az E15 km-órája milyen, az ízlés kérdése, szerintem ocsmány.
Ha meg a vevőket nézzük. Anyám megnézte a szalonban az új Corit. Eddig is alap volt, most is azt nézte. Beleült, majd mondta: mennyivel feketébb, milyen ócska ez a középkonzol. Nekem nem tetszik ez a km-óra fiam, szerintem nagyon ronda. Hát ennyiért többet vártam, nem lenne minőségi váltás a csere, inkább marad a régi.
És igaza volt, mert szerintem sem jobb annyival az új E15-ös alap, hogy megérje 3 milliót rádobni. (ami a mostani árának a 2X-ese) És nem érdekelte az, hogy 5 légzsákkal több volt benne, viszont azt egyből észrevette, hogy nincs színrefújva a tükör. És emiatt nem is akart új kocsit venni. Ennyit a fillérbaxó politikáról, ezt lehet vele elérni.