Csak nem bírom...
[...]
Viszont te egy budget rendszert építgetsz ezer éve, leírásaid alapján kettőt előre, egyet hátra módon. És amióta ott a kezed ügyében az aktív, időkorrekciós fej, azaz a kézenfekvő lehetőség a komolyabb előrelépésre, te kategorikusan elzárkózol tőle. Nekem tulajdonképp tökmindegy, miben hiszel, csak jobb, ha tudod (illetve ha te nem is veszed tudomásul, de legalább más megtudja az itteni beszélgetésből), hogy az adott rendszerelemeidből a legjobbat a fej keresztváltója és időkorrekció segítségével lehetne kihozni.
Igazán érdekes fejtegetés, pláne annak ismeretében, hogy sosem ültél még az autómban. Én sem a Tiédben. Lehet, hogy ezért nem minősítem...?
Mint ahogyan az irányzatot sem, amit követsz. Adott egy rendszered. Nem sokat tudok róla, hogy hogy jutottál el idáig, nem olvastam, hogy az elmúlt pár évben - a közelmúltban történt erősítőcserét leszámítva, amivel Te magad elégedetlen vagy - sok változás állt volna be Nálad. Lehet, hogy azért, mert tetszik, amit hallasz. Ha így van, szerencsés ember vagy.... Én viszont nem látom az alapot, ami alapján ezt állítod.
Hány passzív rendszered volt eddig? Hány rosszat hallottál eddig? És hány jót? Hallottál egyáltalán autóban komoly passzív rendszert, vagy csak hallottad, hogy azok nem jók?
Én egy szóval sem bíráltam soha azt az utat, amin jársz, még akkor sem, amikor Te magad sem voltál vele elégedett. Te nem hallod, amit én hallok, mégis van róla véleményed. Gyanítom, erősen meg lennél sértődve fordított esetben...
Apropó, budget rendszer. Mitől budget egy rendszer? Vagy mitől budget az a rendszer, ami az autóban van?
Hogy egyes versenyeken passzív, timecorr nélküli rendszerek is jól szerepelnek? Persze, van ilyen. Erre a célra épített autók, némi mázlival, rengeteg pénzzel. Biztos jól szólnak. Csak most a te autódról beszélünk, amiben olcsó elemek vannak, az ajtó sincs kiszigetelve, és gondolom, nem a világbajnokság, hanem egy élvezhető, hallgatható állapot a cél.
Rengeteg pénzből? Némi mázlival?
Maradjunk akkor ennyiben (én azért kérdezni szoktam, mielőtt kinyilvánítok. De vegyük úgy, hogy kérdeztél. Öreg 123-as, a "hallgathatatlan" JBL-lel, meg a szintén hallgathatatlan C90R-rel,
mélyláda nélkül. Mégis első lett. Nem mondom, lehet, hogy részrehajlás volt, de akkor azokat kell erről megkérdezni, akik aláírták az oklevelet... Ha akarod, privátban megküldöm a neveket.
).
A többi csak érintőlegesen, mert már szóltam róla. Hallgatható állapot? Nem a fej nem szól jól, ha nem használom a váltóját, hanem a komplett rendszer nem szól jól, ha az erősítő váltóját használom a fej váltója helyett?
Csak tolulnak elő a kérdések, hogy hány passzív rendszered volt? Ez hanyadik aktív rendszered? Hány különböző fejet hallottál ugyanabban a rendszerben? Egyáltalán hány rendszerrel éltél huzamosabb ideig együtt? Valamint végül (és remélem, utoljára): ültél volna már valaha az autómban...? Ha úgy van, ahogy sejtem, nem gondolod, hogy nincs annyi rálátásod a témára, hogy így messziről megítéld az utat, amin járok? Netán megítéltem én valaha azt az utat, amin Te jársz...?