Sikerült!
Egy szépeséghiba volt, amit azonban userként nem vehettem észre (nem is volt belőle gond), méghozzá a bal első tompított izzó vetítési képe a műszer szerint eltorzult és vakíthatja a velem szembe jövőket. Ezt az okozza, hogy az idősödő izzók fénytekerő lapkája elferdül és máris máshogy néz ki a fény iránya. Annyit mondott a vizsgabiztos, hogy ezt majd cseréljem ki, amúgy is, lassan ki fog emiatt égni.
Amúgy a tegnap délutáni műszeres mérés eredményeit hozta a fékhatásmérés, a lengéscsilik pár %-kal jobbat mutattak most, mint tegnap.
Az emisszió mérésen volt egy "nem O.K." felirat a műszeren, de tovább engedték. A végén, amikor megkaptam a narancs és kék plecsnit a rendszámra, megkérdeztem, mi volt a műszeren az a "nem O.K." jelzés. Azt mondták, hogy semmi, csak a gázpedál annyira érzékeny volt, hogy a mérés idejére a vizsgabiztos nem tudta elsőre adott fordulaton tartani a motort (gázpedállal) emiatt a lambda érték ingadozott. Aztán beállt, hibátlan minden.
A futóművet is megrángatták, de ahogy írtam is tegnap semmi problémát nem találtak, hibátlan.
Jól esett az egómnak, amikor a papírokat elkérő kolléga ránézett az autóra és megismerve azt, közölte, hogy 2 éve ő vizsgáztatta. Változás? - hangzott a kérdés.
Mondtam neki, hogy eltelt 2 év. Megint itt vagyok. Csak vigyorgott...
Aztán, amikor gurultam be a csarnokba, odaszólt a vizsgabiztosnak: "Végre egy Autó..."
Mellettem egy frissen behozott ránézére fél millió felett futott gömbölyű TDI Audi 80 avant állt, korrodált kasztnival, összeesett első futóművel (nehezen tudom elképzelni, hogy csak elől voltak ültető rugói
), háát, vizsgálták, 2-en + a tulaj, fényképezték, keresték, kaparták a kasztnin a gyári számokat...
Mire végeztek csak ezekkel a kezdeti dolgokkal, az enyém már levizsgázva állt kint...